כללי הזהב של מדריכת כושר ואמא ל-9

האימונים בסטודיו נותנים לי כוחות ואנרגיה שמלווים אותי לאורך כל היום וזה אומר שבסיומם לקראת הצהריים אני חוזרת הביתה, מכינה ארוחת לכל הילדים". מרטין תשובה, אם ל-9, חושפת איך היא משלבת בין העולמות

26/10/2017
גוף ונפש קבלו עדכונים מגוף ונפש
  • בדואר
  • RSS

מאת: מרטין תשובה

שגרת היום כמדריכת אירובי ואמא ל-9 ילדים בגילאי 5-22 יכול להישמע כמשהו מנוגד ולא בר מימוש בפועל, אך אני רוצה לספר לכן איך זה מתממש ואף מסתדר להפליא. שמי מרטין תשובה אני בת 46, תושבת באר יעקב ולמעלה מ-15 שנה אני מדריכת אירובי ומאמנת כושר בהולמס פלייס רחובות.

את הבוקר שלי אני מתחילה בשעה 06:00 בריצה של 5.5 ק"מ או באימון כח עם משקולות בבית. בתום האימון אני מעירה את 9 הילדים, מכינה להם כריכים, פירות, מלבישה את הקטנים ומתארגנת לצאת להעביר אימון סטודיו במועדון הכושר. שיעור הסטודיו שאני מעבירה נקרא "עיצוב דינמי" והוא משלב בתוכו סיבולת לב-ריאה ועיצוב שרירי הגוף תוך הוצאת אנרגיה מטורפת, הרמת דופק ושריפת שומן בקצב מואץ. כל האימון נמשך 60 דקות ברצף באווירה של מסיבה עם מוזיקה טובה ומקפיצה.

האימונים בסטודיו נותנים לי כוחות ואנרגיה שמלווים אותי לאורך כל היום וזה אומר שבסיומם לקראת הצהריים אני חוזרת הביתה, מכינה ארוחת לכל הילדים, מנקה, מסדרת שוטפת ועדיין ברוך השם האנרגיה שצברתי באימון עוד ממשיכה ללוות אותי.

מרטין תשובה

בהמשך אני עושה שיעורי בית עם הילדים הקטנים, מכינה  ארוחת ערב, הכנה לשינה ובסביבות שמונה בערב אני שוב יוצאת למועדון להעביר HIIT, אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, בו אני נדרשת להפעיל את כל הכישורים והאנרגיה שלי על מנת לגרום לקבוצת המתאמנים להוציא את המקסימום מעצמם לאורך זמן האימון. בסביבות השעה 21:30 אני חוזרת הביתה והאנרגיה ששאבתי מהאימון עדיין מלווה אותי להמשך עבודות הבית אל תוך הלילה ממש.

את הכוחות והאנרגיה אני שואפת מההיבט הפיזי ומההיבט הרוחני : כאשר אישה שומרת על אורח חיים בריא ,בו היא מקפידה להתאמן באופן סדיר ובו בזמ , שמירה על תזונה נכונה זה מה שנותן אנרגיה לאורך זמן, מההיבט הרוחני אני שואפת כוחות מהאמונה בבורא וכמובן השילוב בין השניים הוא השילוב המנצח.

המעברים הגדולים כביכול מהאימונים לשגרת היום כאימא ל-9 ילדים נשמעים כמעברים גדולים מידי, אך עצם זה שאני בכושר זה מאפשר לי לגרום למעברים הללו להיות חלקים נעימים ללא קשיים של עייפות ותשישות משמעותיים.

אין ספק שהיכולת שלי להתעסק בספורט יוצרת סוג של איזון בחיים היומיומיים, נותנת כוחות פלאיים להתמודד עם הקשיים, אני כל כך שמחה שהקדוש ברוך כיוון אותי לזה. אישה שמתאמנת באופן סדיר וקבוע היא אישה חיונית, קלילה ולא רק בממדים. הלידות קלות מאוד וההריונות כמעט ולא מורגשים. להתאמן ולאמן זו דרך חיים, אצלי זה סוג של שליחות, אני עושה את זה במטרה לעשות טוב לנשים, משמחת אותן ובעיקר מחזקת את גופן כדי שירגישו טוב עם עצמן ואני עושה זאת בחיוך גדול.

מרטין תשובה בכושר

 5 טיפים לנשים עם מספר ילדים שמעוניינות להתאמן ולהיות בכושר:

1. להשתדל לשלב פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע.

2. "אין לי זמן"- זה מה שכולנו אומרות, אך בכל זאת השתדלי להתאמן להתחיל ברבע שעה לאימון ולאט לאט להגדיל כדי שהגוף יתחיל ליצור הרגל ותחושה טובה.

3. בחרי סוג של אימון שהגוף שלך מרגיש אתו נח, היום יש מגוון רחב של אפשרויות אימון שונות, תני לגוף שלך את מה שהוא אוהב.

4. אני אישית ממליצה להתחיל את הבוקר באימון גופני, זה נותן "תחושת היי" לכל היום, שריפת קלוריות, חילוף חומרים טוב, חיוניות, קלילות ומצב רוח טוב. זה יכול להיות הליכה באוויר הקר של הבוקר או אימון מול מסך המחשב.

5. "לא לוותר", אני יודעת שזה לא פשוט להתמיד, אך אני ממליצה בראש ובראשונה להשקיע מחשבה בעניין בדיוק כמו שאנחנו חושבות מה נבשל בצהריים, כך גם לחשוב איך אני מתאמנת מחר, כשיש כוון זה בדרך כלל מגיע גם לידי מעשה.

** הכותבת היא מרטין תשובה, מדריכת אירובי ב"הולמס פלייס" ואם ל-9 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה