אדם בהופעה ראשונה מאז ששוחרר מבית החולים

הזמר האהוב, שהיה מאושפז בטיפול נמרץ מספר חודשים ונשקפה סכנה לחייו, הופיע לראשונה מאז ששוחרר בבית החולים ושימח את מעריציו הרבים

מעריצים רבים חיכו לרגע בו הזמר אדם יבריא ויחזור לעשות את מה שהוא הכי אוהב: להופיע בפני קהל. במסיבת פורים של עובדי בית החולים איכילוב, בו היה מאושפז במשך מספר חודשים, הוא עלה על הבמה והופיע עם השיר "בלדה בין כוכבים". מעריציו לא הסתירו את התרגשותם. בכל זאת, היו רגעים שלא ידעו אם הוא אי פעם יופיע שוב. "זה שאני כאן היום זה בכלל כיף אחד גדול", אמר אדם שהבטיח גם ברגעיו הקשים שהוא עוד ישוב.
במסיבה, שהתקיימה בהאנגר 11 בנמל תל אביב, אדם קיבל הזדמנות להודות לצוות הרפואי שטיפל בו. "יש פה כמה פרצופים שגורמים לי לדמוע", אמר על הבמה. "אני רק רוצה לומר שוב תודה. זה שאני כאן היום זה בכלל כיף אחד גדול, אחרי חמישה חודשים שבהם תמכתם בי והבאתם אותי לרגע הזה, זה כשלעצמו לא מובן מאליו. תודה רבה לכולכם".

הזמר אדם בהופעה

סיפור אשפוזו של של אדם לא ירד מהכותרות תקופה ארוכה והוא עידכן את חברי הפייסבוק בכל הבשורות סביב מצבו הרפואי. הזמר סבל מסיבוכים לא צפויים לאחר ניתוח להוצאת כיס מרה. לכאורה, מדובר היה בהליך פשוט אך הוא מצא את עצמו מאושפז בטיפול נמרץ לאחריו. רבים דאגו לו, כתבו לו איחולי החלמה והעבירו לו את המסר שהם מתגעגעים אליו ולא מוכנים שהוא יפרד מהעולם בטרם עת. הנה, האיש הבטיח וקיים ונתן הופעה נפלאה. לחיי הנוסטלגיה.

[youtube B3ghhmd5_jk nolink]

הזמר אדם צילום פייסבוק