"שומרי משקל לימדו אותי להציב יעדים"

בר נוימן התקשתה לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן בשגרה העמוסה שלה. אבל ביום ההולדת האחרון היא הבינה שהגיעה למשקל שיא ושהיא חייבת שינוי. סיפור ההצלחה שלה

02/05/2016
רעות חוצה קבלו עדכונים מרעות חוצה
  • בדואר
  • RSS

בר נוימן אחרי הדיאטה

בתמונה: בר נוימן, "למרות שהייתה לי מודעות לא הצלחתי להתמיד באורח חיים בריא לפני שומרי משקל" (צילום: יח"צ)

מי אני?

"בר נוימן, בת 26, גרה בירושלים עם בן זוגי. לומדת לתואר שני בייעוץ ארגוני ועובדת במשאבי אנוש"

כמה ירדת?

עד עכשיו ירדתי 13 קילו, ואני עדיין יורדת

כמה זמן את שומרת על המשקל?

" כאמור אני עדיין בתהליך, אבל אני בקבוצת רחביה עם המדריכה רחלי קלירס בדיוק שנה"

"ביום ההולדת אמרתי לעצמי מספיק"

בר נוימן לפני (צילום עצמי)

"לפני שהגעתי לקבוצה הייתי אוכלת הרבה בחוץ ולא שמרתי בכלל על מסגרת" (צילום: אלבום פרטי)

מה היו הרגלי התזונה והספורט לפני שהתחלת את התהליך?

"לא היו לי ממש הרגלים - ספורט לא עשיתי וגם מבחינת תזונה לא הקפדתי. בגלל שאני גם לומדת וגם עובדת והימים שלי עמוסים הייתי אוכלת הרבה בחוץ והיה לי קשה לשמור על סדר יום ותזונה מאוזנת. למרות שתמיד הייתי מודעת, לאורך תקופה ארוכה לא הצלחתי להקפיד".

מתי הגיע הרגע שהחלטת שאת עושה את זה ומשנה את ההרגלים?

"ביום ההולדת האחרון שלי, בדיוק לפני שנה, הייתי במשקל הכי גבוה שלי אי פעם והחלטתי שהגיע הזמן לשינוי. הכרתי את שומרי משקל מהעבר והתחברתי לשיטה, חברה שלי נרשמה איתי והלכנו ביחד. האמת שהיא פחות הצליחה להתמיד וזה גרם לי להתמיד יותר כדי לשמש לה דוגמה, היה לי חשוב להצליח גם בשבילה".

עם איזה קשיים הכי קשה לך להתמודד בתהליך?

"כל יציאה מהשגרה כמו חגים, או כשפתאום פחות סופרים ומקפידים קשה לי. אני גם מאוד אוהבת מתוקים ולכן לשים לעצמי גבולות בקינוחים זה קשה".

מה הדבר שגרם לך להרגיש שרזית?

"כמובן יש את התחושה הכללית שהיא הרבה יותר טובה וקלילה, הבגדים שנראים טוב יותר והמידות ירדו. אני מקבלת המון מחמאות ופירגון מצד המשפחה, חברים, אפילו אנשים שלא ממש במעגל הקרוב שלי מחמיאים לי ומפרגנים וזה מאוד משמח".

איך בן הזוג והמשפחה הקרובה?

" בפרגון ועזרה. החבר שלי יודע שזה מאוד חשוב לי והוא נרתם לזה מיד. גם בקניות שעושים לבית היום הכל יותר בריא, יותר ירקות ופירות, ודברים שהם בעייתיים קונים פחות. גם הרגלי הבישול שלנו השתנו, הוא הבשלן העיקרי בבית והוא יודע לבשל עם פחות שמן, יותר ירקות, לאזן את הפחמימות והחלבונים".

מה עוזר לך לשמור על ההישג?

" אני עדיין בתהליך ורוצה להוריד עוד 2 קילו כדי לסגור ירידה של 15 קילו. אני מאוד מתעודדת מהמחמאות וזה עוזר לי להתמיד, וגם מהבגדים הגדולים"

"מה למדת במהלך השנה האחרונה ובכל התהליך?

"כשהתחלתי היה לי יעד גדול וברור, לרדת 15 קילו. בשומרי משקל הבנתי שעדיף להציב יעדים קטנים כל פעם ולהתמיד בהם עד להצלחה, יותר קל להתמיד ולהצליח להגיע אליו. היום היעד שלי הוא כמובן להגיע למשקל כבוד ולשמור על ההישג ועל האורח חיים הזה.

הטיפים של בר להצלחה

• להתמיד במפגשים ולהיעזר בקבוצה. ההגעה לקבוצה עוזרת לשמור על מסגרת.

• להיעזר בסובבים ולבקש עזרה מהסביבה אם צריך.

• לשמור על מודעות ולא לתת לאוכל לשלוט בנו.

• לשמור על שגרה של פעילות גופנית ולהתמיד בזה.

 >> הצטרפי לשומרי משקל והרכיבי לעצמך את רשימת החלומות שלך




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה