בן אפלק נכנס למכון גמילה

השחקן החליט לטפל בהתמכרות שלו לאלכוהול והודה לאשתו ג'ניפר גארנר על התמיכה. הבשורה פורסמה בדיוק לאחר שהזוג החליט לבטל את הגירושים ולתת צ'אנס נוסף לזוגיות

רק נודע לנו שהצמד ההוליוודי, בן אפלק ואשתו ג'ניפר גארנר, החליט לתת סיכוי נוסף לקשר וביטל את הליך הגירושים והנה, האיש מפיל עוד פצצה. השחקן נכנס לגמילה סודית, על מנת להיגמל מהתמכרותו לאלכוהול והוא הודה לאשתו ג'ניפר על התמיכה בתהליך. בפוסט, אותו העלה לעמוד הפייסבוק שלו, אפלק חשף איך הוא החליט לקבל טיפול כדי "להיות האבא הטוב ביותר שאפשר".

כיום הרשת החברתית הפכה לדרך המועדפת על כוכבים רבים להעברת מסרים ובשורות כי בדרך זו הם שולטים על המידע, התזמון והתוכן. מבחינתם, זה עדיף מאשר שצהובונים יפשפשו בתוך חייהם ויפרסמו שקרים. מה שהם יעשו ממילא אבל כעת תהיה להם פחות אמביציה לעשות זאת. יחד עם זאת, אפלק תמיד הצטייר לי כאדם סגור, נבוך ומופנם ולא כזה שימהר לפייסבוק כדי לשפוך את מעלליו אבל יפה לו שהוא בחר לכתוב בכנות ולעורר השראה בקרה רבים שנאבקים עם בעיה דומה.

אפלק, אב ל-3 ילדים, סיפר שהוא מנסה להיגמל מבעיית השתייה שלו וכי אין זו הפעם הראשונה שלו. "אני רוצה לחיות את החיים במלואם. אני רוצה שהילדים שלי ידעו שאין שום דבר מביך בקבלת עזרה כשאתה זקוק לה ולהיות מקור של כוח עבור כל מי שנמצא שם בחוץ וזקוק לעזרה אך פוחד לעשות את הצעד הראשון". בפוסט עצמו אפלק 44, גם הודה לאשתו גארנר.

בן אפלק וג'ניפר אפלק

אולי יעניין אתכן לקרוא:

הת'ר לוקליר אושפזה במכון גמילה

התמוטטות העצבים של סלמה בלייר

הבחורה הזו הצטלמה לפני ואחרי התקף חרדה

"אני בר מזל שיש לי את אהבת משפחתי ואת האכפתיות של החברים הקרובים, כולל מי שנמצאת איתי בהורות משותפת, ג'ן, שתמכה בי ודאגה לילדים בזמן שאני עושה את מה שאני חייב כדי לטפל בבעיה". אחיו, קייסי, הוסיף שזה הצעד הראשון מבין רבים שעשה אפלק על מנת לעזור לעצמו.

כאמור, אפלק כבר התעמת עם התמכרות לאלכוהול בעבר. לקראת גיל שלושים, אפלק נכנס למכון גמילה ובראיון ב-2012 הוא תיאר את החוויה המאפיינת לא מעט מכוכבי הוליווד. "נכנסתי לגמילה כי הייתי בחור בן 29, נטול גבולות, שבילה יותר מדי  ורציתי לנקות את הראש. לא היה לי מושג מי רציתי להיות".