בגיל 60 בו דרק מציגה גלאם נצחי

השחקנית שנחקקה כסמל סקס באייטיז, בזכות סצנה בלתי נשכחת בסרט "10", התארחה בפסטיבל הטלוויזיה במונטה קרלו והוכיחה שהגיל הוא רק מספר

הסצנה האייקונית, בה השחקנית בו דרק יוצאת מהמים בקומדיה הרומנטית "10" מ-1979, הפכה לבלתי נשכחת עבור רבים. בזכות הסרט הזה היא הוכתרה לאחת הנשים הסקסיות בעולם ובצדק. דמותה בבגד ים שלם בצבע גוף ותסרוקת צמות כיכבה בפוסטרים רבים ונשים רבות אימצו את הלוק המפורסם שלה. דרק הציגה נשיות בריאה ולא רזון חולני, שכה פופולרי גם במדיה כיום.

עם השנים דרק השתתפה בסרטים נוספים כגון "חילופי עונות", "פנטזיות"  ו"טרזן איש הקופים" אבל אף אחד מהם לא הצליח לשחזר את הבאזז שיצרה בסרט "10". בעשור האחרון היא נעלמה מאור הזרקורים עד שהתארחה לאחרונה בפסטיבל הטלוויזיה ה-57 במונטה קרלו. דרק, כבר בת 60, נראתה נהדר בשמלתה הכתומה ואי אפשר היה להסיר ממנה את העיניים.

בו דרק

בניגוד לכוכבות הוליוודיות אחרות, שעושות ניתוחים פלסטיים מוגזמים רק כדי להיראות צעירות לנצח, נראה כי דרק לא חוששת להתבגר. גם אם הזריקה בוטוקס פה ושם, היא עשתה זאת בעדינות רבה וניכר כי אינה חוששת להראות קמטים. התמונות מהפסטיבל הפכו ויראליות ברשת ועוררו הרבה תגובות מפרגנות כגון "היא בת שישים ונראית בגילה", "היא עדיין יפה" ו"בו דרק נראית רעננה. כמה נדיר לראות אחת כמוה בהוליווד".

בו דרק

היו גם כמה גולשים שהתייחסו לכך ששיזוף מוגזם גורם לעור להיראות עייף והוסיפו שהיא "כבר לא האשה המדהימה מלפני ארבעים שנה". הבעיה היא שהגולשים פשוט רגילים לראות סלבריטאיות בנות 60 הנראות בכוח כמו בנות 20 ושכחו מה זה יופי טבעי. קשה להיזכר בתקופה בה כוכבות קולנוע פשוט היו הן עצמן. הפתרון הוא לתעד יותר נשים כמו דרק ולשנות את השיח. בכל זאת, העולם לא שייך רק לצעירות.

בו דרק צילום מסך

כרזת סרט 10

בכל הנוגע לחייה הפרטיים, דרק הייתה נשואה מ-1976 לשחקן ג'ון דרק, שהיה מבוגר ממנה ב-30 שנה, עד מותו ב-1998. היא לא התחתנה שנית וכיום היא מתגוררת עם אהובה, השחקן והזמר ג'ון קורבט, הצעיר ממנה בכמה שנים.