אדוני הנשיא, תעיף את ידך ממני

לאחר שמלניה טראמפ סירבה להחזיק את ידו של בעלה, במסגרת ביקורם בישראל, הגברת הראשונה של אמריקה תועדה ברומא בעוד "תקרית יד" דומה ומצטיירת בתור הפרסונה הכי חתרנית בממלכת טראמפ

מלניה טראמפ הופכת מיום ליום לפרסונה הכי חתרנית בממלכת טראמפ. בדרכה האלגנטית, היא ומפגינה מול כל העולם שיש לה עמוד שדרה ואפס סובלנות לבעלה, נשיא ארצות הברית. בביקורם בישראל, שסוקר בהרחבה, תועדה טראמפ כשהיא יורדת מהמטוס, צועדת לצד בעלה ומעיפה במהירות את נסיונו להחזיק את ידה, רגע שהפך ויראלי בכל העולם והוכיח שמשהו רקוב ביחסים של בני הזוג.

הרשת התמלאה בספקולציות לגבי "פרשת היד", חלק טענו שאולי היה לה פשוט חם ואחרים הניחו שאולי היא פשוט רצתה לצעוד בקצב שלה אבל דבר אחד ברור: היא לא הבובה של אף אחד.

תקרית יד ראשונה בישראל:

[youtube _VyejUuO2Jw nolink]

והנה, עוד לא נרגענו מתקרית היד המביכה על אדמת הקודש וכבר צץ סרטון חדש שלכד את הזוג ברומא, כששוב טראמפ מתחמקת מלתת לבעלה את ידה. בזמן שהנשיא נופף את ידו לקהל, הוא הושיט את ידו השנייה לעברה אך היא מיהרה להבריש את שיערה הצדה, בעזרת כף ידה. כל האקט  נמשך חלקיק השנייה אך חדי עין הבחינו בכך, למרות הנונשלנטיות שהפגינה באותו הזמן.

תקרית יד שנייה ברומא:

[youtube 0XGBFQyEsNc nolink]

מלניה היא כמו חתול – באה כשהיא רוצה ולא מתנחמדת לאף אחד, גם לא לאיש החזק בארצות הברית. בהתהגותה, המצטיירת כשיטתית, היא מבהירה שאין לה שום כוונות לשחק את תפקיד "רעיית הנשיא התומכת", גם אם היא מלווה אותו בכל העולם. היא גם לא נדחפת, לא מברברת, לא מנסה לגנוב פוקוס ובעיקר, ושומרת על פרופיל נמוך ככל הניתן.

הרבה אפשר ללמוד על שפת הגוף של הזוג משתי התקריות הללו. ניכר כי היחסים בינה לטראמפ נמצאים במתיחות שיא וכי הם לא מסונכרנים פיזית מול התקשורת, למרות שהגיוני שיהיו להם יועצי תדמית. למרות שזה מרענן, לראות מישהי במעמדה מסרבת לשחק את המשחק, גם נכמר הלב לראות עד כמה היא סובלת. טראמפ נראית קפואה ומשועממת ברוב התמונות והפעם היחידה שהפגינה אנושיות חמימה ואותנטית הייתה בארץ, כשהיא אחזה בידה של נחמה ריבלין החולה.

שרה ביבי מלניה דונלד

כבר מרגע כניסתו של טראמפ לבית הלבן, נפוצו שמועות על יחסים עכורים בין טראמפ לבעלה. היא התרחקה מוושינגטון והעדיפה להישאר בניו יורק, עם בנם הקטן והשאירה מאחוריה חלל ריק אותו מילאה בתו איוונקה. לאחר שפורסמו בתקשורת כתבות על כך שאיוונקה היא בעצם "הגברת הראשונה", טראמפ החלה להתנהל קצת אחרת וכן ללוות את הנשיא לאירועים ייצוגיים ולהראות נוכחות בבית הלבן. אך ברור שהיא לא נהנית מזה. לא כמו מישל אובמה, לפניה, שידעה ליצוק תוכן ממשי לטייטל "אשת הנשיא" ולקדם מטרות נעלות.

מתחשק לחבק אותה וללחוש לאוזנה, זה בסדר מלניה. גם זה יעבור. בעוד 4 שנים, אמן.