איך להתאים את הג'ינס שלך למידותייך?

המשימה למצוא את הג'ינס המושלם בשבילך לא תמיד קלה, אבל לרוב, גם אם יש לך אחד שהוא "על יד" תוכלי להתאים אותו למידותייך באמצעות כמה טריקים פשוטים

shutterstock_155181968

נשים רבות מתקשות למצוא את הג'ינס שמתאים בדיוק למבנה הגוף שלהן. כולנו מכירות את הג'ינס שמונח "בול" על הירכיים אבל יש לו כמה סנטימטרים מיותרים במותניים, את זה שנראה נפלא ברגע המדידה אבל איבד את הצורה לאחר שעה וגם את זה שכבר קצת קשה לנשום בתוכו אבל מוקדם לוותר עליו.

קבלו כמה רעיונות פשוטים שיעזרו לכן להתאים את הג'ינס לצרכים שלכן:

אם הג'ינס גדול מדי – כבסי אותו בחום הכי גבוה במכונה (ללא מרכך כביסה!) על מנת שיתכווץ בחזרה. להשלמת המשימה הכניסי את הג'ינס למייבש כביסה בטמפרטורה גבוהה. השיטה מומלץ במיוחד לג'ינסים שהם 100% כותנה.

אם הג'ינס רחב מדי באזור המותניים – הוסיפי לו גומי רחב בחלק האחורי, זה גאוני! צפי בהדגמה בסרטון

[youtube OWwj1Hr1ce4 nolink]

אם הג'ינס צמוד מדי – רססי את הג'ינס במים פושרים, הניחי את הג'ינס פרוש על הרצפה, עמדי עליו, התכופפי ומתחי אותו לכל הכיוונים. שימי לב שיש לעשות זאת כשהג'ינס לח על מנת להצליח במשימה. אם הבעיה היא רק בחגורת המותניים, טבלי את החלק העליון של הג'ינס במים פושרים ומתחי את האזור באמצעות הידיים.

את אותה פעולה של הרחבה ניתן לעשות גם בשיטה שונה, אמנם מאתגרת יותר, אבל היא עובדת נפלא. לבשי את הג'ינס והיכנסי איתו לאמבטיה חמימה למשך כעשר דקות עד רבע שעה. צאי, עשי תנועות מתיחה ותלי אותו לייבוש.

אם הג'ינס לא נסגר – ניתן להוסיף לו חתיכות בד אלסטיות באזור המותניים, מאחורה או בצדדים, תלוי כמה סנטימטרים את צריכה להוסיף. כל תופרת טובה תעשה זאת בשמחה.

[youtube x4XlkH5HPvc nolink]

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק