סיפור ההצלחה של אולגה

בגיל 36 אולגה מבינה שהיא זקוקה לשינוי. מאשת קריירה מצליחה, היא מחליטה שהגיע הזמן לדאוג לעצמה, לעשות שינוי בחייה ולרדת במשקל

25/01/2016
עדה אופיר קבלו עדכונים מעדה
  • בדואר
  • RSS

סיפור ההצלחה של אולגה (צילום: אלבום פרטי)

אולגה טיטנשטיין בת 37, גרה בכפר יונה, נשואה, אמא ל-2 החליטה לעבור מהפך באמצע החיים. “במשך המון שנים עבדתי בחברת הייטק, כמשנה למנכ”ל, עבודה אינטנסיבית מסביב לשעון, כולל סופי שבוע. מצד אחד אני משיגה יעדים ומטרות בתפקידי, אבל מצד שני הרגשתי פספוס בחיים האישים”.

העבודה האינטנסיבית היא מספרת, לא אפשרה לה להתעמל שכן לא היה זמן לכך. בנוסף לא הקפידה על אכילה בריאה, בגיל 36, היא סבלה מעודף משקל של כ- 25 ק”ג.

איך קרה השינוי?

” עזבתי את העבודה, התחלתי לבלות זמן עם המשפחה ולנהל אורח חיים בריא: שיניתי את התזונה לתזונה בריאה, הפסקתי לצרוך קמח לבן, סוכר ואוכל תעשייתי. במשך שלושה חודשים הקפדתי על הליכות, כל יום במשך שעה, כך התחלתי לרדת במשקל. חברה שרשומה 16 שנים לסטודיו C המליצה לנסות. אחרי חודש ניסיון נרשמתי לסניף קריית השרון”.

הירידה במשקל: מה שיורד מהר עולה מהר

ירדתי סה”כ כ-22 ק”ג, מתוכם כ-12 ק”ג בסטודיו C .כיום עצרתי את הירידה ואני מקפידה על שמירת המשקל הקיים ועיצוב הגוף. במשך שנים ניסיתי דיאטות שונות, אני מכירה היטב את הגוף שלי וההתמודדות עם הדיאטה- אם זה ירד מהר, יחזור מהר . הפעם פיצחתי את בעיית המשקל העודף ואני יודעת בדיוק איך לרדת על מנת לא לעלות שוב ואיך לשמר את המשקל. בסטודיוC מקפידים לעבוד בשיעורי הספורט על השרירים החלשים אצל נשים. אני זוכה ליחס אישי מהמדריכות ומנהלת הסניף. התחושה שיעשו המון בשבילך, כדי שתשיגי את המטרות. אם פספסת כמה שיעורים יתקשרו לבדוק שהכל בסדר, כדי לעזור לך לשמור על הקביעות.

מה הם הרגלי האכילה היום?

אני מקפידה על אוכל בריא, כמה שפחות אוכל מעובד, בלי סוכר או קמח לבן, לא אוכלת “שטויות”. בבית הורדנו את כמות הממתקים בצורה דרסטית, אם בא לי מתוק, אני לוקחת תמר או פרי. המשפחה לדבריה, הצטרפה לשינוי וילדיה מבינים את המשמעות של אכילה בריאה. בעלה החמיא לה על השינוי והדרך “עשית הרבה דיאטות, הפעם את עושה את זה נכון ורואים עליך”.

מה עשה לך השינוי?

אני מרגישה בריאה יותר, אנרגטית יותר. הייתי מידה 44-46,שנאתי לעשות שופינג, שנאתי להסתכל על עצמי במראה. כיום אני מידה 38-40, ג’ינסים ושמלות שהיו קבורים לי בארון במשך שנים, כי לא עלו עליי, הפכו למלתחה האישית שלי וההרגשה נפלאה.

טיפים חשובים

1. האמיני בעצמך, אל תפחדי לעשות שינוי , הביני כי הוא לטובתך.

2. אל תעשי דיאטות. הקפידי על אורח חיים בריא, תזונה בריאה וספורט.

3. לא להתייאש מתהליך הירידה במשקל. גם אם קמת בבוקר והמשקל לא זז, זה טבעי. יש חודשים שיורדים 3 ק”ג, חודשים אחרים לא יורדים. הגוף עובר תהליך וצריך את הזמן שלו.

>> הצטרפי לסטודיו סי ותתחילי לראות שינויים. להצטרפות לחצי כאן




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה