חדש בישראל: 3 מותגים שעשו עליה

אוזניות שהן גם אביזר אופנתי, צמידים בהרכבה עצמית ומוצרים קוסמטיים בוטניים של מותג דני עם סיפור רומנטי

07/09/2017
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • בדואר
  • RSS

מותג האוזניות הבינלאומי WRAPS - שילוב של טכנלוגיה ואופנה

WRAPS אוזניות טווח מחירים 145-200 שח צילום יחצ ניתן לרכוש באתר האינטרנט ...

מותג האוזניות הבריטי WRAPS מציע פטנט ייחודי המאפשר לענוד את האוזניות על פרק כף היד כאשר הן לא בשימוש, כך שהן הופכות להיות פריט משלים ואופנתי - בין אם הן כרוכות על היד כמו צמיד מסוגנן ונוח או נמצאות באוזניים.

האוזניות מבטיחות סאונד איכותי תוך התייחסות ל-3 בעיות מובנות שנמצאות בכל אזניות: אחסון, סרבול וסטייל והן מוצעות ב-4 דגמים שונים ובמגוון רחב של צבעים לכל דגם.

WRAP28817

טווח המחירים: 230-145 שקל. להשיג באתר www.igimik.co.il

***

 Trollbeads  - בידים על צמידים

trollbeads צילום יחצ חול (4)

המותג Trollbeads the original since 1976 נוסד בדנמרק בשנת 1976 על ידי המעצב סורן נילסן שעיצב חרוז קטנטן שמעוטר ב-6 פרצופי טרול ונמכר על גבי שרשרת עור בחנות התכשיטים של אביו בקופנהגן שבדנמרק. זה היה Bead (חרוז) הראשון שעוצב על ידו ולימים היווה את השם למותג - "טרולבידס". בהמשך הכניסה אחותו ליסה את צמיד הכסף שעל גביו מושחל החרוז. טרולבידס, על פי ההודעה שיצאה לעיתונות, היא החברה הראשונה שהגתה ושיווקה את הרעיון של beads-on-bracelet שהפך לטרנד החם של השנים האחרונות.

כיום המותג מציע למעלה מ-600 בידים בעונה לצד תכשיטים נוספים ונמכר בכ- 30 מדינות ברחבי העולם.

trollbeads צילום יחצ חול (3)

המותג מגיע לישראל על ידי חברת מאסטר ברנדס ויימכר בחנויות רשת Brandly שנפתחו בקניון האופנה גינדי ת"א, קניון ראשונים ראשל"צ ומלון רויאל גארדן באילת, בטווח מחירים של: 550-150 שקל.

***

 MOL&B מותג קוסמטיקה דני עם סיפור רומנטי

MOL&B טינה ורובין מדסן בעלי המותג מקופנהגן (2)

ממש כמו באגדות, MOL&B (קיצור של Mansion of Love and Beauty) נולד מתוך סיפור האהבה של טינה ורובין מדסן. זוג יפה תואר המתגורר עם שני ילדיו באחוזה בפאתי קופנהגן והחליט לחלוק את סגנון החיים הבריא והמרענן שלו עם אנשים המחפשים דרך נגישה לאחוז באוצר ה- WELLNESS הטמון בפשטות של הטבע.

טינה היא אחות מוסמכת ויועצת לאורח חיים בריא, רובין הוא איש עסקים ויזם בנשמתו. ביחד הם מפתחים מוצרי טיפוח המכילים רכיבים בוטניים פעילים. המותג שהקימו הספיק לזכות בפרס מותג הטיפוח המצטיין לשנת 2016 בדנמרק והוא משווק בעשרות מדינות ברחבי העולם.

כל המוצרים של MOL&B עומדים בתקנים אירופאיים מחמירים של "קוסמטיקה נקיה" והם נטולי פרבנים (חומרי שימור סינתטיים שנויים במחלוקת), נטולי אלרגניים ונבדקו דרמטולוגית. יחד עם זאת, כך נמסר בהודעה לעיתונות, ריכוז הרכיבים הפעילים הצמחיים גבוה במיוחד וחוצה את הרף העליון המקובל בתחום, על מנת להבטיח יעילות מרבית ותוצאות מוחלטות ומורגשות.

בין המוצרים: קרם-ג'ל למתיחה מידית, קרם עיניים, שמן טיפולי לגוף ולפנים, מוס ניקוי, מי פנים, סרום ליפט למיצוק העור, קרם עשיר לחידוש ולתיקון העור וקרם אנטי אייג'ינג רב-תכליתי.

mol&b צילום יחצ (2)

טווח מחירים: 297-125 שקל. לרכישה און ליין בישראל: www.soul-and-beauty.co.il. אספקה לכל רחבי הארץ

***

ועוד משהו חדש וטוב:

חברת האופנה Desigual משיקה בישראל את מועדון הלקוחות הבינלאומי שלה AMIGO CARD

DESIGUAL, קמפיין סתיו חורף 2017-18, צילום יחצ חול (24) (Custom)

מועדון הלקוחות Amigo Card תקף באופן בלעדי בכל סניפי רשת דזיגואל בעולם, חנויות אאוטלט ובאתר המקוון ומשלב הטבות, הנחות והפתעות.

בכדי לנצל את יתרונות הכרטיס ולצבור נקודות בגין הקנייה יש להציג אותו בכל רכישה והוא תקף לרכישות שבוצעו בין 1 לינואר ועד 31 לדצמבר בכל שנה קלנדרית. בין ההטבות שמציעה החברות במועדון:  10% הנחה על פריטים שאינם במבצע, ברכישה מעל 500 שקל, צבירת נקודות וזכאות ל 25% הנחה ביום ההולדת למשך שבוע ימים. ניתן להצטרף למועדון בכל אחד מסניפי דזיגואל בישראל ללא עלות.

DESIGUAL, קמפיין סתיו חורף 2017-18, צילום יחצ חול (61)




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה