איך נראתה קייט מידלטון בגיל 7?

ההורים של הדוכסית קייט מידלטון חוגגים 30 שנה לעסק המשפחתי ומשחררים תמונת פרסומת בה כיכבו בני המשפחה וביניהם, קייט בת ה-7. הרשת לא נשארה אדישה

Photo by Tristan Fewings/Getty Images

העולם צמא לכל מידע או תמונה של קייט מידלטון, בין אם מההווה שלה כנסיכה מהאגדות ובין אם מהעבר כבת למשפחה בריטית צנועה, בעלת עסק מצליח לציוד למסיבות בשם Party Pieces.

השבוע התפרסמה תמונה של משפחת מידלטון שחוגגת 30 שנה לעסק המשפחתי. בתמונה שצולמה בשנת 1989, מככבים בני המשפחה וביניהם האם קרול והילדים – קייט, פיפה וג'יימס במה שנראה כמו מודעת פרסומת לעסק הצעיר.

Screenshot_2017-01-15-13-39-07 (1)

אמנם קשה לזהות את הדוכסית בתמונה שצולמה בשחור לבן (אם אתם מתלבטים, מדובר בילדה הימנית בתמונה), אבל אי אפשר לפספס את הדמיון הרב לאמה.

את העסק של משפחת מידלטון החלה האם קרול בחצר הבית ובמהלך השנים הוא הפך לעסק מוביל בתחומו. היום כשהוא שווה מיליונים ולרגל חגיגות ה-30 להיווסדו, העלו באתר החברה את התמונה על מנת להזכיר מאיפה הכל התחיל.

לצד התמונה קרול משתפת: "Party Pieces נולדה באותה השנה בה נולד בני ג'יימס, 1987. אחרי 3 שנים בהן עבדנו בחברת התעופה בריטיש ארוויס בירדן, החלטנו שהגיע הזמן לחזור לאנגליה כשקת'רין נכנסה לבית הספר. באותה תקופה היה קשה מאוד למצוא באזור שלנו ציוד למסיבות ובהיותי אמא צעירה בתחום אירוח מסיבות יום-הולדת לילדים, אותגרתי במציאת דברים פשוטים כמו שקיות יום-הולדת. לכן, בהיותי בחודש שישי, החלטתי להקים עסק כזה בעצמי. הפקתי עלון שחילקתי בשכונה ומהר מאוד החצר שלנו הפכה לאזור בו העסק התנהל. במהלך השנים כל הילדים שלי לקחו חלק גדול בקידומו של העסק, מדוגמנות לקטלוגים ועד פיתוח קטגוריות חדשות למותג"

"למרות שהיום הילדים לא מעורבים בעסק ברמה היומיומית אני עדיין מעריכה את דעתם ומקשיבה לרעיונות שלהם. אלו היו 30 שנים של עבודה קשה אבל אהבתי כל דקה ואני רוצה להודות לכל האנשים הנפלאים שפגשתי בדרך ולצוות המסור שעזר לי להגיע לכאן. אני מקווה שהסיפור שלי ייתן השראה לאמהות שיש להן רעיון טוב לעשות את הצעד ולתת לו סיכוי להתגשם"

Royal Wedding - The Next Day

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק