אמל קלוני במחווה לורסאצ'ה

עולם האופנה מציין 20 שנה להירצחו של ג'יאני ורסאצ'ה ואמל קלוני עושה את המחווה שלה בשמלת וינטג' יפהפיה של המותג משנת 1994

השנה מציין עולם האופנה 20 שנה להירצחו של המעצב האיטלקי ג'יאני ורסאצ'ה שנחשב לאחד ממעצבי האופנה הצבעוניים והיצירתיים ביותר במאה ה-20.

מאז מותו של ג'יאני מובילה אחותו דונטלה את המותג ורסאצ'ה בהצלחה מרובה והיא מקפידה לשמר את זכרו כחלק בלתי נפרד מהמסורת של בית האופנה.

לפני שבועות ספורים הוצגה קולקציית אביב 2018 של ורסאצ'ה בשבוע האופנה במילאנו. בפתיחה ציינה דונטלה כי התצוגה מוקדשת לחגיגת חייו ויצירתו של אחיה והפריטים שהוצגו עוצבו בהשראת קולקציות אייקוניות מארכיון המותג שמייצגות את ה-DNA של ורסאצ'ה.

רגע השיא של התצוגה, שלא לומר של השבוע כולו, היה כשאל המסלול יצאו הסופרמודלס משנות ה-90 – נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר, הלנה כריסטנסן, סינדי קרופורד וקרלה ברוני, לבושות בשמלות זהב דקיקות המזוהות עם ג'יאני ורסאצ'ה.

VERSACE1010171

VERSACE10101712

המחווה למעצב המשיכה השבוע במסיבה של חנות הוינטאג' המפורסמת William-Vintage ואתר בגדי המעצבים Farfetch, לרגל חשיפת קולקציית הארכיון של ג'יאני ורסאצ'ה באתר.

למסיבה הגיעו מוזמנות רבות לבושות בפריטים של ורסאצ'ה, אבל מעל כולן בלטה (שוב) אמל קלוני שבחרה בשמלת וינטג' מטאלית מקולקציה שהוצגה בשנת 1994. היא כנראה בין היחידות שיכולה ללבוש שמלה מוזהבת עם סנדלי זהב, קלאץ' מוזהב ועגילי זהב גדולים ועדיין להיראות קלאסית ויוקרתית. שאפו.

Farfetch and William Vintage Celebrate Gianni Versace Archive hosted by Elizabeth Stewart and William Banks-Blaney

a

מאז לידת התאומים בחודש יוני, אמל ממעיטה להופיע באירועים וההופעות הנדירות שלה גוררות באופן מיידי את תשומת ליבה של התקשורת. כמו למשל זו שהפגינה לפני כחודש על השטיח בפסטיבל הסרטים בונציה, לבושה בשמלת לילך רומנטית, גם היא מבית ורסאצ'ה.

***

הצרפו לסלונה אופנה בפייסבוק