עקבי הסטילטו של מלניה טראמפ

נשיא ארצות הברית ורעייתו טסו לטקסס כדי להפגין הזדהות ולהראות אכפתיות לכל מי שנפגע מהוריקן "הארווי" אבל הגולשים עסקו בעיקר בנעלי העקבים של מלניה. רק חבל שהם שכחו לציין דבר אחד חשוב

תגידו מה שתגידו על מלניה טראמפ אבל מעולם לא נראתה באמריקה גברת ראשונה כל כך אופנתית אך מנותקת מעם. בימים אלה היא שוב מככבת בכותרות לאחר שעזבה את וושינגטון לטקסס, יחד עם בעלה, כדי לעודד את האזרחים המתמודדים עם שטפונות, הרס בתים והפסקות חשמל בעקבות הוריקן "הארווי" שפקד אותם בתדהמה.

הטראמפים טסו לשם לאות הזדהות ותמיכה אבל מצאו את עצמם בהוריקן תקשורתי משלהם כאשר הגולשים העבירו ביקורת קשה על הופעתה של מלניה. לטענתם, היא נראתה כמי שנסעה לשבוע האופנה במנהטן ולא לאזור מוכה אסון. גולשים רבים כתבו שהיא חיה בבועה ובעוד שאזרחי טקסס נלחמים על חייהם וצועדים בתוך מגפיים עד הברך באגמים, היא מופיעה בעקבי סטילטו דקיקים מעור נחש שחור שאפילו על אדמה יבשה קשה לצעוד בהם.

טראמפ ברחוב

תוך שניות התמונות המוצגות כאן הפכו ויראליות אבל רבים לא יודעים (או עושים את עצמם לא יודעים), שהיא החליפה בגדים ונעליים כאשר נחתה על אדמת טקסס. למעשה, מלניה המירה את הסטילטו לסניקרס בצבע לבן, דאגה לאסוף את שיערה לקוקו ולבחור כובע עליו רשום "פלוטוס". רעייתו של טראמפ אולי דואגת יותר לבגדי המעצבים שלה מאשר לבעיות של העם האמריקאי אבל לפחות היא לא מתיימרת להיות מה שהיא לא. מה שרואים זה מה שמקבלים.

טראמפ ברחוב מלניה

כולנו יודעים שהיא לא התכוונה להתפלש בבוץ ולספק פריימים בסגנון מדינת עולם שלישית. היא בעיקר יודעת שהיא לא כמו כולן וחשוב לה להיראות טוב בכל מצב, גם כדי לשדר לנו "עסקים כרגיל". היא אולי לא תשדר אמפתיה לפי הזמנה אבל יודעת להראות חמלה כשהיא רוצה, כזכור מהמפגש בינה לבין אשת הנשיא, נחמה ריבלין.

מה שבטוח, היא תמיד תיראה ייצוגית. כנראה שגם אם אמריקה תתפוצץ והשמיים יתמלאו בענני עשן, אפשר יהיה לסמוך על מלניה שהיא תעמוד זקופה בתוך נעלי העקבים האלגנטיים שלה – בלתי מובסת.

טראמפ בסניקרס