אנג'לינה ג'ולי בפיג'מה שיק

השחקנית והבמאית הגיעה עם ילדיה לפסטיבל הסרטים הבינלאומי בטורונטו כדי לקדם את הסרט בהפקתה "The Breadwinner", והחזירה לאופנה מראה פחות שגרתי

בחורה עם מחשב נייד

בתקופה האחרונה אנג'לינה ג'ולי לא יורדת מהכותרות. אמנם סרטה החדש "The Breadwinner"יצא וקיבל ביקורות חיוביות אבל התקשורת עוסקת בעיקר בסיפור הלא נגמר בינה לבראד פיט. מאז הגירושים נמנעה ג'ולי מלהופיע בהרבה אירועים מסוקרים והעדיפה להתמקד במשפחתה, אבל בפסטיבל הסרטים בטורונטו היא שילבה יפה בין ביזנס לפלז'ר, כאשר הגיעה למקום מלווה בילדיה.

בניגוד לבחירות האופנתיות הקודמות שלה, הפעם ג'ולי לקחה את "שיק הפיג'מה" צעד אחד קדימה ונראתה כמו מישהי שבדיוק יצאה ממיטתה. מי שנחשבת ל"אשה היפה בעולם" זנחה את השמלות הסקסיות לטובת גופייה ומכנסיים בצבע לבן, מבד עדין ונשפך. טוב, אם יש מישהי בעולם שיכולה להסתובב ככה, להיראות מיליון דולר ולגרוף מחמאות – זאת היא. מי שגנבו את ההצגה לצדה היו חמשת ילדיה (בינהם, שיילו שנראית ממש כמו אביה) ולא ברור למה מדוקס הבריז. אולי העדיף להעביר ערב בנים עם אביו.

אנג'לינה ג'ולי פיג'מה

גם הבחירות האופנתיות של היורשים התכתבו עם אמא אנג'לינה. כולם העדיפו לבוא בסטייל קז'ואל נטול מאמץ חוץ מהבת, זהרה, שפיזרה שיק קלאסי ונשי עם שמלת התחרה האדומה שבחרה. ג'ולי, שהפיקה את הסרט (המגולל את סיפורה של ילדה מאפגניסטן שנאלצה להתלבש כמו נער כדי לקבל עבודה), שידרה על השטיח האדום אנרגיות טובות, פיזרה חיוכים וחתמה למעריציה בהתלהבות. ואם כבר מדברים על ילדה שמתלבשת כמו בן, שיילו עלתה לכותרות לא מעט פעמים בעקבות הסגנון הנערי של בגדיה והתסרוקת הקצרה. ג'ולי בטח ספגה לא מעט השראה ממנה.

ברור לכולם שלהופיע באירועים מתוקשרים כגון זה, לאחר הפרידה הדרמטית מפיט, אינו עניין של מה בכך. בכל רגע נתון בודקים את ג'ולי במיקרוסקופ, מחפשים ניצוצות של עצבות בעיניה וממתינים בדריכות ליום בו היא תופיע עם גבר חדש (או תחזור לבראד כבר). בימים האחרונים נודע שג'ולי תככב בסרט ההמשך של "מליפיסנט", מבית דיסני, שהצליח בטירוף בקופות. טוב, סרטים על אפגניסטן זה מקסים אבל בכל זאת צריך להתפרנס ממשהו.

אנג'לינה ג'ולי פיג'מה לבנה

אנג'י ושיילו

אנג'לינה ג'ולי והילדים