אנה ארונוב: ''צאו לי מהרחם!"

לרקדנית וכוכבת הטלוויזיה אנה ארונוב נמאס מכל החטטנים שמניחים שהיא בהריון ומפרסמים שקרים וכעת היא קוראת לכולם להניח לה. "בשנה הזאת 'הכניסו' אותי בין 4 ל-80 פעם להריון לפי השמועות"

נתקלנו בפוסט של אנה ארונוב ברשת, שעורר הדים רבים ועוסק בחטטנות של אנשים בחייה האישיים. אמנם ארנוב שכחה שהיא זו שהכניסה רבים לתוך חייה, דרך תוכנית הריאליטי "לאהוב את אנה" בה כיכבה ושזה חלק מלהיות מפורסם אבל עדיין חשוב לה להציב גבולות בכל הקשור לרכילות והפצת שמועות סביב השאלה המנג'סת והחצופה: "האם את בהריון?".
הנה הפוסט של אנה ארונוב:
"על הריון (תרגעו ותקראו)
איך לעזאזל ההריון שלי שלא קרה עדיין הפך לעיניין ציבורי. איך?
אני מבינה שהאשמה היא חלקית שלי כי הכנסתי את המצלמות לחיים האישיים שלי. לי ללא ספק זה היה שווה, כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שכבר כמעט שנה אני חייה בזוגיות מאושרת ובריאה. אבל יש קווים אדומים, ושלי עובר ממש מתחת לרחם.
שום קו אחר שציירתם בראשכם לא נותן זכות לאף אחד שמגיב לי באינסטגרם, פוגש אותי ברחוב או כותב טוקבקים להיכנס לי לגוף, להשפעה על ההחלטות המאוד עצמאיות שלי כאדם בוגר, כאישה.
בשנה הזאת "הכניסו" אותי בין 4 ל-80 פעם להריון לפי השמועות, ולכל פוסט בערך שקשור לספורט, ריקוד, אופנה או סתם תמונה מזדמנת, יש לפחות תגובה אחת של "יאללה, יאללה! קדימה ילדים! מתי כבר? למה את מחכה?! את כבר בהריון? חכי שיהיו לך ילדים! ילד ילד ילד ילד…" איףףף. מה זה עניינכם, מה? בואו אני אתן לכם כמה סיבות של למיליון זוגות בעולם למה לא למהר. לא אישי, רק חומר למחשבה. אולי תעצרו לחשוב באמת: – זוג שנמצא בקושי שנה יחד רוצה זמן לבלות אחת עם השניה, גם כשהם בני 36-7 לפני הטירוף של הילדים.
אנה ארונוב צילום אינסטגרם פרטי

צילום של אנה ארונוב מחשבון האינסטגרם שלה

– זוג רוצה לוודא שאחרי פחות משנה יחד הם יהיו גם הורים טובים, מוכנים, סובלניים
– זוג יכול להחליט שהדירה צריכה לבוא לפני הילדים
– זוג יכול להחליט שהוא רוצה להיות מוכן כלכלית להפוך להורים, אולי עסוק בקריירה
– זוג רוצה להבין אם הם בכלל בוחרים להיות הורים, יש להם כל זכות שבעולם להחליט אחרת
– עיניין ההריון יכול לקחות זמן, לא תמיד זה קורה על הוואן
– זוג לא מצליח להיכנס להריון ואתם לוחצים על מקום כואב עד מאוד
אנה ובן זוגה צילום אינסטגרם

צילום של אנה ארונוב מחשבון האינסטגרם שלה

אם יש לכם עוד אופציות תשלימו בראש!
חשוב לי לציין שלא, אני לא בהריון. וכן, אני רוצה להיות אמא. ולא, אני לא בלחץ וטפו טפו אין שום בעיות.
וגם כאשר זה יקרה אני ממש לא מעוניינת שתבדקו לי את הבטן בכל תמונה, שלא תעשו ספיקולציות לגבי עור הפנים או בגדים לא צמודים שאני לובשת. כמו שאתם, כן אתם, כל אחד, במיוחד אחת, שקוראת את זה החליטה להודיע לסביבה את הבשורה המשמחת בזמן שלה, גם אני רוצה לשמור על הזכות הזאת שלי. בלי שמועות, לחצים וקונספירציות. זה לא עיניין של אף אחד חוץ משני אנשים בעולם הזה: שלי ושל אייל.
אז תודה על הדאגה, וההכוונה, אבל דיייי, תשחררו אותי כבר. הדרך שלי היא הדרך שלי, עם הטיימינגים הנכונים, ההחלטות שרק אני אקבל.
תנו לנשום ותפסיקו לחפש הריון בכל פעם שאכלתי קינוח מיותר, עליתי במשקל או שמתי חולצה אוורסייז.
פשוט תפסיקו, זה מרגיז!".
** הפוסט של אנה ארונוב עלה במקור בחשבון האינסטגרם שלה