נמאס מ"הבנות של" בקמפיינים

לילי-רוז, הבת של ג'וני דפ ופרודתו ואנסה פאראדי, נבחרה להיות הפנים של "שאנל 5" החדש. היא אינה יפה במיוחד, לא ידועה כמוכשרת ובעיקר מפורסמת בזכות היותה מיוחסת. מתי תיעלם כבר תופעת "הבנות של" שקוטפות את הקמפיינים הכי שווים בעולם?

23/05/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

לילי-רוז דפ זכתה להגשים את החלום של כוכבות רבות בעולם היופי והאופנה והיא הפכה להיות הפנים של הבושם החדש של "שאנל 5" היוקרתי. "לילי מי?", אתן עלולות לשאול ובצדק. היא אמנם הבת של השחקן המוכשר ג'וני דפ והזמרת היפה ואנסה פרארדי, אבל היא לא הפכה לפרסונה מוכרת בזכות עצמה, אין לה הישגים יוצאי דופן מאחוריה, היא לא יפה באופן שאי אפשר לעמוד בפניה והיא בעיקר מסמלת את התופעה המאוסה של "בנות של" הזוכות לקמפיינים הכי נחשבים עוד לפני שניגבו את החלב מהשפה.

הטינאיגג'רית בת ה-16 כבר הספיקה להיות הפרזנטורית של משקפי השמש של שאנל ולהיות מלוהקת לסרט ונראה כי קרל לגרפלד, ראש בית האופנה היוקרתי ''שאנל'', לא מצליח להירגע מהיורשת הצעירה לבית דפ. ליהוקה לבושם המפורסם בעולם הוא מהלך השמור לכוכבות גדולות וידועות. כאן נכנסת דפ ג'וניור לנעליה של אימה היפה, שהייתה הפרזנטורית של הבושם "קוקו שאנל".

הבת עצמה תצטלם לקמפיין של "No.5 L'Eau" בסתיו ואת הבשורה המרגשת היא העבירה דרך פוסט באינסטגרם, בו היא מנשקת את בקבוק הבושם. בקרוב היא תנשק גם הרבה מאוד דולרים, אשר ירפדו את חשבון הבנק.

הפוסט של לילי-רוז דפ שמכריזה על הקמפיין לשאנל:

לילי רוז

על פניו, למה לא לפרגן לה. היא מתוקה, לא מזיקה והיא בטח לא הכריחה את לגרפלד ואנשיו לבחור בה. הבעיה היא לא בה אלא בתופעת ה"בנות של", הזוכות לפרסום אינסטנט, שכבר יצאה מכל פרופורציה ומסרבת להתנדף כמו בושם. הבחורות הללו זוכות לכל השבחים, הצ'ופרים והעוקבים הרבים ברשתות החברתיות בלי שכיכבו בסרט נחקק, בלי ששרו להיט ידוע, בלי שעבדו קשה באמת.

הן סוחבות את הטייטל המשפחתי על כתפיהן הדקות, זוכות לעדר של מעריצים מהללים ולשלל הצעות מפתות רק כי מחזיקות את שם המשפחה הנכון. הן הופכות לפתע מודל לחיקוי עבור נערות בכל העולם ומלמדות אותנו שיעור עצוב בחיים: לא העבודה הקשה היא מה שתוביל אותך רחוק אלא הקשרים והייחוס המשפחתי. זו האמת המסריחה וגם אם תתיזו עליה שאנל 5 היא עדיין תסריח.

לילי רוז

הבחירה בדפ כפרזנטורית לבושם לא תשנה סדרי עולם ולא מדובר על זכייה בפרס נובל. פשוט נמאס מהקלות הבלתי נסבלת של הפרסום. דפ עוד דוגמה לצעירה שלא הספיקה להותיר רושם עז בתודעה. לא שונה בהרבה מכוכבות ריאליטי שמתפרסמות מהסיבות הכי שטחיות אבל לפחות מתאמצות לכבוש את לב הצופים ומשקיעות ב-25 דקות התהילה שלהן.

לפני דפ קנדל ג'נר (חצי אחותה של קים קרדשיאן) נבחרה להוביל את קמפיין "אסתי לאודר", מהלך אשר הרגיז לקוחות רבות שאיימו על נטישת המותג. אחרות טענו שהיא מוזילה את החברה היוקרתית שתמיד בחרה נשים אנינות, קלאסיות ומבוגרות יותר. מה היו נכסיה של ג'נר? בעיקר היכולת להיות מפורסמת בלהיות מפורסמת והעובדה שהיא מביאה לשולחן כמות עוקבים בסדר גודל של מדינה קטנה.

קנדל ג'נר, מובילה את "אסתי לאודר"

קנדל ג'נר

דפ וג'נר אינן לבד: דרי המינגווי, נצר של ארנסט המינגווי, נבחרה בעבר להיות הפרזנטורית של "סלבטורה פרגאמו",  ג'ורג'יה ג'אגר, הבת של מיק וג'רי הצטלמה ל"רימל" ולבושם "אנג'ל", רומיאו בקהאם כיכב  בקמפיין ל"ברברי", טלי לנוקס, הבת של אנני צעדה בהרבה תצוגות, דילן ברוסנן, הבן של פירס הצטלם ל"איב סאן לורן", תיאדורה ריצ'רדס, בתם של קית' ופאטי הופיעה בפרסומות, קאיה גרבר, הבת של סינדי קרופורד כיכבה ב"ורסצ'ה" והבנות של מריל סטריפ כיכבו באיזה קמפיין.

אין לי בעיה עם פרוטקציות או אפילו עם קבלת קמפיינים אם באמת עומד מאחורי האדם משהו מעניין שהצדיק זאת. במקרה של דפ, מהרגע שהיא תועדה במצלמה עולם הבידור והאופנה עף עליה כאילו המציאה את פצצת האטום. תנו לה להוכיח את עצמה. תנו לה להתפתח דקה. תנו לה לכבוש את לבנו לבד.

ג'ורג'יה מיי ג'אגר לבושם "אנג'ל"

ג'ורג'יה ג'אגר

מאז ומעולם העולם המודרני היה מהופנט מ"בנות של". הוא אוהב להתבונן בהמשכיות גנטית-פוטוגנית אבל יש משהו מבאס בלראות אחת כמו לילי-רוז דפ, הנאה עד גבול המשמימה, מקבלת כל כך הרבה הכרה ופרסום ריק מתוכן. מילא, אם הייתה מדהימה ביופיה אבל מה בדיוק מצאו בה? "דפ מייצגת את הדור שלה", התפייטו עליה בהודעה הרשמית של "שאנל", "היא משקפת ערכים של חופש, יופי צעיר ורענן". לא ברור על איזה ערכי חופש מדובר, כנראה חופש על אי אקזוטי עם חצי קוקוס ושאנל 5.

צילום: גטי, אינסטגרם

 

 

 

 

 

 

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה