אפקט ה-WOW!

אחת המגמות הבולטות העונה בעולם האופנה הוא הטוטאל לוק שמאפשר להרשים עם ההופעה במינימום מאמץ. איך עושים את זה נכון ועדכני לקיץ 2019? הטיפים של בית 'דניאלה להבי'

מה לובשים לעונת האירועים? איך אפשר במינימום מאמץ להרשים עם ההופעה? ואיך אפשר להשיג את אפקט ה״וואוו״ בלוק אחד בלי לשבור את הראש? בדיוק בשביל זה נולדה קולקצית הערב בדניאלה להבי: שילוב של עיצוב מדויק ונכון ללקוחה המקומית עם הקריצות הנכונות לטרנדים בינלאומיים ומגמות אופנתיות בולטות בלי ליפול לקלישאות.
[youtube gtLFLGkufTY nolink]
אחת המגמות הבולטות העונה הוא הטוטאל לוק. במה מדובר? בטח שלא במראה טוטאלי מדי (אותו דבר מכף רגל ועד ראש) אלא בשילוב של כמה פריטים שמדברים באותה שפה. קצת סבנטיז ואייטיז, אבל בלי הכובד של ה"סט" שהיה בעשורים ההם. בדניאלה להבי תרגמו את הטרנד לשילוב של עורות בטקסטורות דומות בנעליים ותיקים כך שאפשר ללבוש כל בגד שאת רוצה עם נעליים ותיק מעור דומה, טוטאל לוק בגרסה מרוככת וקלילה יותר.
[youtube Zy_qZvtiE5M nolink]
איך עושים את זה? בקולקצית הערב מבחר סנדלים, נעליים ותיקים בטקסטורות בולטות וחגיגיות, משילובים של פרנזים בצבעים בוהקים או מטאליים, דרך שתי וערב ועד עורות בטקסטורות שאי אפשר להיות אדיש אליהם. הטריק הוא להרכיב מראה שכולל תיק ונעליים מאותם חומרים ולתת את הפרשנות האישית שלך על טרנד הטוטאל לוק עם בגדים כמו שמלות או מערכות לבוש אחרות שיש לך כבר בארון. טיפ קל (איזה כיף שלא צריך לשבור את הראש על להתאים נעליים לתיק לפני כל אירוע!), והאפקט? וואוו.
[youtube lvW-VJYwX0o nolink]

עוד מקולקציית הקיץ של דניאלה להבי 

דניאלה להבי יח"צ

דניאלה להבי יח"צ

דניאלה להבי יח"צ

דניאלה להבי יח"צ

דניאלה להבי יח"צ

דניאלה להבי. צילום: יחצ

את קולקציית קיץ 2019 של דניאלה להבי ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.daniellalehavi.com