טופ 3 לרגליים סקסיות: מחצאיות השסע ועד לקרם הגרגירים

אילו חצאיות ושמלות מחליפות את המיני לקיץ 2013, איך מטפחים רגליים חלקות ונעימות, ומה צריך לשתות כדי לשמור על עור קורן ובריא? שלוש המלצות לרגליים סקסיות

20/06/2013
יסמין רוזנברג קבלו עדכונים מיסמין
  • RSS

#1 אופנה // חצאיות ושמלות עם שסע השתלטו על המסלולים

אחרי שהספקנו לשכוח ממנו מתחת לסוודרים ולג'ינסים, מגיע הקיץ וחושף את הגוף – להתראות לשרוולים ארוכים ולגרבונים, ברוכים הבאים מחשופים ושמלות אווריריות. פתאום אנחנו נדרשות להציג את הגוף בציבור, וגם אם זו לא העדפה אישית, החום והלחות כבר יכריחו אותנו. והעונה מצטרף למלתחה טרנד מעורר תקווה – השסע. על אף שהתרגלנו לראות אותו בעיקר על השטיח האדום בקונסטלציה חגיגית, תצוגות אביב-קיץ 2013 הביאו את השסע אל אופנת היומיום בשתי גרסאות בולטות.

מימין: מייקל קורס (מימין ובאמצע) בחצאיות עם שסע ואלכסנדר וואנג מציג שסע כפול

השסע הכפול (ה-double slit), זה שחושף באופן סימטרי את שתי הרגליים ומשאיר חתיכת בד בודדה במרכז, הוא אחד הטרנדים המשמעותיים של העונה – מייקל קורס אבזר אותו ברוכסנים, אלכסנדר וואנג צירף אליו בדים שקופים ובקנזו התפרעו עם שסעים כפולים והדפס מנומר. הוא מגיע גם בשמלות ארוכות ומתנופפות, גם בחצאיות קשיחות באורך הברך. נשאר רק לבחור.

אז מה עושים: קודם כל, לא להיבהל. השסע הכפול מחמיא יותר ממה שהוא נראה, שכן הוא חושף אך טיפה מהרגליים ומעניק אשליית אורך. כדאי ללכת על גרסה רכה באורך הברך עם הרבה בד מסביב, ולאבזר את הלוק בסנדלי פלטפורמה (מעטות הן הבחורות שגובהן מאפשר להן לשאת את האורך המלא).

ריהאנה ואולגה קרילנקו. שמלות שמאזנות את השסע המפתה

השסע הצידי (ה-side slit) - הטרנד האהוב על המפורסמות, במיוחד כאלה שמבלות שעות ארוכות עם המאמן הפרטי. הזמרת ריהאנה, הדוגמנית קרלי קלוס, השחקנית אולגה קירילנקו (שהולכת ומתקדמת למרכז הבמה בזכות הסרט "Oblivion" עם טום קרוז), האלי ברי – כולן הופיעו בחודש האחרון בשמלה צמודה החושפת ירך אחת מושלמת.

אז מה עושים: מפעילים שיקול דעת. יותר מאשר שהוא מושך תשומת לב לירך, השסע הצידי מבליט את הקרסול. האם הקרסול שלך ירוויח מהסיטואציה? אם כן, מקסמי את האפקט עם סנדלי רצועות מחטבים ולבשי עם הרבה ביטחון עצמי.

.

#2 טיפוח // רגליים חלקות, מטופחות ונעימות הן לא חלום רחוק

הרגליים המושלמות – מוזר שאף אחד עוד לא עשה סרט דוקומנטרי בנושא. מדי קיץ הן מקיפות אותנו ומככבות בתפקידים הראשיים בטלוויזיה, במגזינים ובתצוגות האופנה, בוהקות בשמש ונטולות פגמים. כמובן שמדובר בכורח הנסיבות – הדגמים הקיציים, המכנסיים הקצרים והשמלות הקלילות חושפות אותן לציבור, וכל מה שנשאר זה לעמוד בסטנדרטים. ובכן, זה לא קשה כמו שזה נדמה – רגליים מושלמות, לפחות למראית העין, הן עניין של תרגול והקפדה על כמה פרטים קטנים. עקבי אחרי 3 הצעדים שלנו וסנוורי את הסביבה.

1. מתרגלים שלמות: קודם כל, אי אפשר בלי לחזק את הרגליים, שנושאות אותך בכבוד כל יום, כל היום. חטבי את שרירי הירכיים, השוקיים והקרסוליים (חשוב לעקבים!) באופן יומיומי – אפילו 10 דקות של תרגילים ממוקדים ביום (לאונצ'ים, הרמות רגליים ועבודה עם פיטבול) יספיקו כדי לשמור את השרירים בכושר, עדיף לצלילי הלהיטים הגדולים של העונה.

2. מעניקים לחות: את עור הרגליים, שנוטה להתייבש, במיוחד באזור הקרסול, יש להעביר מדי יום ספא פינוק. לחברת נטורל סי ביוטי (Natural Sea Beauty) יש צי שלם של מוצרים המכוון למטרה הזו בדיוק - תחליב גוף מינרלי שמועשר בקומפלקס ייחודי ומותיר את העור קטיפתי, קרם גרגירים לגוף על בסיס בוץ (בתמונה) שמסיר תאים מתים ומסיכה המבוססת על בוץ מינרלי טבעי מים המלח, שמעניקה לעור חיונית. השתמשי בתחליב על בסיס יומיומי, בפילינג – פעמיים בשבוע ובמסכה – פעם בשבוע, לתוצאה המרבית.

3. שומרים על העור: בקיץ אנחנו מסתובבות עם רגליים חשופות ונוהגות להשתזף יותר, אבל ממש לא מומלץ לסכן את העור גם אם הרגליים שלך לא יסבלו מקמטים. כדאי להשתמש במקדם הגנה לא רק כשאת מבלה בחוף, אלא גם בהליכות היומיומיות בעיר. העור שלך יודה לך אם תשתמשי בתחליבי לחות אינטנסיביים ומפנקים אחרי חשיפה ממושכת לשמש.

.

#3 תזונה // מראה עור קורן ובריא מתחיל בשתיית מים

עם יד על הלב, רובנו נוטות לשכוח לשתות מספיק נוזלים ביום, במיוחד כשאנחנו נמצאות בסביבה ממוזגת. ההסכמה הכללית היא ששתיית 5-6 כוסות מים ביום הן המינימום הנדרש לתפקוד בריא ותקין של הגוף. אבל איך זה קשור לרגליים חטובות?

נתחיל בזה שהזנת הגוף בלחות תורמת למראה עור רך ובוהק – בין אם זו הזנה מבחוץ, באמצעות קרמי לחות ומסכות, ובין אם זו הזנה מבפנים, באמצעות נוזלים. ככל שתקפידי על הפרטים הקטנים, כך תרוויחי – למשל, העדיפי תה ירוק ללא סוכר או מים עם אלקטרוליטים (שידועים ביכולתם "להחזיק" את הלחות בגוף למשך שעות ארוכות ולהזין את העור לאורך זמן). בנוסף, שתיית מים ונוזלים אחרים שאינם מכילים סוכר או לקטוז חיונית להגברת הסירקולציה של הדם, במיוחד באזורים עם מצבורי שומן גבוהים (כמו הירכיים) והכרחית לכל מי שעושה כושר ומעוניינת להגיע למראה עור מהודק, מחוטב ואלסטי. ולבסוף, אם את נלחמת, כמו רבות וטובות, בעדויות צלוליטיס מרשיעות, השורות הבאות הן עבורך: שתייה מרובה מטשטשת גם את המפגע הנפוץ הזה, הודות לחיזוק תאי העור ומתיחתו כך שייראה רענן וצעיר יותר. ואם שתיית מים לא מוטמעת בשגרה שלך, כיום קיימות אינספור אפליקציות לסמארטפון שיזכירו לך לשתות בזמן.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה