אלימות זה לא הסטייל שלי

מובילות דעת קהל מהציבור הדתי, החרדי והחילוני, נרתמו לצילומי קמפיין למען עמותת בת מלך המסייעת לנשים שחוו התעללות

ALVAS263

עושה רושם שבזמן האחרון אופנה צנועה תופסת כותרות יותר מתמיד. לפני ימים ספורים סיפרנו לכן על המותג החדש שהשיקו לינור אברג'יל ויפית אטיאס, והנה קיבלנו ידיעה על קמפיין גדול של אתר האופנה הצנועה ALVAS שהוקם לאחרונה ע"י שלומית זיו-אלבס, סטייליסטית ותיקה שמזמינה את ציבור הנשים להתלבש בצניעות מבלי לוותר על הסטייל והנוחות.

זה לא מקרי שמותגים חדשים שמציעים אופנה צנועה פורחים דווקא עכשיו ופונים במכוון גם לנשים חילוניות. האופנה הצנועה הוכרזה כאחד הטרנדים הבולטים של שבועות האופנה האחרונים, לאחר שמעצבים מובילים בחרו להציג על המסלולים שמלות ארוכות, זרועות מכוסות, מחשופים סגורים ואפילו כיסויי ראש (אמנם בעיקר כפניה לנשים מוסלמיות, אבל זה לא הפריע לפאשניסטות מסביב לעולם לאמץ את הטרנד בחום).

אלמנט נוסף שמאפיין את עולם האופנה מזה מספר שנים, הוא אימוץ אג'נדה. האג'נדה יכולה להיות קשורה למשל בדימוי גוף חיובי (עם קמפיינים שכוללים נשים בטווח מידות רחב), בקיימות (עם השקת קולקציות ידידותיות לסביבה), בפמיניזם, קבלת השונה, או כל דבר אחר שמייצג מטרה טובה וזוכה להד תקשורתי חיובי.

יש שיאמרו שאימוץ אג'נדה על ידי חברה מסחרית הוא תרגיל שיווקי. בחלק מהמקרים זה בוודאי נכון, אבל פעמים רבות מה שמתחיל כגימיק במטרה לקבל חשיפה, הופך עם הזמן לשגרה, ומבחינתנו, אם מישהו יוצא נשכר מהאג'נדה והפעילות סביבה, בנוסף למותג עצמו, דיינו.

ב-ALVAS חיברו את שני הטרנדים (אופנה צנועה ואג'נדה) ויצאו בקמפיין בשם "all we need is love" בשיתוף עמותת בת מלך.

העמותה מפעילה בשיתוף משרד הרווחה שני מקלטים לנשים מוכות מהציבור הדתי והחרדי, נשים שסבלו מהתעללות פיזית, מינית, נפשית או כלכלית ע"י בעליהן ונמצאות בסכנת חיים. מידי שנה שוהים במקלטי בת מלך כ-60 נשים ולמעלה מ-200 ילדים, שעוברים תהליך שיקום אינטנסיבי.

לצילומי הקמפיין נרתמו בהתנדבות מובילות דעת קהל מהציבור הדתי, החרדי והחילוני, במטרה לסייע להעלאת המודעות למניעת אלימות נגד נשים ולגייס תרומות למען נשות מקלטי בת מלך. ההפצה ברשתות החברתיות מלווה בהאשטאג – אלימות זה לא הסטייל שלי.

ALVAS2631ALVAS2632ALVAS2635Pictures129317

בין המצולמות ניתן למצוא את ג'ני צ'רוואני, אלכסה דול, נועה ירון, שירלי בוגנים, בתיה שיף, רביטל ויטלזון-יעקבס, שירז טל, הבלוגרית אירה סימונוב, שרי יהל – מאפרת, סטייליסטית ומובילת דעת קהל מהציבור הדתי-חרדי, עו"ד רבקה שוורץ – שנלחמת בפגיעות מיניות בציבור החרדי ומנהלת קבוצת הפייסבוק המובילה של נשים חרדיות, עו"ד ורד עובדיה – חרדית, גרושה שמסייעת לנשים שעברו אלימות במשפחה, סיוון שירה ארז, השחקנית רותי אסרסאי, נועם פרוסט, טניה גרבר וארבל קינן.

[youtube KygpiU8hrj0 nolink]

על כל בגד שיירכש באתר בתקופת הקמפיין, תעביר זיו אלבס תרומה למקלטי "בת מלך" בגובה 10% מההכנסות. בנוסף, ויינגולד שואו רום יארח את ALVAS למכירת פופאפ בתאריכים 28,29,30 במרץ בין השעות 10:00-18:00 ברחוב גרוזנברג 13 תל אביב.

ראוי לציין כי כל העוסקים במלאכה, עבדו בהתנדבות – צילום: גולי כהן, סשה פרילוסקי סטודיו דה וישן, שיער: אודרי שוקרון, ריקי הדס, איפור: קארין כהן, אביבית מוגרבי, ע.סטיילינג: טלי פלג ואסתי פלמן

 ****

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק