שבוע האופנה 2018: הולילנד ודרור קונטנטו

שורה של סלבס ושרה אחת בתצוגה של דרור קונטנטו והגדרה מחודשת לקוליות בתצוגה של הולילנד

דרור קונטנטו

עינב בובליל דרור קונטנטו צילום גיל כהן

כשסלבס דוגמת פנינה רוזנבלום, עינב בובליל, עדי הימלבלוי, לירון רביבו ואחיותיה, הילה סעדה, ריקי בן ארי ( הכוכב הבא), לונה מנסור (פאודה), מיכאלה ברקו ואפילו שרת התרבות והספורט מירי רגב, מגיעות למתחם שבוע האופנה בשעת צהריים לבושות במיטב המחלצות, אפשר להבין שהתצוגה של דרור קונטנטו עומדת להתחיל.

המעצב דרור קונטנטו והשרה מירי רגב צילום גיל כהן

עדי הימלבלוי דרור קונטנטו צילום גיל כהן

רומי ספקטור דרור קונטנטו צילום גיל כהן

לירון רביבו דרור קונטנטו צילום געיל כהן

קונטנטו, ששמו עלה לכותרות לראשונה לאחר שעיצב למירי רגב שמלה שחורה לפסטיבל קאן, הפך מאז למעצב שמלות ערב מבוקש וחביב במיוחד על סלברטאיות מקומיות. בתצוגה השניה שלו בשבוע האופנה בתל אביב (אחרי תצוגת בכורה מוצלחת בשנה שעברה), בחר להציג קולקציה שחורה ודרמטית שזכתה לשם המחייב "הכוח הנשי".

30 דוגמניות (מתוכן 4 שנחשבות בעולם האופנה ל"מידות גדולות") צעדו על המסלול לבושות בשמלות, חליפות, שורטים וגלימות, כולם על טהרת השחור. את מסר העוצמה הנשית העביר באמצעות שימוש באלמנטים מעולם הגלדיאטורים ובדים קשיחים ששולבו בעיטורי אבנים שחורות ומנצנצות ואת המראה השלימו תכשיטי מתכת גדולים מעוטרים אבנים צבעוניות.

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (3)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (7)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (17)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (2)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (11)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (9)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (13)

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (16)

*

הולילנד

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן

רק לפני שנה הציגו ענת משולם ודור חן, הבעלים והמעצבים של המותג holyland civilians, בשבוע האופנה 2017 כחלק מנבחרת המעצבים המבטיחים של מפעל הפיס, והשנה, לאחר שהספיקו להפוך בעקבות התצוגה ההיא לאחד השמות הכי חמים בתעשייה המקומית, כבר הרימו תצוגה עצמאית מלאה.

המותג מתמחה בעיצוב בסגנון סטריט אורבני עדכני שיתאים בעיקר למי שעוטה על עצמו, באופן טבעי וחסר מאמץ, את האטטידטיוד הנכון, מחוספס ומבין עניין.  קוליות היא שם המשחק ואת הבגדים של הולילנד אפשר להציג לצד ההגדרה המילונית של המושג.

הקולקציה שהוצגה על המסלול קיבלה את השם תוהו ובוהו ועוצבה בהשראת המדבר והאוצרות החבויים בו שמהווים, לתפיסתם של משולם וחן, מרכיב חשוב במהות המקומית: "הדיונות שחלשו בעבר על השממה האימתנית שבין יפו לתל אביב הצעירה הפכו בחלוף מאה למצע חיינו. החול והחום, השמש היוקדת, הגשם החמקמק – כולם עדיין שולטים בנו ביד רמה".

וככה זה נראה בתרגום לאופנה –

דרור קונטנטו צילום אבי ולדמן (13)

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן  (1)

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן  (4)

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן  (2)

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן  (15)

הולילנד שבוע האופנה 2018 צילום אבי ולדמן  (40)

הולילנד צילום אבי ולדמן

***