אשלי גרהאם הצטלמה בעירום

הדוגמנית למידות גדולות הצטלמה (שוב) בעירום והציגה את קימוריה בגאווה במגזין היוקרתי "LOVE". בעוד שרוב המגיבים החמיאו לה היו כמה גולשים שטענו: "היא עשתה פוטושופ!"

אשלי גרהאם מזמן אינה רק דוגמנית למידות גדולות. היא מודל השראה לאינספור נשים בכל העולם, ששואבות ממנה כוח להתגאות בקימורים שלהן. בקריירה המשגשגת שלה היא הספיקה לככב בשערים נחשבים ("ספורטס אילוסטרייטד", "ווג"), להוביל קמפיינים יוקרתיים (Evans, Swimsuitforall), לצעוד בתצוגות אופנה נחשבות (בשבוע האופנה בניו יורק) ולהפוך לשופטת בריאליטי "America's Next Top Model".

בימים אלה היא שוב בכותרות לאחר שהסירה בגדים (אבל נשארה עם מעיל מעליה!) במסגרת כתבה במגזין "LOVE". מי שתיעד אותה בתמונה הענוגה הוא הצלם האגדי פטריק דמרשלייר ולמרות שהתצלום בשחור-לבן גרף שבחים רבים, היו גם כאלה שטענו שמדובר בפוטושופ. אין זו הפעם הראשונה בה גרהאם, 29, מצטלמת ללא בגדים וחושפת את קימוריה הנשיים לעיני 4.6 מיליון העוקבים שלה. המטרה שלה היא תמיד לעודד נשים להרגיש בנוח עם עצמן.

אשלי גרהאם בעירום מלא

בעבר היא סיפרה בראיון איך סבלה בתחילת דרכה מדימוי פיזי נמוך ולא הרגישה שיכולה להפוךלדוגמנית אבל היום היא בטוחה בעצמה ומקפידה להעביר מסר ברור לכולם: "אל תתביישי להיות מי שאת ולהתגאות במה שהטבע העניק לך. אין אידיאל גוף אחד אז תביטי במראה ותאהבי את מה שאת רואה".

לצערנו, אין עוד דוגמניות למידות גדולות, שהפכו לכוכבות איי ליסט כמו גרהאם, בתעשיית האופנה. פה ושם אנחנו שומעים על דוגמניות חדשות, שלא נראות כמו גפרור, אבל הן לא מגיעות באמת לטופ. הדרך עוד ארוכה עד שנראה על שערים, קמפיינים ובתצוגות מגוון רחב של דוגמניות במידות שונות. עולם האופנה צריך לעבור שינוי תודעתי רציני ובספק עד כמה האנשים המשפיעים בתחום רוצים להוביל אותו. בינתיים אפשר להתגאות בגרהאם, שעושה את כל המאמצים לכך.

והנה התמונה הקודמת של גרהאם בעירום:

אשלי גרהאם בעירום