בילוי משפחתי בפול גז

אם אתם חובבי מכוניות ואופנועים, כנראה שבחג הפסח תוכלו לבקר בגן עדן. גם השנה, תערוכת אוטומוטור-Super Cars מציגה חגיגה מוטורית עם מופעים, תערוכות, משחקים ושטחי בילוי ומנוחה לרווחת כל המשפחה, והכל בכרטיס אחד

בילוי משפחתי בפול גז

[youtube _cL3PhHD2mk]

כולנו מכירים את הרגע הזה שרכב יוקרה חולף על פנינו בכביש. אם נרצה או לא, הראש שלנו יסתובב לכיוונו, רק כדי לקבל הצצה מהמחזה המרהיב. בפסח הקרוב כבר לא תצטרכו להפעיל את שרירי הצוואר. כל רכבי היוקרה שחלמתם לפגוש יגיעו לתערוכת אוטומוטור- Super cars, וימתינו לכם במקום אחד.

מתמקדים ברכבים מסובבי ראשים

אז מי יחכה לנו שם?

בין האולמות השונים תוכלו להתרשם מרכבי היוקרה מהמובילים בעולם, אופנועים מכל הסוגים ושלל סדנאות ומופעי אקסטרים לכל המשפחה. השנה המארגנים השקיעו בגדול עם הפקה שטרם נראתה כמותה בישראל- תפאורה וסאונד חדשני ומראות מרהיבים במיוחד, שכנראה יגרמו לכם להוציא מהפה את המילה " WOW".  אל דאגה, גם אם אתם לא מבדילים בין יונדאי להונדה תוכלו למצוא את מקומכם בין שלל הפעילויות.

ולקינוח, כוכבת הערב, McLaren 570GT, שתגיע במיוחד היישר מהמפעל באנגליה. כל תיאור מילולי יחוויר לעומת הנוכחות והמראה המרשים של הרכב. אלייה יצטרפו פורשה, אסטון מרטין, פרארי, יגואר, מזראטי, קורבט והרשימה עוד ארוכה.


McLaren 570GT, המלכה של הערב

גם למכורים לאופנוע יש סיבה להגיע

אם אתם נמנים עם אלה שמעדיפים רכבים דו גלגליים, תוכלו לחגוג באולם שיוקדש כולו לרכבים אלו. כל האופנועים המובלים, לצד רכבי שטח ורכבי עבודה חשמליים. במידה ומראה הרכבים לא ירשים אתכם מספיק, מופע הוידאו המושקע, מלא באקשן ובסאונד ייחודי, בהחלט ישדרג לכם אתם החוויה. לא רק מראה עיניים- באולמות השונים תוכלו להנות מסדנאות לטיפול ושדרוג הרכב והאופנוע, וכן ממוצרים ייחודים שיוצעו לרכישה. הילדים יוכלו להנות מתצוגה של כלי צה"ל ומד"א, עם פעילויות המתאימות במיוחד למבקרים הקטנים.

כי גם לכם מגיע לראות פעלולים

השנה מארגני התערוכה הגדילו במתחם את שטחי רכיבת הפעלולים באופן משמעותי, וכן את איזור הקהל, כדי שתוכלו לשבת בנוח ולהתרשם מהמופע יחד עם כל המשפחה  צוות הרוכבים המקצועי מבית הוסקוורנה כבר החל לחמם מנועים. במתחם רכיבה Free style, תוכלו להתרשם ואולי אפילו להחסיר פעימה מהמופע של הנהגים המקצועיים- קפיצות ראווה ופעלולים, כמובן על גבי אופנועי הוסקוורנה.

זה אולי נראה מדליק, אבל אל תנסו את זה בשכונה

נכון, לא רק אופנועים אהובים להתפרע- בנוסף למופע הפעלולים הדו גלגלי תוכלו לצפות במופע מכוניות בנהיגת אלופי ישראל בג'מיקנה ודריפט. לא צריך להבין ברכבים כדי להתרשם מהביצועים המרשימים. בפסח הזה יש לכם הזדמנות לצאת מהשגרה ולהנות באירוע יחיד מסוגו. מופעים מוטוריים, תערוכת מכוניות, משחקים ושטחי בילוי לכל המשפחה, בכרטיס אחד.

פרטים נוספים 

אוטומוטור super cars 2017

חוה"מ פסח, 15 – 12 באפריל 2017

שעות פתיחה: 9:30 -20:00
ביום שישי ה 14 באפריל: 9:00 -15:00

לכרטיסים: www.eventim.co.il, או בטלפון 9066*