אל תזמינו את ג'ניפר לופז לחתונה שלכם

הזמרת המפורסמת הגיעה לחתונה של חברים עם בן זוגה וגנבה את ההצגה ביג טיים. לכלה לא היה סיכוי לבלוט לידה כי בכל זאת, מדובר בג'ניפר לופז והשמלה שבחרה השאירה את כולם נפעמים

אם יש מישהי אחת על הפלנטה הזאת שלא כדאי להזמין לחתונה שלכם זאת ג'ניפר לופז. את זה למדה על בשרה סופיה לסרי, שנישאה לשחקן הבייסבול אלכס סוויאקה. לופז, 48, הוזמנה לאירוע הלבן יחד עם בן זוגה, אלכס רודריגז וגנבה את הפוקוס של כולם. מדובר בסיוט של כל כלה אבל מצד שני, בזכותה  לסרי קיבלה יחסי ציבור בחינם וכותרות בכל העולם.

הדיווה הגיעה לאירוע בשמלה ירוקה-כחולה מהפנטת שלא השאירה הרבה מקום לדימיון – מחשוף אדיב, גזרה מחטבת וצבע עוצמתי. את ההופעה המנצחת היא השלימה עם עגילי החישוק, עקבים מוזהבים ואיפור מוקפד, שהשאירו רושם עז על כל האורחים. היא תמיד מצליחה להפגיז הופעות סקסיות שנעות על הקו העדין בין סקסי לטראש.

ג'ניפר לופז

מה שיושב טוב עליה לא ממש עובד אצל אחרות כי אי אפשר באמת לחקות את הגלאם הלטיני הייחודי שלה. תשאלו את ביונסה, שמאמצת את סגנון הלבוש שלה בלא מעט הזדמנויות אבל מפספסת בדרך כלל.  לופז גם העלתה סלפי שלה ושל בן זוגה לאינסטגרם וכתבה: "סתם עוד יום ראשון בערב". כן, ממש.

ג'ניפר לופז ובן זוגה

 

ועוד אחד לדרך. הייתם מזמינים אותה לחתונה?

ג'ניפר לופז בשמלה