אנג'לינה ג'ולי על בראד פיט: ''חשבתי שהסרט יפתור את הבעיות''

השחקנית אנג'לינה ג'ולי חשפה בראיון כיצד האמינה שהסרט המשותף שלה ושל הגרוש, בראד פיט ("By the Sea") יציל את הקשר אבל הודתה ש"היה כובד באוויר"

בחורה עם מחשב נייד

בשנת 2015 עלה לאקרנים סרטם המשותף של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, "By the Sea" – היחיד שיצרו ביחד כזג נשוי. השניים, כזכור, הכירו על סט הסרט "Mr. & Mrs. Smith" והתאהבו אבל לא השתתפו בשום סרט כזוג והקפידו על קריירות נפרדות. לאחרונה התראיינה ג'ולי לסקוט פיינברג מה"הליווד ריפורטר" וסיפרה שהסרט "By the Sea" היה למעשה יותר מסרט ולמעשה, הוא היה ניסיון לאיחוי הקרע ביניהם אך ללא הצלחה והשניים התגרשו שנה לאחר מכן, ב-2016.
"רציתי שנעשה עבודה רצינית ביחד", סיפרה ג'ולי. "חשבתי שזאת תהיה דרך טובה לתקשר אחד עם השנייה ובאופנים מסויימים, זה אכן היה כך ולמדנו כמה דברים אבל היתה שם כבדות באוויר. הכובד הזה המשיך והוא לא היה בגלל הסרט. חשבתי שהעבודה המשותפת תפתור את הבעיות שלנו בקשר". למרות הגירושיםשהגיעו פחות משנתיים אחר כך, ג'ולי לא מתחרטת על צילומי הסרט.
"חקרנו משהו ביחד. מה שזה לא היה, אמנם לא פתרנו דברים אבל הצלחנו לתקשר על משהו שנהיינו צריכים בזמנו".
אנג'לינה ג'ולי
הסיפור של ג'ולי מזכיר את פרידתם של טום קרוז וניקול קידמן. הזוג ההוליוודי הלוהט בזמנו כיכב ביחד בסרטו של הבמאי המנוח, סטנלי קובריק, "עיניים עצומות לרווחה". כבר על הסט בלט הניכור והכובד ביחסיהם של השניים ולבסוף לא היה מנוס מפרידה מהדהדת. אפשר לומר שסרטו של קובריק הבליט את גסיסת אהבתם לעיני המצלמה.
אנג'לינה ובראד
יש משהו צובט בגסיסת קשר, כאשר ברור שהפרידה מתרחשת בפועל הרבה לפני הרגע הרשמי בו מצהירים על כך. אבל יש בלבול, תקוה, חוסר אונים, אי ודאות ושאר תחושות מורכבות שמעכבות את הבלתי נמנע. להשתתף בסרט ביחד מעצים את הפערים ומהווה סוג של מיקרוסקופ שמעצים כל אי התאמה אצל הזוג. סרט הוליוודי לא יכול לפתור או לקרב ואם יש בעיות בזוגיות הוא לא יכול לפתור אותם. אם חושבים על זה, סרט הוא קצת כמו ילד במובן שאם יש משבר ביחסים, נוכחותו יכול להאיץ את פירוק הקשר מהר יותר.
אנג'י ובראד
ג'ולי ופיט התרחקו זה מזו אבל הסיבה טרם נחשפה באמת. "בשלב ההוא, אחרי הסרט, היתי אדם אחר כבר. כאשר עזבתי את קמבודיה הפכתי לאדם שמודע יותר לסביבה שלו. התחלתי ללמוד יותר על מה קורה סביבי ונהייתי מעורבת יותר בכל הקשור לפליטים. רציתי ללמוד יותר לאחר שראיתי אנשים שסבלו כל כך הרבה. כאשר את מתמקדת בהם, את לא מקטרת על הבעיות הטיפשיות והקטנות שלך".
כיום לא ברור אם יש לג'ולי או לפיט חיים רומנטיים אבל השניים מאוד מעומעמים בנושא. כל כמה זמן מתפרסם אייטם על כך שהם עשויים לחזור אחד לשנייה אבל אין שום סימנים לכך. מאחר ומדובר בשני מגה סטארים, הרבה יותר קשה להם לפתח קשר חדש הרחק מאור הזרקורים. שניהם עברו טראומה באופן מסויים, מאחר והפרידה לוותה בסיקור תקשורתי חסר תקדים ואף צד לא רוצה להיות הראשון לזעזע את הילדים או להראות ש"המשיך הלאה".