חם ברשת: חשבון האינסטגרם של אירית גדות

אימה הגאה של "וונדר וומן" הישראלית, גל גדות, הפכה לאטרקציה חמה ברשת לאחר שהעלתה תמונות משפחה נדירות מהארץ ובעולם

ימים מרגשים עוברים כעת על גל גדות. הסרט "וונדר וומן" שבר שיאים עם הכנסות של קצת יותר מ-100 מיליון דולרים, בתוך סוף שבוע אחד בלבד. ההישג המדהים הזה הפך את גל גדות לכוכבת הרשמית של הקיץ אבל חשוב מכך, הוא סלל את הדרך לעוד נשים במאיות בהוליווד. כמצופה, מספר העוקבים של גדות ברשתות החברתיות עולה בקצב מסחרר ומעריציה צמאים לכל פיסת מידע אודותיה. מי שמספקת עבורם הצצה נדירה לתוך עולמה היא אימה הגאה, אירית, שמעלה תמונות משפחה נדירות לחשבון האינסטגרם שלה.

בראיון לערוץ 10 סיפרה האם, מורה בבית הספר, על צניעותה של בתה לצד מוסר העבודה הגבוה שלה. "אנחנו מתרכזים בעבודה. מה שיש זה מה שרואים. יש בה איזשהוא קסם אישי ופשטות – אין לה מניירות והיא נותנת את כל כולה". בתמונות שהיא מפרסמת ניתן למצוא את אביה המהנדס של גדות, מיכאל, אחותה דנה, בעלה ירון ורסנו ובתם הקטנה, אלמה. כמו כן, ניתן למצוא תמונות של מאמא גדות לצד כוכבי קולנוע אותם פגשה בחו"ל, כגון בן אפלק ששיחק לצד גדות ב"באטמן נגד סופרמן – שחר הצדק".

אירית גדות ובתה

בניגוד אליה, הבת נוטה לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע לחשיפת חייה האישיים ברשת. אמנם פעם בכמה זמן גדות חולקת עם הגולשים רגעים אינטימיים, כמו נשיקה לוהטת עם בעלה בחג האהבה או סלפי שבישר על הריונה אבל לרוב היא מקדמת פרוייקטים מקצועיים. בשלב זה לאימה יש רק כ-2,000 עוקבים (ולא 5 מיליון כמו לבתה) אבל כבר כתבו עליה מעבר לים ותהיו בטוחים, זו רק ההתחלה. תמונת פנים ראשונה של הנכדה מיה כבר תביא לה מיליון לייקים, לפחות.

אירית גדות

גדות ואחותה

גדות והוריה

גל גדות באוטו