מי תהיה הביוטרית הבאה של ישראל?

חולמת להעלות סרטוני הדרכה בתחום הטיפוח והאיפור ליוטיוב ולא יודעת מאיפה להתחיל? יוזמה חדשה של סופר-פארם מחפשת בדיוק אותך

21/04/2016
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • בדואר
  • RSS

סרטוני הדרכה לאיפור ביוטיוב, הם מהסרטונים הנצפים ביותר ברשת. כמעט כולנו מתאפרות, ברמה כזו או אחרת, אבל כמה מאיתנו באמת יודעות לעשות את זה נכון?

ברשת אפשר למצוא הדרכות לכל רמות האיפור. החל מהדרך הנכונה להניח סומק, איילנר או צללית ועד מראות איפור מלאים - מאיפור טבעי יומיומי לאיפור ערב מושקע ועד איפור להפקות וצילומים. ובנוסף - טריקים, טיפים והמלצות על מוצרים.

סרטון הדרכה של הביוטרית הבינלאומית מישל פאן - איך להניח איילנר נוזלי? 

מחקרים מראים כי שליש מהחיפושים באינטרנט בישראל בנושאי יופי, מתבצעים כיום בפלטפורמה של יוטיוב וזה רק בעברית. על פי מחקר שנערך בשנת 2015, youtube הפכה לפלטפורמה הגדולה בעולם לתוכן בתחום היופי - עם מעל ל- 180 אלף יוצרים בתחום הביוטי המפעילים ערוצי תוכן ומעל ל - 45 מליון צפיות בסרטוני וידאו בתחום (על פי חברת pixability).

מה זה ביוטרית?

הנשים שמעלות סרטוני איפור וטיפוח לרשת נקראות ביוטריות, והטובות מביניהן זוכות למאות אלפי ולעתים מיליוני צפיות לסרטון. הביוטריות המבוקשות ביותר בעולם יצרו שיתופי פעולה עם מותגי איפור נחשבים, השיקו ליין מוצרים הנושא את שמן וחלקן זכו לחוזים משתלמים במיוחד. גם בארץ יש לנו לא מעט יוטיובריות ביוטי מוצלחוות ומצליחות, אבל התחום עדיין בחיתוליו.

סרטון הדרכה של אשלי וקסמן-בקשי הישראלית - איילנר לעיניים נפולות 

מה הופך ביוטרית לכזו שסוחפת אחריה אלפי עוקבות? הסוד טמון באישיות ובמקצועיות שבה היא מגישה את התכנים ומצלמת את הסרטונים. מחשב ומצלמה הם התחלה טובה, אבל אם לא עושים את זה נכון, חבל על העבודה.

האקדמיה לביוטריות

בכדי לעזור לביוטריות מתחילות, סופר-פארם פותחת את האקדמיה לביוטריות - 8 מפגשים הכוללים הרצאות, הדרכות וסדנאות חוותיות עם מיטב המרצים מתחומי היופי, אופנה, דיגיטל, עיתונות ועוד, שילמדו כל מה שביוטרית מתחילה צריכה לדעת.

על תחומי האיפור והאופנה בקורס אחראית שלי גפני שמכהנת כמאפרת הראשית של סופר-פארם, לצד מנהלי ההדרכה של המותגים המובילים – קלרינס, קליניק, פופה ועוד. הסטייליסטית מיטל ברונר, הביוטרית הישראלית אשלי וקסמן בקשי ועורכת גו סטייל ופנאי פלוס - ליאת לוי קופלמן, יתנו את הצד האופנתי והעיתונאי. ג'ולי שלז, במאית מחוברים תדריך כיצד להיות את מול מצלמה, וצוות מטעם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שאחראי על המהלך והקמפיין המלווה אותו, ילמד כל מה שצריך כדי לפתוח ולתחזק ערוץ יוטיוב מצליח. בנוסף, יזכו המתמודדות גם בליווי של יועצים מיוטיוב וגוגל ישראל .

בימים אלה החל שלב המיונים לאקדמיה שתפתח ב-16/5. כל מי שרוצה להשתתף מוזמנת (וגם מוזמן) להירשם באתר ולהעלות סרטון. צוות בראשות סופר-פארם יבחר את 20 המתמודדות המתאימות ביותר ובתום האקדמיה תוכרז הביוטרית הבאה של ישראל שתזכה בין השאר בנסיעת ביוטי חווייתית ללונדון ולביקור ב-YouTube Space - מתחם ייחודי המאפשר לאנשים היצירתיים ביותר בעולם, ללמוד וליצור תוכן וידאו ביחד.

198_12069_saloona_pic_b

לא לנערות בלבד

נהוג לחשוב שיו-טיוב שייך "לצעירים", אבל בעולם יש לא מעט ביוטריות שפונות לנשים בוגרות ומתמקדות בדיוק במה שאנחנו מחפשות. בארץ, מרבית הביוטריות הן נערות, בעוד המאפרות המקצועיות מעדיפות בדרך כלל להעביר את הידע שלהן דרך בלוגים או להעלות תמונות לאינסטגרם. בסופר-פארם מאמינים שהנישה הזו צריכה להתמלא בביוטריות בגילאי 30+ שיתנו מענה לקהל ענק של נשים שצמאות להמלצות ולסרטוני הדרכה בנושאי טיפוח ואיפור המתאימים לגילן.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם, מציינת כי הפניה לרישום לאקדמיה היא לנשים בכל הגילאים, וגם לגברים, מתוך אמונה שלכל אחד יש מה להגיד ובמה לשתף. הקורס עצמו נבנה בצורה שתדבר לביוטריות בגילאים שונים, והתכנים שבו מכוונים לתת מענה לצרכים שונים של הצופות.

***

לרישום לאקדמיה לביוטריות של סופר-פארם לחצו כאן 

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה