קורטני קוקס חוזרת למראה הטבעי

מוניקה מ"חברים" הצהירה שהוציאה את כל המילויים מהפנים. "אני הכי טבעית שאפשר להיות", סיפרה, "ועכשיו אני דומה יותר למי שהייתי"

אנחנו רגילים לשמוע על סלבריטאיות הוליוודיות שמתמסרות למילויים כדי להיראות צעירות לנצח אבל פחות שומעים על ההפך ומי שהפתיעה בימים אלה היא קורטני קוקס. מוניקה מ"חברים" הצהירה בתקשורת שהיא מוציאה את כל המילויים בפניה על מנת לאמץ מראה "טבעי יותר". רק לפני כמה חודשים קוקס הביעה חרטה על הטיפולים הקוסמטיים הרבים שעשתה במהלך השנים והודתה שנשאבה למעגל הרסני לאחר שנכשלה להתמודד עם הלחצים להיראות צעירה.

למרות שקוקס נראתה נפלא בימי התהילה של הסדרה הפופולרית, היא הרגישה חוסר ביטחון. היא סיפרה שבזמנו הקשיבה יותר מדי לדעות של אנשים סביבה שעודדו אותה לעשות שינויים בפניה. "הייתי מגיעה לרופא והוא היה אומר 'את נראית נהדר אבל מה שיעזור זה להזריק בוטוקס פה ושם'. את יוצאת החוצה ובטוחה שאף אחד לא שם לב למה עשית ושאת נראית מעולה. אחר כך מישהי מספרת לך על רופא אחר 'האיש הזה מדהים. הוא טיפל במישהי שנראית כל כך טבעית'. את פוגשת אותו והוא אומר לך 'את צריכה לנסות את זה ואת זה' וכך זה ממשיך".

קורטני קוקס

כמו שקורה אצל שחקניות רבות (לארה פלין בויל, מלאני גריפית, מג ראיין), גם קוקס לא באמת ראתה את עצמה כפי שהיא ועשתה אינספור טיפולים עד שנראתה כמו הקריקטורה של עצמה. "בסוף את קולטת שמשהו לא בסדר במראה שלך וזה יותר גרוע בתמונות מאשר בחיים האמיתיים. יש חברה ראתה אותי יום אחד ונזפה בי 'לא עוד!' וזה בתקופה שלא עשיתי שום דבר לכמה חודשים. פשוט לא קלטתי לאיזה מצב הגעתי".

קורטני קוקס במרץ

אחרי שחטפה לא מעט ביקורת, על כך שהרסה את פניה היפות ושקשה לזהות אותה, הגיעה כצפוי הבשורה המפתיעה על הפסקת הטיפולים. הידיעה התקבלה באופן חיובי מאוד בקרב מעריציה שהתקשו לראות אותה הולכת ומשתנה לנגד עיניהם. "כיום אני טבעית ככל הניתן", סיפרה על המראה החדש-ישן. "אני מרגישה טוב יותר ועכשיו אני דומה יותר למי שהייתי. אני יודעת שדברים ישתנו ועור הפנים שלי לא יראה כמו קודם. ניסיתי בכל מחיר לא לאפשר את זה אבל הנסיונות הללו גרמו לי להיראות לא אמיתית".

מאז שהודיעה על הפסקת המילויים הפכה קוקס לסימבול שאפשר גם אחרת ולא חייבים להיכנע ל"מכונת הזמן" המאולצת של הוליווד. "את זקוקה לתנועה בפנים שלך, במיוחד אם יש לך עור דק כמו שלי. מה שרואים כעת זה לא קמטי חיוך והייתי צריכה ללמוד לאהוב אותם ולהבין שמילויים אינם החברים שלי".