לזהור כמו כוכבת הוליוודית

שיחת סלון בגבעות הוליווד הובילה זוג אנשי עסקים להקים מותג טיפוח שייתן מענה לשחקנים מאחורי הקלעים. את מה שקרה בשמונה השנים הבאות קשה היה לצפות

21/11/2018
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • RSS

אנחנו אוהבות להכיר את הסיפורים שעומדים מאחורי המותגים שאנחנו צורכות ולאחרונה התוודענו לאחד כזה לאור הגעתו של מותג הטיפוח האמריקאי המצליח GLAMGLOW לסופר-פארם.

מי שעומדים מאחורי המותג המדובר שנוסד בשנת 2010, הם בני הזוג גלן ושאנון דלימור וכמו רבים מהדברים הטובים בחיים, גם זה קרה במקרה.

גלאם גלואו צילום יחצ גלן ושאנון שאלימור. צילום: יח"צ

מערב חברתי למוצר מהפכני

גלן, איש עסקים, ושאנון, מתמחה במשפטים, נפגשו עם חברים לארוחת ערב בהוליווד הילס המשקיפות על לוס אנג'לס. השיחה התגלגלה עד ששחקן שנכח בארוחה סיפר שהוא לא מצליח למצוא מוצר שיכין את עורו לצילומים תוך דקות, כזה שיטשטש את מראה הנקבוביות, יצמצם את הפגמים, יפחית קמטים דקים ויוסיף זוהר ניכר לעין.

הטענה הובילה אותם לפעולה וללא כל רקע בטיפוח העור, יצאו בני הזוג ליצירת תכשיר ייחודי עבור חבריהם השחקנים. הם עשו זאת כשהם מצוידים בחזון, בקומץ של ידוענים שהסכימו לשמש כשפני ניסיון ובמטרה לתת מענה לצרכים המקצועיים של מאחורי הקלעים בתעשיית הבידור, המוזיקה, האופנה וטקסי הפרסים של הוליווד.

מחקרים נרחבים הובילו אותם אל המרכיבים הפעילים המשובחים ביותר בעולם והם יצרו את הפורמולה הראשונה. בבית חדש, עם תינוק בדרך וכלכלה מקרטעת השקיעו בני הזוג דלימור את המשאבים המעטים שלהם בייצור האצווה הראשונה של המוצר על שולחן הקפה בסלון. הם מילאו מיכלים במסכה והעבירו אותם לחבריהם לבדיקה.

שבוע לאחר מכן חזרו החברים וביקשו כמות נוספת מהתכשירים. עד מהרה החלו שחקנים מובילים ומנהלי אולפנים בכירים לבקש דוגמיות. שנה לאחר מכן, המותג כבר קנה לעצמו שם כ"בוץ הפלאים" של הוליווד ונכנס לשימוש קבוע בסטים של האולפנים.

GLAM GLOW יחצ

מהשולחן בסלון לבתי הכלבו היוקרתיים

חודשים ספורים לאחר השקת המוצר הראשון התקשר סגן נשיא של חברת שיווק קמעונאית יוקרתית בבקשה למכור את המוצר בחנויותיו לצד המותגים היוקרתיים בעולם. באותו ערב התיישבו בני הזוג דלימור ליד אותו שולחן קפה עם נייר, מספריים, סרט דבק ועט בכדי ליצור אריזה למותג ולהעניק לו שם: GLAMGLOW®. מאז כבר הספיקו להתמקם במשרדים מפוארים הממוקמים בהוליווד הילס בבית אחוזה אייקוני המכונה GLAMLAND.

לזהור כל הדרך לעבודה

אחת הסיבות להצלחה המטאורית של גלאם גלואו נעוצה בעובדה שבעידן הנוכחי כולנו סוג של שחקניות 24 שעות. צילומים תכופים זה כבר לא משהו ששמור רק לדוגמניות ושחקניות, כיון שרבות מאיתנו נוהגות לתעד את חיינו באופן יומיומי ולהעלות לרשתות החברתיות. מעבר לזה, עם תמונה או בלעדיה, אנחנו רוצות לזהור, לטפח את העור ולצאת לעולם בגרסה הכי טובה שלנו ולכן המוצרים של המותג שנוצרו במקור כדי לתת מענה לקבוצה מצומצמת של אנשים, הפכו למבוקשים גם בקרב הקהל הרחב שביקש לעצמו את אותן התוצאות בתוך דקות.

glamglow יח"צ

משיחת היום לסיפור הצלחה

בחמש השנים האחרונות צמח גלאם גלואו והפך משיחת היום לסיפור הצלחה. באתר ה-WWD צוינו גלן ושאנון כמי שהצליחו "להעמיד את תעשיית היופי כולה על המשמר" והמותג שלהם גרף אינספור פרסים, לרבות פרסים יוקרתיים רבים של CEW Awards ותואר "מותג האינדי הטוב ביותר". תכשירי הטיפוח של גלאם גלואו זכו להכרה גלובלית כתכשירי טיפוח חדשניים, הפועלים במהירות ומספקים תוצאות מידיות וניכרות לעין.

בשנת 2015 נרכש המותג המצליח על-ידי קבוצת החברות אסתי לאודר ומאז הוא נחשב למותג הטיפוח בעל קצב הצמיחה הגבוה בעולם. המוצרים של גלאם גלואו נמכרים בכ-86 מדינות ובלמעלה מ-6,500 נקודות מכירה שביניהן חנויות יוקרה, סלוני ספא, מלונות, חברות תעופה וספינות קרוז.

מה הסוד?

"הטרנד המוביל היום בעולם הקוסמטיקה הוא מוצרי טיפוח המעניקים תוצאות מידיות וגלאם גלואו הוא מותג כזה בדיוק. התוצאות נראות לעין ומדברות בעד עצמן כבר מהשימוש הראשון" מסביר ערן קראוס, מנכ"ל המותגים קליניק, סמאשבוקס וגלאם גלואו בישראל, את סוד ההצלחה "בנוסף מדובר במותג צעיר, חדשני, כיפי וסקסי".

המותג מציע מגוון של מוצרי טיפוח חדשניים, מקרמי לחות דרך מוצרי ניקוי ועד טיפולים לשפתיים, ומוכר בעיקר בזכות המסכות הנותנות מענה מידי לצרכי עור שונים. בין המסכות הנמכרות ביותר ניתן למצוא את מסכת SUPERMUD, הנחשבת לרב המכר של המותג ומיועדת לטיהור העור וגם מסכה ממצקת, מסכת אנטי איג'ינג , מסכת לחות, מסכת הבהרה ומסכת ניקוי. בשנה הקרובה ירחיב המותג את ליין המוצרים שלו וישיק קרם לילה, קרם עיניים, מי הסרה ומוצרי טיפוח נוספים.

גלאםגלואו יחצ

כל מוצרי המותג מבוססים על נוסחה המוגנת בפטנט בשם Teaoxi. מדובר בתהליך מיצוי עלים המאפשר לספק תוצאות מידיות ויעילות. העלים מספקים חומרים פעילים טבעיים ישירות לתוך מסיכות הבוץ וממשיכים לעשות זאת לאורך כל חיי המוצר.

חווית ההתנסות במוצרי GLAMGLOW מעוררת את כל החושים באמצעות מירקם רך למגע, אריזות ייחודיות, צבעים מלאי החיים, ניחוח סקסי טבעי והמסר Hello Sexy שנמצא בכל אריזה ותמיד מעלה חיוך.

כמה זה עולה?

מסיכות: 79 שקל לתכולת 15 מ"ל, 215 שקל לתכולת 50 מ"ל

קרמי לחות: 179 – 219 שקל

מוצרי טיפוח לשפתיים: 89 – 109 שקל

 ***




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה