אורגזמה עושים באהבה או לא עושים בכלל

אחרי שראיתי את הסרטון של אביבית בר זוהר, דיון בקבוצת נשים בפייסבוק על זיוף אורגזמות הוביל לכיוון מפתיע שאולי ישנה את חיי

לפני פחות מחודש הצטרפתי לקבוצת פייסבוק שנקראת ״החזית לאורגזמה הנשית״ של סלונה ודורקס. המון חברות שלחו לי הזמנה אליה אחרי הסרטון המפורסם של אביבית בר זוהר על בית הספר לזיוף אורגזמות, ובין גל ההזמנות לבין השם המסקרן לא הצלחתי להתגבר על היצר והצטרפתי.

בהתחלה רק השקפתי מהצד, אבל לאט לאט הבנתי שיש שם פתיחות אמיתית ושאפשר באמת לדבר על זה, ובאחת השיחות שנפתחו בקבוצה מישהי שאלה על זיוף אורגזמות והמון חברות ענו לה שלזייף זה ממש אאוט כי מה הטעם בכלל, ואם לגיטימי לזייף אורגזמה למה לא לזייף כבר הכל – אהבה, יחסים, אכפתיות, חיבוק כפיות, ואני מודה שנפל לי אסימון.
אני לא מהמשתפות בדרך כלל, בטח לא בענייני סקס, בטח לא ברשת החברתית, אבל אני כן צופה מהצד, מקשיבה, לומדת, ובאותה שיחה הייתי חייבת להודות בפני עצמי שאם כל כך הרבה נשים אומרות אותו הדבר אולי כדאי לי לחשוב מחדש על הנושא.
Screen Shot 2018-03-05 at 10.36.47אני מודה, זייפתי לא מעט אורגזמות בחיי. (תודה לאל על כתיבה בשם בדוי ועל התירוצים וההסברים שלא אצטרך לספק). לא קל לי להגיע לאורגזמה, כל ה״לגמור״ הזה שכולן מדברות עליו, כאילו שזה עניין של מה בכך שמהווה חלק בלתי נפרד מכל כניסה למיטה, פשוט לא קורה אצלי, וזה לא שאני לא נהנית מסקס, כי אני כן. אני אוהבת את ההתרגשות, את המגע, את האינטימיות, אני נהנית ומרגישה מגורה, אבל השבאנג האמיתי עם הזיקוקים והרגליים הרועדות והחם לי והקר לי והגלים המתפשטים בכל הגוף מהבהונות עד הקודקוד – זה אירוע נדיר אצלי, ואף פעם לא ייחסתי לזה חשיבות ממשית, כי גם זיקוקים יש רק ביום העצמאות ולא פעמיים בשבוע, אז למה שאצפה ליותר?
Screen Shot 2018-03-05 at 10.37.46

מהפעמים שבהן אני כן גומרת אני יודעת איך מרגישה אורגזמה, (ואמנם קל לי יותר להגיע אליה בעצמי אבל גם ככה אני לא תמיד חווה אותה), לכן גם נורא פשוט לי לזייף. כשאני מרגישה שהוא קרוב ושאני מיציתי את הנסיון הזה כל מה שדרוש זה קצת תנועות אגן, קצת אנחות, טיפה הקשתה של הגב לאחור, עצירת נשימה וזהו, הוא בטוח שגמרתי ולי זה לגמרי מספיק. באחוזים אני חושבת שיהיה לגמרי הוגן לומר שלפחות במחצית מהפעמים שעשיתי סקס זייפתי, אבל השיחה בקבוצה הזו גרמה לי לחשוב שאולי  זו לא כזו חוכמה גדולה, לכן כשהציעו לי לנסות את הג׳ל החדש של דורקס – אינטנס – שאמור לשפר את האורגזמה הנשית לא יכולתי לסרב.

durexgelmishloha

אני אחסוך לכן את כל הפרטים האינטימיים, מה גם שטיפה מביך לי להכניס את כל העולם ואישתו לתחתונים, אבל אני כן חושבת שחשוב לדבר על זה.
אז קיבלתי ״משלוח מנות״ עם המון פינוקים, שהכוכב שבו הוא בקבוקון ורוד זרחני קטן ושובב, נעים לשימוש ולא מביך בכלל. מרחתי אותו בחדר הרחצה בשקט לפי ההוראות ולא ממש הרגשתי משהו בהתחלה, ובפעם הראשונה גם הייתי בסטרס כאילו שבתור נסיינית כל עתיד האורגזמה הנשית מונח על כתפיי, אז הניסוי לא ממש עבד – כי מי יכולה לגמור עם משקל כזה על הכתפיים? וכהרגלי, כשהתעייפתי זייפתי.
אבל בפעם הבאה שניסיתי החלטתי שאני שמה בצד את הנסיינות ופשוט לוקחת את זה כחווייה עם תזכורת לעצמי שהפעם אני עושה את זה בלי זיופים – כן-כן, לא-לא. במקום להסתיר שיתפתי את בן זוגי, שזרם בכיף עם החבר החדש שבא למיטה ועם הפתיחות שלי שהוא לא מורגל בה, ואני עמדתי בהבטחה שלי לעצמי.

מתוך ארבע פעמים שניסינו אותו, בשלוש פעמים חוויתי אורגזמה. זה המון עבורי. ובנוסף האורגזמות אכן היו מאוד חזקות ומאוד מגרות. אפילו בן זוגי התלהב במיוחד, כי לטענתו גם הייתי הרבה יותר רטובה מהרגיל וגם הוא הרגיש את ההתכווצות החזקה של האורגזמה שלי בפנים (טוב, להזכירכן הוא לא יודע שבחלק גדול מהפעמים זייפתי בעבר), ואני יצאתי עם כמה מסקנות חשובות למיטה ולחיים:
1. אם אני עושה משהו אז שיהיה עד הסוף
2. אם זה לא ממש מצליח לא להעמיד פנים שכן
3. מגיע לי לגמרי, ואני רוצה את זה
4. תכלס, גם לו מגיע
5. מפתיע כמה הפתרון לבעיות יכול להיות פשוט. שתי טיפות ג׳ל לימדו אותי את זה.