אמה ווטסון: "לא זיהיתי את עצמי במראה"

הכוכבת הבריטית מסבירה איך התהילה של "הארי פוטר" גרמה לה להתנכר מעצמה ומדוע היא לא תעשה סלפי עם מעריצים. "ההערצה של אנשים גובלת באובססיביות", אומרת ווטסון שמוכנה במקום תמונה לענות לכל מעריץ על כל שאלה

אם חלמתם פעם על סלפי עם אמה ווטסון אז תשכחו מזה. הכוכבת הבריטית סיפרה ל"ואניטי פייר" שהיא נמנעת בכל מחיר מלהצטלם ליד מעריצים. בראיון סיפרה השחקנית האהובה שש לה מדיניות ברורה בעניין מתוך רצון לשמור על מעט הפרטיות שעוד נותר לה. מהיום בו הפציעה בגיל 11 ב"הארי פוטר" והפכה לאחת הכוכבות החמות בעולם, היא נרדפה על ידי התקשורת והפפראצי ברמות שלטענתה היו "מוגזמות ואובססיביות".

"פגשתי מעריצים שעשו קעקוע עם הפנים שלי על הגוף", סיפרה ווטסון, 26. "אחרים קראו את הספרים של 'הארי פוטר' תוך כדי התמודדות עם מחלת הסרטן וטענו עד כמה העלילות עזרו להם. אני לא יכולה להסביר זאת אבל תופעת 'הארי פוטר' היא שונה מכל דבר אחר. הייתי צריכה להפנים שהתהילה הזו אינה ממוצעת ושהיא יוצאת מגדר הרגיל".

עם הזמן ווטסון הרגישה שהיא כבר מאבדת את זה והיא לא הרגישה כמו עצמה יותר. מבחינתה, הפרסום לקח אותה למחוזות לא טובים נפשית.

אמה ווטסון

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

בובה בדמותה של אמה ווטסון הפכה לבדיחה

זעם על אמה ווטסון בעקבות תמונה חושפנית

"צעדתי על השטיח האדום ואז מיהרתי להיכנס לשירותים", הוסיפה מי שמככבת בימים אלה ב"היפה והחיה". "שם ראיתי איך היה עלי כל כך הרבה איפור ושהייתי לבושה בשמלות מתנפנפות. הייתי מניחה את הידיים על הכיור ומביטה על השתקפותי במראה ואומרת, 'מי זו האשה הזו?'.  לא הכרתי את האדם שהביט אלי בחזרה וזו הייתה תחושה מאוד מטרידה. הרגשתי שהגעתי לנקודת אל-חזור".

מכאן הדרך הייתה קצרה לכך שווטסון החליטה להימנע מתמונות אקראיות עם אנשים ברחוב. "מבחינתי, זה ההבדל בין להיות בן אדם עם חיים או לא", מבהירה הכוכבת. "אם מישהו מצלם אותי ומעלה את התמונה לרשת החברתית, תוך שתי שניות הגולשים סימנו איפה אני בדיוק עומדת ובאיזה רדיוס אני. הם יכולים לדעת מה אני לובשת ועם מי אני נמצאת בכל רגע. איני יכולה לתת את המידע הזה מיוזמתי, שעוזר לכולם לעקוב אחרי".

אמנם ווטסון לא תצטלם סלפי עם מעריצים אבל היא בהחלט תשמח לנהל שיחה אישית עם כל אחד מהם. "אני אשב ואענה לכל שאלה שתהיה להם אבל אני פשוט לא יכולה להצטלם. אני פשוט בוחרת בקפידה את רגעי ההתקשרות איתי".