שבוע האופנה 2017: גליה להב

אחרי שהיתה לישראלית הראשונה שהציגה בשבוע ההוט קוטור בפריז, גליה להב מגיעה לשבוע האופנה בתל-אביב ומפתיעה עם קולקציית ערב נוצצת

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (263)

בסוף ינואר הציגה המעצבת גליה להב את קולקציית שמלות הערב והכלה לאביב/קיץ 2017, בשבוע הקוטור היוקרתי של פריז והייתה לישראלית הראשונה שלקחה  חלק בשבוע הזה, לאחר שעמדה ברף הקריטריונים המחמיר במיוחד של מועצת הקוטור הצרפתית.

מובן שהציפייה לראות את הקולקציה הזאת בשבוע האופנה של ת"א הייתה גדולה ואולם התצוגה היה מלא מפה לפה באורחים שוקקים. אבל להב הפתיעה והציגה דווקא את קולקציית הערב Ready-To-Wear של הבית. אם למישהו נידמה לרגע, שהיה שם פחות גלאם או פחות זוהר בגלל שמדובר בקולקציה RTW, דיי לו שיתבונן בתמונות ויבין שלא במקרה הגיעה להב – שבעברה הייתה מורה ורק בגיל 36 לאחר לידת בן הזקונים, החליטה לעשות הסבה מקצועית והייתה למעצבת אופנה – ובכן אומץ, תעוזה והתכונה הזאת – של "לחלום בגדול" – לא חסרים לה וכך בדיוק נראית גם הקולקציה שלה.

קולקציית Night Flare עוצבה בהשראת סצנת חיי הלילה היוקרתיים ומועדוני הבילוי האקסקלוסיביים בניו-יורק וביפן. בקונטקסט הזה, הקולקציה קוראת תיגר על  האופן שבו אמורים להיראות בגדי ערב ובוחנת כיצד יכול הבגד לקבל רבדים נוספים, ע"י הימצאותו במרחב הנתון להבזקי אור (כמו בקליידסקופ) שיוצר שפע צורות סימטריות וצבעוניות. בעידן בו הנראות חשובה לעתים מהתוכן, בית האופנה של גליה להב קורא לכן ללבוש בגד שיהדהד ברחבה.

פאייטים – המון ובכל מקום – בזהב ובכסף וגם בצבעוניות עזה של טורקיז ואדום (בצביעה ידנית), בדי קטיפה עשירים, אלמנטים טרנדיים של פסים וחגורות בשמלות ערב מבדים מבריקים, חיתוכים גיאומטרים ושסעים נועזים – השפעות אייטיז מובהקות בשמלות נוצצות ומרשרשות כמו עטיפות ממתקים.

סקסי, חשוף, זוהר… גליה להב לא חולמת בגדול רק עבור עצמה, היא מציעה גם לכן: האימהות, החברות, האורחות של הכלה וכל מי שיש לה אירוע נוצץ משל עצמה – לחלום איתה בגדול ולו גם לערב אחד.

בית האופנה של גליה להב, שיתף פעולה לטובת מראה מושלם בתצוגה של שבוע האופנה גינדי – ת"א, עם המותג הישראלי נוריתמי של המעצבות תמר אידלמן ובתה אלינור אבני, שיצרו קולקציית תכשיטים ייחודית לגליה להב. התיקים שנשאו הדוגמניות עוצבו ע"י מותג תיקי העור Collécte.

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (436)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (318)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (187)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (302)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (354)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (219)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (203)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (149)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (335)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (373)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (5)

תצוגת אופנה גליה להב צילום אבי ולדמן (284)

תצוגת האופנה של גליה להב צילום רפי דלויה

*

לכל הכתבות של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.