אמל וג'ורג' קלוני בדייט עם אמא

כוכב הקולנוע ג'ורג' קלוני הגיע מלווה ברעייתו אמל להשקה חגיגית של סרט חדש בכיכובו אבל עם כל הכבוד לשניהם, כוכבת האירוע הייתה אימה של אמל

השחקן והבמאי ג'ורג' קלוני הגיע מלווה באשתו, עורכת הדין אמל קלוני, לפרמיירה חגיגית שנערכה בלונדון לסרט חדש בכיכובו "Catch 22" אבל עם כל הכבוד לזוג, מי שגנבה את ההצגה הייתה אימה של אמל, העיתונאית הפוליטית בריה אלמודין. כפי שאתם רואים, יש דימיון מסויים והשלישייה נראתה שמחה ונינוחה כשאמל זכתה לשבחים על בחירת שמלת הסטרפלס הנוצצת והמחמיאה למבנה גופה (מבית "ראלף ורוסו").
אימה האלגנטית הלכה על מראה ירוק והיא ענדה תכשיטי אזמרלד מהפנטים שהזכירו את אלה של אליזבת' טיילור בשעתה, שהייתה ידועה באהבתה לאבנים גדולות ויקרות להחריד.
אמל וג'ורג' בהשקה  Karwai Tang/WireImage
קלוני הבת נחשבת לבעלת טעם משובח והיא אמנם אוהבת לגוון את הלוקים השונים אבל תמיד הם אלגנטיים ולא טרנדיים מדי. מי שאיפרה אותה לאירוע היא המאפרת שרלוט טילבורי, שנחשבת לאחת המצליחות והטובות בעולם ולהשלמת הלוק נוטף הגלאם, קלוני ענדה עגילים הורסים שצבעם קצת פחות התאים לגווני השמלה אבל לפחות העיצוב שלהם מדהים. כן, כן, היינו שמחות שיהיו לנו אותם בקופסת התכשיטים (אנחנו מעזות לחלום) כדי לשלוף אותם להזדמנות שאנחנו יורדות למכולת בכפכפים וטי שרט.
אמל קלוני וג'ורג' צילום Stuart C. Wilson/Getty Images
בזמן האחרון הקלוניז מבלים ביחד לא מעט, אולי כדי להפריך את השמועות החוזרות ונשנות על פרידה או כי באמת הם מאוהבים והכלן נפלא בממלכתם. ימים יגידו. יותר נכון, אנחנו נגיד לכם.

אמל וג'ורג' קלוני Stuart C. Wilson/Getty Images)

אמל קלוני צילום Stuart C. Wilson/Getty Images)