אנג'לינה ג'ולי: "זו הייתה התקופה הכי קשה בעולם"

השחקנית ההוליוודית העניקה ראיון למגזין "ואניטי פייר" וסיפרה על הגירושים הקשים מבראד פיט, ההתמודדות של ילדיהם ועל מצבה הבריאותי הרעוע. "היחסים בינינו התדרדרו. אני לא רוצה להשתמש במילה הזאת, אבל היה קשה"

זה היה רק עניין של זמן עד שאנג'לינה ג'ולי תתראיין בפתיחות על גירושיה המגה מתוקשרים מבראד פיט. הפרידה של הפאוור קאפל החזק בעולם הבידור, הסעירה את העולם ב-2016 והתקשורת לא הפסיקה לעקוב באדיקות אחר מעללי שניהם מאז. לא מזמן בראד פיט סיפר על ההתמכרות שלו לסמים קלים ועל חשיבות הילדים בחייו וכעת הגיעה תורה של אנג'י, שמככבת על שער גיליון חודש ספטמבר של המגזין "ואניטי פייר", לדבר גם על הילדים, מצבה הרפואי הלא פשוט ועל אהבתה לבישול.

כיום ג'ולי, 42, מתגוררת עם הילדים (מדוקס, פאקס, זהרה, שיילו והתאומים ויויאן ונוקס), בבית מפואר ורחב ידיים ופיט מבקר אותם בתיאום מראש. בתהליך הגירושים השניים ניהלו מאבק משפטי מלוכלך ורק כאשר הבינו שהילדים עלולים להיפגע מהמצב, הם העבירו את הדיונים לדלתיים סגורות והחלו לשמור על פרטיות.

ברשת לא הפסיקו לזרום ספקולציות לגבי סיבת הפרידה וצוטטו מקורות על ימין ועל שמאל אבל אף אחד לא באמת יודע, חוץ מהם, מה באמת התחולל שם ביו ארבע קירות. "היחסים בינינו התדרדרו", היא מספרת בראיון. "אני לא רוצה להשתמש במילה הזאת, אבל היה קשה. זו הייתה התקופה הכי קשה בעולם והבית הזה הוא קפיצת מדרגה אדירה עבור כולנו. אנחנו עושים הכל כדי לעזור למשפחה להחלים. לבראד ולי אכפת זה מזו ואכפת לנו מהמשפחה. אנחנו עובדים יחד כדי להגיע לאותה מטרה".

אנג'י על בראד

ג'ולי סיפרה שהפוקוס שלה כעת הוא הילדים ושבתקופה זו היא דוחה פרוייקטים רבים בתחום הקולנוע. "כרגע אני רק רוצה להכין ארוחת בוקר הגונה ולשמור על הבית, זו התשוקה שלי. הילדים שלי ביקשו שאתחיל לקחת שיעורי בישול וזה מה שאני עושה. כשאני הולכת לישון אני שואלת את עצמי אם הייתי אימא נהדרת היום, או שזה היה עוד יום ממוצע".

כשהיא נשאלה איך הילדים מתמודדים עם המצב הלא פשוט תשובתה הייתה: "הילדים שלנו חזקים, נפלאים ומודעים מאוד ואני גאה בהם. הם היו אמיצים בזמן שבו נדרשו להיות כאלה. כולנו מחלימים מהאירועים האחרונים, אבל אלה לא הגירושים שהילדים צריכים להחלים מהם. הם מחלימים מהחיים, מדברים שקרו להם במהלך החיים"

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט

הגירושים מפיט לא היו הדבר היחיד שהדיר שינה מעיניה. בשנת 2015 היא עברה כריתת שחלות וחצוצרות, בנוסף לכריתת שדיים, שעברה שנתיים קודם לכן. בעבר היא סיפרה על כך שהיא נושאת את הגן BRCA1 (שמגביר את הסיכויים לחלות בסרטן שד וסרטן שחלות) ובראיון כעת היא חשפה שהיא סובלת מנזק עצבי שגורם לשיתוק בחצי פנים ומלחץ דם גבוה.

"לפעמים נשים נוטות לשים את עצמן אחרונות בסדר העדיפויות כאשר יש להן משפחה וזה מתבטא בבעיות בריאותיות", סיפרה ג'ולי. "אני לא יודעת אם זה גיל המעבר או השנה הקשה שעברתי, אבל אני מרגישה נשית יותר. אני עושה בחירות בצורה חכמה, שמה את משפחתי במקום הראשון ודואגת לבריאות שלי. אלה הדברים שהופכים אותי לאישה שלמה".