אביה של מייגן מרקל מבקש את עזרת המלכה

משפחת המלוכה הבריטית "מותשת וזועמת" על אביה של מייגן מרקל ששוב התראיין והתחנן מבתו ליצור קשר איתו והם כינסו את מייגן לשיחה צפופה

הדרמות המשפחתיות של מייגן מרקל לא מפסיקות להעמיד את משפחת המלוכה הבריטית במבוכה גלובאלית. בימים האחרונים אביה, תומס, שוב התראיין לתקשורת מתוך ייאוש מהמצב הקיים והפעם הוא התחנן ב"גוד מורנינג בריטניה" מבתו ליצור קשר ואף ביקש בשידור מהמלכה אליזבת' שתתערב ותשפיע על מייגן. "אני מאוד אוהב את בתי והיא חייבת לדעת את זה", הסביר. "הייתי מעריך את זה אם היא תתקשר, תיצור קשר עימי איכשהו. שתשלח הודעה ורק תגיד שהיא בסדר ושהיא שם". האב אף סיפר שבתו תמיד הייתה "שתלטנית אבל אף פעם לא אכזרית".

האב לא נמצא בקשר עם בתו מאז האייטמים המבישים שהתפרסמו סביבו לפני מספר חודשים כשהוא ביים צילומי פפראצי, בהם הוא התכונן לכאורה לחתונה הגדולה שלה עם הנסיך הארי. אחר מכן תומס טען שעבר התקף לב וניתוח בעקבותיו והוא לא נכח בחתונה. לא ברור מה באמת קרה בינו לבתו (גם הוא לא מבין) ולמה היא מידרה אותה באופן טוטאלי מחייה אבל התמודדותה של מייגן (שבעבר פיארה את אביה והרעיפה עליו מילים חמות) ושל ארמון המלוכה בכל הסיפור הזה לא חכמה ואף מזעזעת. הנסיך הארי הוסיף אש למדורה כאשר טען בזמנו שהוא "המשפחה שמעולם לא הייתה לה" ואנשים רבים לא מבינים איך הארי התחתן איתה מבלי אפילו להכיר את אביה. מצטיירת תמונה שהארי לא הכיר באמת את הנפשות הפועלות בחייה.

מייגן מרקל באפור צילוםy Max Mumby/Indigo/Getty Images

האב הפגוע לא הפסיק לפנות אליה דרך כתבות ולהביע את כאבו ואף חשף מכתבים מתוקים שמייגן כתבה לו בעבר. העם הבריטי נוטה לרחם עליו ולכעוס על מייגן, שאף מציגה את עצמה כ"הומוניטרית" אבל לא מצליחה לגלות חמימות בסיסית לאביה הזקן, המתגורר במקסיקו ושקוע בחובות על הצוואר, לאחר שמימן את לימודיה וסייע לה להמריא את קריירת המשחק שלה. גולשים רבים מכנים אותה "קרת לב", "נרקיסיסטית" וכמי שלא רואה אף אחד ממטר לאחר שהיא השיגה את רצונה ורבים קיוו שלקראת כריסמס הבת תואיל לתקן את המצב אבל היא כבר קבעה תוכניות לבלות את החג עם בני משפחת המלוכה ולא נראה כי היא רוצה להתקרב אליו מחדש.

מייגן מרקל באפור צילום  Max Mumby/Indigo/Getty Images

הראיון האחרון, בו תומס ביקש שהמלכה בכבודה ובעצמה להתערב, הוא הקש ששבר את בני משפחתה מלוכה. אם להאמין לפרסומים הוכרז על מצב חירום ובני משפחת המלוכה כינסו את מייגן כדי לדון בקרייסיס. מקורות דיווחו שהם "זועמים ומותשים" מהתנהגות האב (ששולח כל יום הודעות ומכתבים), שמעמידה אותם באור שלילי מאוד. גולשים רבים יצאו להגן על האב וטענו "הם מותשים וכועסים?! הוא המסכן פה, מה הבעיה שהיא פשוט תענה לו ותדבר איתו על מזג האוויר ותגמור את הסאגה הזאת כבר", "מסכנה המלכה. בגיל תשעים צריכה להתמודד עם הבושות הללו". אחרים באים בטענות להארי שבכלל הביא את מייגן וכל הטראש המשפחתי לתוך בית המלוכה. נראה כי לא תהיה למייגן ברירה והיא תיאלץ להתעלות על עצמה ולהושיט יד לעבר אביה, אם לא מסיבות הומניות, פשוט כדי להשתיק אותו.

מייגן מרקל  Max Mumby/Indigo/Getty Images

בינתיים מייגן ממשיכה בסדר היום שלה ולאחרונה היא ביקרה אמנים ותיקים שפרשו לגימלאות, מה שהצית שוב את הביקורת השלילית כלפיה על כך ש"מה יותר אירוני מלשלוח אותה מכל האנשים לבקר אנשים זקנים כשאת אביה הזקן והחולה אינה מבקרת". הלחץ אולי משפיע על כל המעורבים אבל למראית עין מייגן נראית נינוחה ובדרכה לביקור הרשמי היא לבשה שמלה קייצית, פרחונית, חנוקה ולא מגוהצת של Brock Collection שעלותה £834. השמלה הייתה בחירה לא מוצלחת ועוד לעונה הקרירה של השנה, מה גם שהיא נראתה קטנה עליה. מעליה בחרה מעיל אפור ארוך ושיקי מבית האופנה הקנדי Soia & Kyo שעלה 550.72 £. להשלמת המראה מייגן צעדה בנעלי עקבים בגוון אפור של Aquazzura. ניכר כי היא ממשיכה לעשות הכל "בדרכה" ולא מתייעצת עם אותם אנשים שעוזרים לקייט מידלטון להיראות בכל הזדמנות כבת מלוכה אמיתית. לא ברור איך הסיפור עם אביה יסתיים אבל דבר אחד בטוח: לא יהיה רגע דל עם האנשים האלה.