מייגן מרקל ילדה בן בכור!

הנסיך הארי ומייגן מרקל הפכו הבוקר להורים לבן קטן ובריא. הזוג הנרגש העלה פוסט מתוק במיוחד לאינסטגרם ובו הודו לכולם ולא, הם עדיין לא בחרו שם

אחרי מה שהרגיש לכולנו כמו נצח נצחים, מייגן מרקל והנסיך הארי הפכו הבוקר להורים לבן בכור. הזוג המלכותי העלה פוסט ראשון ומתוק בחשבון האינסטגרם שלהם ובו בישרו שנולד להם בן. בפוסט נכתב ש"התינוק והאם בריאים ושמחים" והשניים הודו לכולם על התמיכה הרבה שקיבלו. בעוד שמרקל נחה ומתאוששת, הנסיך הארי (שהספיק לישון רק שעתיים), התפייט מחוץ לווינדזור על החוויה המרגשת וסיפר ש"מייגן והתינוק מרגישים נפלא. הכל היה מדהים ואנחנו רק רוצים לחלוק את האושר עם כולם".

הנסיך הארי מבשר צילום  Steve Parsons - WPA Pool/Getty Images

 בתקשורת אף דווח שהמלכה אליזבת' "נרגשת" מבואו של הנין השמיני שלה וכי אימה של מרקל, דוריה רגלנד, נמצאת ליד בתה בבית פגורמור. האם הגיעה כבר לפני כחודש וליוותה את בתה לאורך כל הדרך. מרקל התכוננה ללדת בביתה אבל תחת חשאיות מוחלטת היא הובלה ביום ראשון בלילה לבית חולים בלונדון, שם ילדה את בנה ב-05:26. הנסיך הארי (34), שנכח בלידה, סיפר ש"זו הייתה החוויה הכי מדהימה שאפשר לדמיין. העובדה שנשים עוברות את זה היא בלתי נתפשת". הוא סיפר שאמנם זו הפעם הראשונה שלו ושהוא לא ראה לידה בעבר (לא שחשבנו שכן) אך מדובר ב"רגע מדהים".

מייגן מרקל באדום וסגול והנסיך הארי Karwai Tang/WireImage

"אני הכי גאה באשתי ובתינוק שלי", סיפר בהתלהבות. "כל אבא היה אומר שהתינוק שלו הכי יפה בעולם אבל הוא באמת מהמם ואני נרגש יותר מכפי שאוכל להסביר במילים". כשנשאל לגבי בחירת שם לתינוק הוא הודיע לעיתונאים ש"עדיין לא בחרנו אבל היה לנו הרבה זמן לחשוב על זה כי הלידה הגיעה בשבוע איחור". לא מעט אנשים מהמרים על השמות אלכסנדר, ארתור או ג'יימס אבל השניים עשויים להפתיע ויש להם יותר חופש בחירה, מאחר ובנם לא יהיה מלך.
התינוק יהיה יהיה במקום השביעי בסדר הירושה לכתר הבריטי. קודמים לו הנסיך צ'ארלס, הנסיך ויליאם וילדיהם של ויליאם וקייט מידלטון: הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואי והנסיך הארי. בניגוד למה שרבים חושבים, התינוק של הארי ומייגן לא יקבל את התואר "נסיך" אלא רק "דוכס" (אלא אם המלכה לפתע תחליט אחרת). אביה של מייגן מרקל, תומס, מסר הודעה אצילית בתקשורת: "אני מאושר לשמוע שהאם הטרייה והבן השלה מרגישים טוב. אני גאה בכך שהנכד שלי נולד למשפחת המלוכה הבריטית, ואני בטוח שהוא יגדל לשרת את הכתר ואת תושבי בריטניה בכבוד. שאלוהים יברך את הילד, ואני מאחל לו בריאות, אושר וכמובן המון מזל טוב לבתי האהובה, הדוכסית מייגן מרקל, ולבעלה הנסיך הארי".

הנסיך ומייגן מחזיקים ידיים Photo by Chris Jackson/Getty Images)

ההריון של מרקל (37) היה מתוקשר מאוד מהרגע הראשון ועורר הרבה מאוד תשומת לב, בעיקר שלילית. בהתחלה הבריטים כעסו על כך שמרקל בישרה שהיא בהריון בחתונה של הנסיכה יוג'יני, כאשר הגיעה לאירוע עם מעיל רחב ופתוח ועוררה ספקולציות רבות שאושרו על ידי הזוג. אחר כך כעסו עליה גולשים רבים, שלא יכלו לראות אותה יותר מחזיקה, מלטפת או מחבקת את הבטן שלה בכל הזדמנות ובכל תמונה. גולשים רבים מאסו בלראות את ההתנהגות המוחצנת ששידרה לטענתם עד כמה שמרקל נהנית להשוויץ בכך שהיא בהריון מנסיך.
מייגן והארי צילום מסך
בהמשך נשמעו קולות רבים שהעבירו ביקורת נגד מרקל, לאחר שהחליטה לא לשתף פעולה עם צלמים שקיוו לתעד אותה על מדרגות בית החולים לינדו, כפי שעשו הנסיכה דיאנה וקייט מידלטון והופתעו לגלות שהיא מעדיפה ללדת בבית. בכל תקופת ההריון, היו אנשים שבכלל האמינו שמרקל אינה בהריון וכי יש בכלל פונדקאית המוסתרת מהציבור מאחר והחשאיות והמסתורין לא אפיינו את התנהגותה בעבר.

מייגן מרקל והארי

בימים הקרובים כל העולם כנראה יחבק את מרקל והיא תהפוך למגה אהודה, כי אין כמו תינוק מתוק כדי להשכיח את כל הכעס המצטבר אבל בהמשך היא עדיין תצטרך למצוא דרך להתקרב מחדש לעם הבריטי, להראות להם שאכפת לה מבית המלוכה ומהמסורת הבריטית, דבר שלא קרה עד היום. הבריטים יתנו לה להנות מהרגעים המרגשים עם בנה התינוק והארי לצידה אבל הם יתחשבנו איתה אחר כך וימשיכו לסקר אותה באופן שלילי, במיוחד אם היא לא תשלים עם אביה ולא תבקר אותו עם התינוק. ומה לגבי תמונה ראשונה של הצאצא המלכותי? תצפו לראות אותו ביומיים הקרובים, אם להאמין לדבריו של הארי.
[youtube AMfWmVpHuiQ nolink]