אני זקוקה לגבר אמיץ

כולנו רוצות גבר חזק ואמיץ אבל כשנירית ויינשטיין כתבה על כך ברשת היא לא תיארה לעצמה שהפוסט יהפוך ויראלי ויגרוף יותר מ-5,000 לייקים ומאות שיתופים

אני רוצה גבר.

אני רוצה גבר. לא ילד. לא גברבר צעיר רב און ויהיר. אני זקוקה לגבר. אמיץ.גבר שאוכל לצאת איתו. לשתות איתו. להתחיל איתו בבר למרות שהגענו ביחד ובטח גם נצא ממנו יחדיו.

גבר שיאתגר אותי. יחזק אותי. שאוכל להיות מולו ללא איפור וללא תחפושת ולהרגיש שהוא אוהב אותי ככה אפילו יותר. גבר שלא יפול בפוזה שלי. שלא יבהל מהמילים שלי ושלא יהיה מוכן לוותר עלי. אף לא לרגע.

רוצה לטייל איתו בגשם ולהירטב עד הגרבים. להיכנס איתו לאוטו ופשוט לנסוע. זה כל כך לא משנה לאן.
רוצה להתכרבל איתו על הספה ולהנות מהביחד הפשוט והבלתי מתאמץ.

רוצה לבשל איתו עם בקבוק יין ומוזיקה. לשיר בזיופים ולהתמזמז במטבח. רוצה ללטף לו את הישבן סתם ככה כשאני עוברת לידו. רוצה לא להיות מסוגלת להוריד ממנו את הידיים. רוצה שכשהוא יכנס לחדר אחייך אליו כמו איזו מטומטמת.
רוצה להיות איתו מטופשת, בוטה ולספר בדיחות גסות. רוצה להיות איתו תום בוי גמורה וגם אישה-אישה מארץ הפנטזיות שלו (נעבור עליהן אחת אחת ונסמן עליהן V ו אחר כך נעבור גם על שלי).

גבר שלא פוחד מהרגשות שלו. שיודע להגיד ״קשה לי״ ולהמשיך להחזיק ידיים.
גבר שיודע להסתכל עמוק בעיניים גם כשיש בנינו דמעות. שלי. שלו. שלנו.

רוצה לתת לו מכל מה שיש לי.
מכול מה שיש בי.
להוריד אותו לשטיח ולתת לו עיסוי שיפרק וירכיב אותו מחדש. כי אני יודעת שלפעמים זה הכרחי.

לא לוותר לו. לא לוותר עליו.

נירית ויינשטיין

רוצה שלהתנשק איתו יהיה הדבר הכי מתוק והכי אינטימי והכי כובש שיש. שנצחיק אחד את השניה מאוד. כל כך נצחיק שאצליח לגרום לו להתפקע מצחוק באמצע פגישת עבודה חשובה בהודעה וואטצאפ אחת.
אני רוצה שהוא ידע לסתום לי את הפה.
רוצה שהוא יהיה המקום הבטוח שלי מכל הרעש בעולם. רוצה לעצום עיניים ולנשום אותו עמוק. לסנכרן את הנשימות ביחד ולשוב ולעלות למעלה לעולם עם אוויר חדש בראות.רוצה שאוכל להביא את כולי מולו. את היכולה והמסוגלת וגם את התסכול והשבר. רוצה שבלילה במיטה לפני השינה. הוא יאסוף את כולי לתוך השקע שלו בכתף. וילחש לי בשקט באוזן וילטף לי את הגב בחיבוק. רוצה להצמיד לצוואר שלו שפתיים חמות ולהירדם שם "במקום שלי".
רוצה שידע שמה שהכי מרגיע אותי באמת. זה לדעת שהוא לא יעזוב לי את היד גם שאני אצעק עליו שדי ושיניח לי לנפשי.

אני זקוקה לגבר. אמיתי. בשל. שסיים לשחק. שלא מחפש לחרוט עוד x על הקת ולעבור הלאה. אחד שיפשוט בשמחה מעליו את מדי הצייד כשהוא שלם ובטוח בעצמו.

אני זקוקה לגבר שיש לו מקום להכיל אישה בלתי שיגרתית. שחושבת אחרת. שעושה אחרת. כזאת שתתחיל איתו, תפלרטטת איתו , תצמיד אותו לקיר ועדיין תרצה שלא יתבלבל ויהיה גבר.
הגבר שלה.

הגבר שלי.

** הכותבת היא נירית ויינשטיין והפוסט הזה עלה במקור בדף הפייסבוק שלה והפך ויראלי ברשת