איך נחנך את הילדים להשתמש במוצרי הגנה מהשמש?

דוגמה אישית, מוצרים מדליקים והסברים קלים – כך נשמור על העור של ילדינו

 shutterstock_119775346

Picture by Carlos Horta, Shutterstock

הידעתם? -80% אחוז מנזקי העור נגרמים עד גיל 18 ולכן חשוב מאוד לעשות כל שביכולתנו למנוע זאת מוקדם ככל האפשר, כלומר בגיל צעיר, ממש מינקות.

אולם כהורים, אנחנו מכירים את זה היטב: כמה שלא נסביר, נתעקש ונחפור לילדינו, בכל נושא שהוא, זה לא תמיד עובד. ואז מגיע הקיץ ואנחנו מסבירים לילדים שחייבים למרוח מקדם הגנה, אבל גם זה לא תמיד מצליח לנו. אז במקום להיות חסרי אונים וכדי לשמור הן על בריאות ילדיכם והן על השקט הנפשי שלכם, ריכזנו עם סתוית סבג, מנהלת מותג "סקין גארד" את הפעולות שהכי כדאי לכם לאמץ:

דוגמה אישית

 

מדי בוקר, אחרי שסיימתם להתלבש, שלפו בנוכחות הילדים את תכשיר ההגנה שלכם, ומרחו אותו היטב על כל חלקי הגוף החשופים. הילדים שיראו אתכם, ירצו לעשות בדיוק את אותה הפעולה – והנה המטרה הושגה. חזרו על הפעולה לפני כל יציאה מהבית – לגינה, לים, לפיקניק וכולי.

מאחר ולשמש נחשפים בכל יום, בכל שעה ובכל מקום, חשוב שהילדים יראו שגם אנחנו ההורים לוקחים את מקדם ההגנה איתנו לכל מקום ומתמרחים כל שעה וחצי בממוצע (בעת חשיפה לשמש). אחרי זמן מה, הילדים כבר יתרגלו שמריחת קרם הגנה היא פעולה הכרחית ובעיקר שגרתית וימרחו בעצמם.

 original_1071169367By Alliance

Picture shutterstock by Alliance

 

מוצרים מדליקים

בחירה נכונה של מוצרים שהילדים עשויים לאהוב, יכולה לעזור לכם לשכנע אותם להשתמש בהם ואפילו להפוך אותם לנחשקים בקרב הילדים.

למשל, סטיק שקוף שנכנס לכל תיק ואפילו מתאים לכל כיס או ספריי שממש כיף להתיז כי הוא גם מרענן בנוסף לאפקטיביות שלו בכל הנוגע להגנה מפני השמש.

כדאי שתכירו בעצמכם את מגוון המוצרים (גם לכם מגיע ליהנות) וכך תגלו שכיום יש אפילו ספריי שאפשר להתיז ישירות על עור רטוב, בלי צורך להתנגב לפני.

והמוצר המדליק האחרון שנתקלנו בו העונה: רול און הגנה מהשמש לילדים. הוא בעצם כמו דאודורנט עם גולה, נעים למריחה ואינו מלכלך כך שנראה לנו  שכל ילד יאהב להתמרח בו ואולי אפילו בכוחות עצמו, כך שאתם כהורים זוכים פעמיים: הילד גם מגלה אחריות וגם נמרח לבד, כך שהוא מוגן בכל מובן.

  Pictures

מימין: רול און הגנה לילדים, סטיק הגנה שקוף לפנים, ווט סקין – ספריי הגנה על עור רטוב