חלון ראווה: מיכל הניג ודנה מגן

דוגמניות העבר, מיכל הניג ודנה מגן רוטמן, הקימו מיזם עם מוצר גאוני, פרקטי ואופנתי, שכל אישה שעברה את גיל 40 תאמץ בחום

22/10/2017
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • בדואר
  • RSS

דנה מגן רוטמן מיכל הניג

מי אנחנו?

מיכל הניג (46), אם גאה ואוהבת לסאשה ולז'יז'י וחברתה הטובה, דנה מגן רוטמן (46), נשואה לדניאל ואם מסורה ואוהבת לבן, מיה ואליה. בעלות המותג LUKA שמציע עדשה אופטית מגדילה בצורת טיפה, לכל אותם רגעים קטנים, כמו במסעדה מול התפריט, בהם לא רוצים להוציא את המשקפיים מהתיק.

העדשה מגדילה פי 6, מסייעת לשיפור הראייה מקרוב ומשמשת כתליון לשרשרת אופנתית באורך 90 ס"מ כדי שיהיה קל להרים אותה ולראות כל מה שצריך, ומוצעת במגוון עיצובים, סגנונות ורמות תמחור.

LUKA2110

מקור השם

המותג הוקם בשנת 2017, אחרי 9 חודשי הריון ולידה. במהלך הקמת המיזם היתה חשיבה ובחינה מעמיקה לבחירת שם. ההתפתחות של השם נולדה ונוצרה מתוך ערכי המותג והתהליכים שעברו עלינו במהלך העבודה על המיזם.

הבחירה התבססה על שם בינלאומי שמקפל בתוכו את ערכי המותג ואת הפונקציונליות שלו. מדובר בעדשה אופטית הידועה בכינויה מעולמות הצילום בשם lupa. יחד עם ההתבוננות וההסתכלות, ראיה ודיוק פיסי ומנטלי, מה טוב לנו, מה עושה לנו את זה – פוקוס בחיים, פוקוס בראייה. אנחנו בוחרות מה אנחנו רוצות להגדיל ועל מה לשים את הפוקוס.

אנחנו פה כדי להפנות את הזרקור לאיכויות וליופי שבאים עם הגיל. כי גם אם הראיה שלנו כבר לא מה שהיתה פעם, אין תחליף ליכולת שלנו להתבונן לעומק ולבחון את עצמנו ואת העולם מפרספקטיבה רחבה של מי שכבר ראתה דבר אחד או שניים בחייה. הייעוד שלנו הוא לשמש כ"דגל הגאווה" של הנשים הבשלות ולאפשר להן לראות ולהיראות טוב יותר.

בסופו של דבר, איזו הקלה זאת להגיע לגיל שאת כבר יודעת מי את באמת, לטוב ולרע. מבפנים. את כבר ראית וניסית כל מה שאפשר והחיים נתנו לך בתמורה פרספקטיבה. פרספקטיבה להבין שעכשיו את בגרסה הכי טובה שלך אי פעם. בשלה יותר, חכמה יותר, בטוחה בעצמך ובמי שאת.

השם והלוגו בצורת הטיפה מחוברים לכל המסרים של המותג וצורתו:

Look deep – See more

Luk at yourself

Luk inside

Luking good

Luking Forward

Luk at the bright side

רקע

נולדנו וגדלנו בעיר תל אביב יפו. שתינו התחלו את דרכינו כדוגמניות בשלהי שנות השמונים ובאותה תקופה גם הכרנו והחלה חברות הנפש בינינו.

מיכל הגיעה למיזם מתחום העיצוב והאומנות ודנה מתחום השיווק וקידום מכירות. במהלך השנים לפני הקמת המיזם התרכזנו בעיקר בגידול וחינוך הילדים ובניית המשפחה ופנינו למיזם כשחשנו פנויות ובשלות להקמת עסק עצמאי משלנו.

היכולות שרכשנו במהלך השנים, השילוב והסינרגיה ביננו והחברות העמוקה שהתחזקה עם הזמן, היוו בסיס איתן ליציאה לדרך והקמת השותפות ביננו. החשיבה והחיפוש אחר מיזם משותף בתחום העיצוב, יחד עם הצורך האמיתי בפתרון לבעיה שצצה עם הגיל בראיה מקרוב, הובילו אותנו להקמת luka.

DANAMICHAL21101

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

חווינו בדרך הרבה אתגרים במספר רב של זירות, לעיתים בו זמנית, אבל אנחנו חזקות ומחושלות והצלחנו להתמודד גם עם השמירה על המשפחה וגם להתמיד באחריות ההורית, להוציא אל הפועל את הרעיון תוך כדי עם התמודדות עם הדיסיפלינות השונות המרכיבות את התשתית בהקמת עסק כגון: פיתוח המוצר, מעבר מפיתוח ליצור, בניית המותג, החומר השיווקי, המודל העיסקי, הקמת אתר אינטרנט, התמודדות עם עולם האונליין, שיתוף פעולה עם מספר ספקים והרבה הרבה בירוקרטיה. והכי הכי חשוב ומעל הכל – לשמר את החברות בינינו שהתעצמה לעומקים ורבדים שלא ידענו ועל כך תודתנו הגדולה.

 איך תתארו את סגנון העיצוב שלכן?

לא נצמדנו לקו עיצובי מסוים. הבסיס העיצובי הוא העדשה והטבעת שמחזיקה אותה ומשם גזרנו - הרכבנו את הפורטפוליו  על בסיס ההבנה שלכל אחת יש את הטעם המיוחד שלה ויצרנו מוצר שיכול להתאים לסגנון הלבוש שלה, לאירוע ולמצב רוח. כל אחת תוכל להתחבר לדגם אחר.

היה חשוב לנו שהעדשה תהיה פרקטית, נוחה לשימוש, עם שרשרת מספיק ארוכה (כמעט פי שניים משרשרת  רגילה), וידית קטנה להחזקת הטיפה/עדשה.

LUKA2110171

 איך עובד שיתוף הפעולה בינכן?

הסינרגיה ביננו מושלמת ובהחלט מתקיים הכלל שבסינרגיה 3=1+1.

מיכל אחראית על העיצוב ועל ה- ART, החל מעיצוב המוצר וכלה בצילומי האינסטגרם ודנה, מלכת ההוצאה אל הפועל, גורמת לדברים לקרות ביעילות ובמהירות.

טווח מחירים: 190-89 דולר.

איפה קונים? www.lukatyourself.com

אינסטגרם: @LUKATYOURSELF

LUKA22101

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה