אנג'לינה ג'ולי: "אני לא אוהבת להיות לבד"

לאחרונה התראיינה השחקנית והבמאית לרגל צאת סרט חדש בבימויה, "תחילה הם הרגו את אבי" אך רוב הראיון עסק בכך שלא קל לה להיות לבדה. איך בכל זאת ניתן להפיק ממצב זה את המקסימום?

בחורה עם מחשב נייד

אנו נוטות להאמין, או יותר נכון רוצות להאמין, שחיי המפורסמות זוהרים תמיד. מה שאנחנו שוכחות זה שהן בסופו של דבר נשים בשר ודם בדיוק כמונו. וגם הן עוברות דברים רגילים ביום יום שגורמים להן להיפגע, להיות עצובות ואפילו לקרוס. כך באופן גלוי וללא הסתרה, משתפת אנג'לינה ג'ולי על החוויה הקשה של הפרידה מבראד פיט. כן, גם לה זה כואב.

לאחרונה התראיינה השחקנית והבמאית לרגל צאת סרט חדש בבימויה, "תחילה הם הרגו את אבי" אך רוב הראיון עסקה בלשתף את הכתבים בכך שלא קל לה להיות לבדה ושהיא חושבת לקחת הפסקה מהעבודה עד שתרגיש שהיא יכולה לחזור חזרה.

"אני לא ניהנת מלהיות לבד. זה לא משהו שרציתי ואין בכך שום דבר נחמד. זה פשוט קשה", מספרת ג'ולי באחד הראיונות. בראיון נוסף הוסיפה שכל מה שעשתה מאז הפרידה היה להשאיר את הראש מעל המים ולדאוג לילדים שלה. "אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שמדובר בתקופה מאוד קשה בחיי. אבל אני מצליחה לעבור אותה על ידי כך שאני כל הזמן חושבת ופועלת קדימה, בידיעה שזה חלק מלהיות אנושית. אולי לפעמים זה נראה כאילו אני מחזיקה הכל ביחד ועוברת את המשבר בקלות אבל האמת היא שרוב הימים אני פשוט עסוקה בלעבור את היום. בסוף אני יודעת שאצליח להתאזן חזרה".

אנג'לינה ג'ולי

כשנשאלה אם תמשיך לשחק ולביים כרגיל ענתה שלאחר הסרט האחרון אף פרויקט לא 'עשה לה את זה' ולכן היא תיקח הפסקה עד שתרגיש שהגיע הזמן לחזור וכנראה תשוב קודם לשחק.

"כשנשים נמצאות כל כך הרבה זמן באור הזרקורים, הן שוכחות לפעמים להפנות אותו למקום הנכון- כלומר להפנות את האור של הזרקורים פנימה לראות מה קורה שם", אומרת נוגה טמיר מ"בשביל הזוגיות". "נכון, פרידה היא קשה אבל קודם כל צריך לעצור ולשאול את עצמך – מהי המתנה שקיבלת ממנו ומהקשר הזוגי שלכם? למה פגשת דווקא אותו? למה הוא נכנס לחייך מתי שנכנס? מה לקחת מהזוגיות שלכם הלאה? גם אצל מפורסמות, כמו אצל נשים 'רגילות' יש צרכים בסיסיים זהים – כולנו בסופו של דבר מחפשות אהבה, זוגיות, מגע. גם בזוגיות וגם בפרידה חשוב לא לאבד את עצמך – כאשר היא טוענת שהיא מתרכזת רק בילדים – היא מאבדת את עצמה. לא מטפלת במכאובים שלה אלא מתעלמת מהם. גם כאשר היא לוקחת הפסקה מהעבודה זה סוג של 'שוברים את הכלים ולא משחקים' מה שיכול לייצר עוד ועוד שברים. נכון, זה חשוב לעצור אבל חשוב עוד יותר שאלה תהיינה עצירות מתוכננות יזומות ותחומות בזמן, ובזמן הזה להעריך, ללמוד, לחשוב מה הלאה. לא רק לעבור את הימים ולפעול קדימה באופן לא מודע".

"ברור שהרבה יותר כיף נעים וטוב להיות בזוג", היא מוסיפה. "אבל לעיתים בחיים תמצאו את עצמיכן לבד, וגם את זה צריך לדעת איך לעשות. לכן חשוב תמיד לבדוק, ללמוד, להעריך, להתייעץ- לקחת איתך את כל מה שלמדת על מנת להתגבר ולהתבגר לקראת הזוגיות הבאה".

בראד פיט ואנג'י

אז בפעם הבאה שאת נפרדת מבן זוגך וחווה קשיים תזכרי את 3 כללי הזהב הבאים:

1. להסתכל פנימה ולבדוק מהי המתנה או המתנות שקיבלת ממנו ומהקשר – למה הכרתם, למה דווקא הוא נכנס לחייך, מה לקחת ממנו, מה לקחת מהקשר.

2. להתרכז בעצמך ולטפל במה שכואב וקשה – גם אם יש ילדים או עבודה שזקוקים לטיפול- אל תתעלמי מעצמך וממה שכואב כי זה לא יעלם.

3. לעצור באופן מודע – לנצל את הזמן לחשוב, ללמוד, להעריך, ולא לזמן בלתי מוגבל כי אי אפשר לעצור את הזמן.

** הכותבת, נוגה טמיר, מטפלת זוגית ביחד עם בעלה אריאל