כשיוקרה פוגשת שלווה: מלון גורדוניה

קרן אוחיון קבלו עדכונים מקרן
  • בדואר
  • RSS

שלוות נפש ושקט נפשי – בתקופה האחרונה נדמה לי שמדובר בשני ערכים שכולם מסביבי מדברים עליהם ובעיקר מייחלים להם. בקצב שבו אנו עובדים-חיים-פועלים, בין הבית לקריירה למשפחה לחיי החברה, השקט הופך להיות מושג חמקמק והשלווה בלתי מושגת כמעט. ובדיוק מאותה הסיבה, קוצר הזמן וריבוי המשימות, קשה למצוא זמן להקדיש לחיפוש אחרי שקט ושלווה, בהנחה, כמובן, שאלה לא מגיעים או תופסים מקום באופן טבעי באורח החיים.

ועם המחשבות האלה הגעתי עם חברתי הטובה ביותר ל-Gordonia Private Hotel, מלון סוויטות חדש ליד קיבוץ מעלה החמישה. לכל אחת מאיתנו היו מגוון סיבות להיות לחוצות וטרודות ושתינו שמחנו על ההזדמנות ללילה אחד, רחוק מהבית, נטול בני זוג, ילדים ומשימות של העבודות שלנו.

נוף גורדוניה

כבר כשה-waze הראה שאנחנו ממש קרובות, התחלנו להרגיש את השקט המיוחל. המלון, שנמצא בגובה כ-800 מטרים מול נוף הרי ירושלים ומשתרע על 11 דונם של שטחים מוריקים, קיבל את פנינו בחום. תרתי משמע. בלחץ הזמן (באשמת העבודה, כן), הגענו למלון ביום שישי אחר הצהריים, למרות שהסוויטה שלנו הוזמנה כבר לשעות הצהריים.

כסא גורדוניה

אך לשמש ולחיים עצמם, יש צדק פנימי, כנראה. למרות השעה המאוחרת יחסית, השמש כמו חיכתה לנו, לוהטת ונעימה כאחד, מאפשרת שעה קלה של עונג והנאה ממתקני הסוויטה שחיכו לנו. וכשאני מדברת על מתקנים אני בעצם מדברת על כך שבכל סוויטה, מתוך ה-16 הקיימות במתחם, כל אחת מהן מרווחת ומפנקת בפני עצמה, יש בריכת שחייה פרטית, פינת ישיבה על דק מפואר ובסוויטה שלנו היה גם הוט טאב שבלחיצת כפתור הפך לג'קוזי המפנק ביותר שנתקלנו בו מעודנו.

בריכה גורדוניה

תוך דקות הרגשנו את השלווה והשקט משתלטים עלינו. השקט הפיזי, שלמרבה ההפתעה התברר כשקט כמעט מוחלט, על רקע המרחבים הפרושים מול הבריכה במרפסת רחבת הידיים והנוף המרהיב של הרי ירושלים, הזדקק במהירות לשקט ורוגע שהשתלטו ופשטו גם בכל אחת מאיתנו. בזמן שעברנו מהבריכה הפרטית לג'קוזי ונחנו על מיטות השיזוף הרגשנו את השלווה המיוחלת מגיעה סוף סוף. הנוף הקסום של עצי חורש טבעי, פרחי בר מרהיבים וצמחי תבלין מקומיים כמובן הוסיף לחוויה כולה.

חדר מיטות גורדוניה

אחרי שמיצינו את מנעמי המרפסת עברנו לרביצה קלה על המיטה שפינוק היא שמה השני. המצעים, עשויים 100% כותנה איכותית ותפריט הכריות שעמד לרשותנו, רק העצימו את החוויה והגבירו את ההנאה כולה. וכשכל התנאים עומדים לרשות המתארחים (פלוס העובדה שאין ילדים קטנים לטפל בהם בשום שעה שהיא), פלא ששנת הלילה הייתה לא פחות ממושלמת?

גורדוניה אוכל

עוד במלון: סלון ובו בר עשיר שזמין לאורחי המלון 24 שעות ביממה ומציע שתיה קלה, קרה או חמה, נשנושים מלוחים ומתוקים ועוד. בסלון מוגשות גם הארוחות הטעימות של המלון שמבוססות שמבוסס על גידולי האזור ועל תוצרת מקומית.

בריכה גורדוניה

במלון  סוויטות יוקרה פרטיות הכוללות בריכה פרטית מחוממת ופינות ישיבה בחיק הטבע, סוויטות יוקרתיות מותאמות לאירוח זוגי, עם בריכה משותפת לכל שתי סוויטות ולצידן סוויטות עם בריכה פרטית וסוויטות שיש בהן גם מרפסת גדולה במיוחד. המחיר יקר, אבל אם יש לכם אירוע מיוחד לחגוג, ירח דבש, אירוסין, יום נישואין או פינוק זוגי אחר, זה המקום המושלם להיות בו.

מחיר (על בסיס האתר): 1600-3400 שקל ללילה על בסיס BB

** הכותבת היא קרן אוחיון, אורחת מלון "גורדוניה"