אלמנתו של יגאל בשן: "השנים האחרונות היו לו קשות"

מיקה בשן, אלמנתו של הזמר והיוצר יגאל בשן, חשפה בתקשורת את מחלת הדיכאון ממנה סבל בשנים האחרונות. "אני עוד לא מכילה את זה, לא נקלט אצלי שאין לי אותו יותר"

אמש איבדנו את יגאל בשן, אחד המוזיקאים האהובים בישראל שהותיר אחריו שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל. הרשת געשה בשמועות סביב מותו והיום אלמנותו, המעצבת מיקה בשן, חשפה ב-ynet את הדיכאון ממנו סבל בשנים האחרונות.  "אני מאוכזבת שהוא ויתר על החיים", סיפרה. "אתמול עזבתי אותו לחצי שעה וכשחזרתי הוא כבר לא היה. אני עוד לא מכילה את זה, לא נקלט אצלי שאין לי אותו יותר"

בשן, שנמצא אתמול בביתו ללא רוח חיים, כבר לא יכול היה להתמודד עם הכאב הנפשי, אותו הסתיר מרבים. "השנים האחרונות היו לו קשות, הוא סבל מדיכאון וכאבים. הוא נכשל לפני שלוש שנים וחיזקנו אותו והוא חזר להופיע. אתמול עזבתי אותו לחצי שעה וכשחזרתי הוא כבר לא היה. זה כל כך מאכזב, למה לוותר על החיים? הוא גאל את עצמו מייסורים. אני עוד לא מכילה את זה, לא נקלט אצלי שאין לי אותו יותר. הוא היה בן אדם מדהים, חם, אוהב, רגיש, צנוע, מסתפק במועט, טוטאלי. אני מאוכזבת שהוא ויתר".

יגאל בשן. צילום מתוך יוטיוב

בשן ניהל קריירה ארוכה, שנמשכה מספר עשורים ובמהלכה הוציא עשרות להיטים ובהם "יש לי ציפור קטנה בלב", "סיון", "קפה אצל ברטה", "בואי נעשה לנו חג" ועוד.  הפתיחות של אלמנתו מיקה, לגבי הדיכאון שליווה אותו, חשובה כי היא מציפה מודעות למחלה של המאה הנוכחית: דיכאון. הרבה מאוד אנשים חסרי אונים בעידן בו אנו חיים ומתקשים למצוא מזור, גם כשיש שפע.

הוא יובא למנוחות מחר (ג') בשעה 15:00 בבית העלמין קריית שאול, והציבור מוזמן להגיע ולחלוק כבוד. עוד קודם לכן ייערך טקס אשכבה בתיאטרון הבימה בתל אביב שיתקיים בשעה 12:00 ויימשך שעה. המשפחה ביקשה מהציבור להימנע מביקורי תנחומים.

מיקה בשן צילום אינסטגרם