אמי 2017 – השמלות על השטיח האדום

עונת הטקסים החלה עם טקס פרסי האמי שהתקיים הלילה בלוס אנג'לס. השמלות על השטיח האדום חשפו כמות גדולה מאי פעם של טרנדים דומיננטיים, חלקן הרשימו וחלקן – פחות. מה לבשו, בין היתר, ניקול קידמן מישל פייפר וסוזן סרנדון?

צילום: gettyimages אמי 2017

טקס פרסי האמי ה-69 של האקדמיה האמריקנית לטלוויזיה, התקיים אמש בלוס אנג'לס והזוכות הגדולות הן הסדרה הדיסטופית המדוברת "סיפורה של שפחה", שזכתה בחמישה פרסים ולצידה הסדרה "שקרים קטנים גדולים", בכיכובן של שחקניות על כמו לורה דרן, ריס וויתרספון וניקול קידמן (שזכתה בפרס השחקנית הטובה במיני סדרה). קידמן ווית׳רספון הן גם שותפות בהפקת הסדרה והשתיים קראו ליוצרי הטלוויזיה לכתוב תפקידים מאתגרים עבור נשים שחקניות, כמסר של העצמה נשית שהפך למוטו המרכזי של אמי 2017.

בכלל הרבה נשים, שחקניות נפלאות שלא יצא לנו לראות זמן רב, היו אמש על השטיח האדום: ג'סיקה לאנג, מישל פייפר, סוזן סרנדון ואידי פאלקו, את כולן שמחנו לראות, כולן התלבשו נהדר ורק ג'יין פונדה ביאסה, כשהתלבשה בוורוד בזוקה עז (פוקסיה למהדרין) בתוספת קוקו מלאכותי (?!). וכן, אנחנו מודעות לכך שוורוד הוא צבע טרנדי לוהט העונה ומעדיפות אותו לרוב על ילדות.

בכלל כמות גדולה מאי פעם של טרנדים, בלטה בתצוגת השמלות על השטיח האדום: שמלות כסופות ונוצצות לצד שמלות בכל צבעי הקשת, שמלות מבדי קטיפה ותועפות נוצות, מותניים מודגשים בחגורה ושמלות באורך הקרסול, אלה הם הטרנדים הבולטים באמי 2017. מתוכם בחרנו את השמלות הטובות ביותר ונחשו מה? רובן דווקא מהזן היותר מאופק, כי אנחנו לא ממש בקטע של נוצות.

GettyImages-848649490

ניקול קידמן זוהרת על השטיח האדום, בשמלת ארגמן של קלווין קליין. השמלה בסגנון פיפטיז באורך הקרסול, עם מחשוף שמשולבת בו שרשרת כסף וסנדלי ערב ורודים, שמוסיפים ללוק טאץ' אדג'י שובב.

קידמן זכתה אמש בפרס האמי על משחקה בסדרה "שקרים קטנים גדולים"וכמעט נחנקה מדמעות, כאשר הודתה לבעלה ובנותיה "שהקריבו המון כדי שהיא תוכל להגשים את חלומותיה כשחקנית". לבסוף ביקשה להקדיש את הפרס למען העלאת המודעות לנושא אלימות במשפחה (בסדרה היא מגלמת דמות של אישה מוכה)

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

אמי רוסום – בשמלת סטרפלס שחורה ונוצצת של ז'ק פוזן ותכשיטי האמרלד הירוקים של לורן שוורץ. זו היא ללא ספק ההופעה הכי נטולת סיכונים שראינו אמש באמי ומאז שאנג'לינה ג'ולי ענדה את תכשיטי האמרלד של לורן שוורץ, עם שמלת הסטרפלס השחורה באוסקר 2009!, אין שנה שמישהי לא מנסה למחזר את הלוק המנצח. אבל כשהתוצאה מושלמת ואלגנטית כמו שרוסום מפגינה, אנחנו בהחלט בעד.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

ויש מי שכן הלכה על אדג' אבל עשתה זאת בצורה מושלמת. זואי קרביץ בשיער נערי קצוץ ושמלת נוצות צבעונית ונועזת של דיור קוטור. אזהרה: מעטות יכולות ללבוש לוק כזה ולא להראות מגוחך, זואי היא מהבודדות שיכולות. תכשיטי היהלומים הרבים שהיא עונדת הם מבית טיפאני ושווים הון.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

יארה שהידי רק בת 17, אבל כבר יודעת להתלבש נהדר, בשמלת טול בצבע ניוד, רקומה בפאייטים כסופים של פראדה. השמלה מעודנת ויחד עם זאת בעלת נוכחות. ביחד עם מייק אפ ושיער במראה טבעי, נשמרת הופעה מאוזנת ולא מכבידה ההולמת את גילה הצעיר.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

מילי בובי בראון – עוד מתלבשת צעירה (13!!) שכבר מגיל 11 מפגינה הופעות משובחות על השטיחים האדומים. ככה זה כשנולדים עם חוש סטייל. שמלת הסטרפלס עם חצאית הטול עתירת הבד, היא מבית קלווין קליין קולקשיין. המחשוף הנקי מתכשיטים, השיער המשוך לאחור והפנים שנראות כמעט נטולות איפור, משלימים את מראה הבלרינה המקסים לגילה.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

טנדי ניוטון בשמלה בצבע ורדרד כסוף, שעוצבה במיוחד עבורה ע"י ג'ייסון וו ומושלמת עם גוון עורה השחום. גם ניוטון השכילה להשאיר את המחשוף היפה נקי מתכשיטים ולאסוף את השיער בסגנון מרושל ולא מתחכם, בבחינת פחות זה לפעמים יותר.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

אומנם לא הצלחנו לברר של מי שמלת הסטרפלס עם המחשוף האסימטרי שאידי פלקו לובשת. אבל אנחנו אוהבות את השמלה, שבולטת בזכות המראה הנקי, בשילוב עם הצבע העז והמחמיא. בנוסף, אנחנו תמיד שמחות לפגוש את פלקו הנהדרת על השטיח האדום ועוד יותר מזה בטלוויזיה.

VIOLA DAVIS

אם להיות כנות, זה לא שאנחנו משתגעות על שמלת המשי הכתומה שעיצב ז'ק פוזן, אבל מצדיעות לויולה דייויס, שתמיד מצליחה לבלוט על השטיח בהופעות זוהרות ומלאות סטייל, בסגנון כוכבות העבר של הוליווד.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

קירינה שפיקה – היא שחקנית צעירה (17!) נוספת שגדלה לנגד עינינו ("מד מן") ומגיל צעיר היטיבה להתלבש. כאן בשמלת טול וחרוזים "של פיות" מבית מיו מיו.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

ליה מישל בשמלה בצבע בורגונדי עמוק ונהדר של אלי סאבב, כי לפעמים רק הצבע עושה את השמלה (וגם הכיסים והחגורה, שמעניקים לשמלה מראה עדכני ומודרני).

GettyImages-848629902

ג'סיקה לאנג – טוב לראותך – בשמלת קטיפה שחורה עם רקמת עלי זהב של גוצ'י.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivalsשיילין וודלי בשמלת קטיפה ירוקה עם מחשוף ללא סוף, של רלף לורן קולקשיין.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

מדלן בריואר ("כתום הוא השחור החדש") בולטת על השטיח האדום בהופעה אלגנטית ומעודנת ללא דופי. השיער האסוף,  המייק אפ ללא רבב והשמלה היפה שהולמת אותה במדויק של המעצבת הישראלית ברטה – כבוד!

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivalsמישל פייפר עדיין יפיפייה, בשמלה שקופה וקצרה, מבית אוסקר דה לה רנטה.

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivalsוסוזן סרנדון אלגנטית וסקסית תמיד, בשמלה מדויקת ומחמיאה לגילה ולגזרתה, בכחול נייבי עם כתפיים חשופות, של ז'ק פוזן.

לא רק בגלל הסטייל, בעיקר כי הן הזוכות הגדולות של הערב

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

כל התשבחות על משחקה המעולה של אליזבת מוס, זוכת פרס השחקנית הטובה בסדרה "סיפורה של שפחה" מוצדקות. מוס בחרה בשמלה של פארבל גורינג בסגנון פיפטיז, כמו רבות מהכוכבות אמש באמי. הסטייל הנשי המתקתק, ביחד עם צבע וורוד  בייבי, הולמים מאוד את מוס ומרככים את הופעתה הקשוחה משהו.

מוס שקיבלה בטקס את פרס האמי הראשון בחייה, התקשתה לדבר מרוב התרגשות והודתה לכל צוות הסדרה ובעיקר לאמה. זה לא הפריע לה לומר פעמיים בנאום התודה, את המילה Fuck, עד שמוזיקת רקע רמזה לה לפנות את הבמה.

GettyImages-848681408
שני פרסי אמי גרפה אמש ג'וליה לואי דרייפוס בשמלה של קרולינה הררה, בגזרת סטרפלס ישרה ומינימליסטית שהיא מרבה ללבוש – אחד על הקומדיה הטובה ביותר לסדרה שבה היא מככבת "ויפ" ובנוסף שברה שיא כאשר זכתה בפעם השישית! בפרס השחקנית הקומית הטובה, על תפקיד הפוליטיקאית סלינה מאיירס.

מאכזבות זו לא מילה

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivalsג'יין פונדה (79) בשמלה של הסטייליסט שהפך למעצב, ברנדון מקסוואל. אנחנו אוהבות את פונדה ובדר"כ גם את השמלות של מקסוואל, אבל לא הפעם ובפרט לא עם הקוקו המלאכותי המופרך והפוני המגוחך, משל הייתה ילדה בת חמש. כאילו זה לא מספיק, פונדה עונדת עגילי אמרלד כבדים ודומיננטים של 110 קראט פלוס יהלומים של 100 קראט, כי כנראה שהיא לא מאמינה במינימליזם.

GettyImages-848594794ועוד אחת שמינימליזם הוא לגמרי לא הקטע שלה.. זה כבר הפך לתחביב אצלנו, להכניס בכל טקס תמונה של סופיה ורגרה  בשמלת בת הים הקבועה והזהה תמיד, שמדגישה את גזרת שעון החול אותה היא אוהבת להפגין. הגזרה אומנם מעוררת התפעלות, אבל השמלה נראית מיושנת ומאוסה.

וגם ורגרה בחרה לענוד עגילי ענק כבדים עם קוקו ופוני. כאילו מה נהייה?! טרנד חדש? ימוגר הטרנד ויפה שעה אחת קודם!

69th Annual Primetime Emmy Awards - Arrivals

בחייאת היידי קלום – מאיפה להתחיל? במחשוף העמוק מידיי על גבול הוולגרי? בצמידי העץ המוגזמים עם העגילים האיומים? בשיער הנורא שכאילו הודבק לה על הפנים? אישה כל כך יפה. גוף של דוגמנית על ואין כמעט טקס שבו היא לא מפשלת. איפוק ואלגנטיות הם כנראה מושגים שהיא לא מכירה וחבל. השמלה מבית דונדס.

עוד טרנדים בולטים על השטיח האדום של אמי 2017

אמי 20173

כסוף ונוצץ – אחד הטרנדים הבולטים על השטיח האדום של האמי. מימין: לברון קוקס בכסוף של ניים קאהן, טרייסי אליס רוס בשאנל קוטור, אנה שולמסקי בסאצ'ין ובבי ושרה פאולסון בקרולינה הררה.

אמי 20172

נוצות, המון נוצות – מימין פריאנקה שופרה בנוצות של בלמן, קארי ראסל בנוצות של ג'יי מנדל ולורן דארן בנוצות של פרואנזה סקולר.

*

לכל הכתבות של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.