ויראלי: לקסי ודני משחזרים תמונות מהימים שהיו שמנים יותר

לקסי ודני הורידו מחצית ממשקלם והפכו לכוכבי רשת, עם חצי מיליון עוקבים, לאחר ששיחזרו באופן מושלם תמונות עבר שלהם, מהימים בהם היו שמנים יותר

אם יש ז'אנר שאף פעם לא ימאס עלינו, הוא  תמונות "אז והיום", כאשר אנשים מציגים את עצמם לפני ואחרי דיאטה. כל כמה זמן מישהו או מישהי מעלים תמונות כאלו לרשתות החברתיות וישר הן הופכות ויראליות. הפעם לקסי ריד מאינדיאנה הפכה ליקירת הגולשים כששיחזרה תמונות עבר שלה מהימים בהם היא ובעלה, דני, היו שמנים. תוך 18 חודשים מהרגע בו החליטו להיכנס לכושר ולפצוח באורח חיים בריא, הם השילו משקל רב מגופם ואי אפשר שלא להתרשם מהמהפך הדרסטי.
בשנת 2016 לקסי שקלה יותר מ-200 ק"ג בעוד שבעלה שקל 127 ק"ג. ביחד הם הורידו 180 ק"ג וכל מי שאי פעם נאבק במשקל יודע על בשרו שזה לא פשוט בכלל. "לא היה לנו תפריט, תוכנית או ניתוח לקיצור קיבה אבל כן היה לנו אחד את השנייה והרבה מוטיבציה לעבוד קשה כל יום. אנחנו רוצים להפוך להורים בעתיד ויש לנו מטרה לחיות לעוד הרבה שנים".
השניים, שנישאו ב-2015, אכלו בעבר כ-8,000 קלוריות ביום וכדי להוריד במשקל הם ויתרו על ג'אנק פוד ועברו לארוחות ביתיות בריאות. מלרבוץ על הספות הם נרשמו לחדר כושר, שם התאמנו 5-6 פעמים בשבוע. תוך שנה הם הורידו מחצית ממשקל גופם!
הזוג מתחזק כחצי מיליון עוקבים ששאבו השראה מהנחישות וכוח הרצון של השניים והתפעלו מתמונותיהם. אם לרגע תתייאשו או תרגישו שאין טעם להיאבק במשקל העודף, הפוגע בבריאות, הביטו עליהם ותיזכרו שהכל אפשרי, עם דם, יזע וחסה. רק אל תרעיבו את עצמכם. מילת הקסם היא איזון. הדבר האחרון שתרצו הוא לרדת במשקל ואחר כך להעלות את כל המשקל חזרה. תתייעצו עם דיאטנית ותתמידו עם תוכנית כושר מוסדרת. רק אל תרעיבו את עצמכם.
אשה אז והיום
אשה אז והיום - מהפך
אשה אז והיום
אשה אז והיום
אשה אז והיום
אשה אז והיום

גוף ונפש
כתבות, חדשות ודעות על הקשר שבין הגוף לנפש, איך לשמור על הבריאות, הכושר והאושר האישי