חדשים ומטפחים: מסכות קוראניות

מסכות בד לטיפוח הפנים והגוף, מייקאפ בסטיק לשימוש נוח ויעיל, מסקרה מצויינת לגבות, ג'ל מיסילרי להסרת איפור ובושם עם משמעות

shutterstock_567628504

עולם הטיפוח מתקדם בקצב כל כך מהיר, עד שכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחר כל המוצרים החדשים שמושקים חדשות לבקרים.

במדור "חדשים ומטפחים", אנחנו עושות עבורכן סדר ונותנות הצצה לחמישה מוצרי טיפוח ואיפור מומלצים שהושקו לאחרונה ובחרנו בקפידה.

//מסכות קוריאניות של KOVAS: CETTUA//

FACIALMASK29717

זה היה רק עניין של זמן עד שהטרנד העולמי של מסכות קוריאניות יכבוש את ישראל ועכשיו הוא מגיע לסופר-פארם בסדרה של 8 מסכות בד לפנים ולגוף.

מסכות הבד שעשויות 100% כותנה, טבולות במגוון חומרים מטפחים לעור, דוגמת רטינול, חומצה סליצילית, חומצה גליקולית, ויטמין C ועוד. את המסכה מניחים על האזור הרלוונטי (פנים, ידיים או רגליים) למשך כ- 10-20 דקות, על פי הוראות המסכה ומסירים בשלמותה לאחר שהעור סופג את החומרים המזינים.

סדרת המסכות כוללת מסיכת לחות לפנים (לעור יבש או לעור שומני), מסיכת פנים להפחתת אדמומיות, מסיכת ניקוי, מסיכת פנים לצמצום נקבוביות , מסכת אנטי אייג'יינג, מסיכת ידיים ומסיכת רגליים.

טווח מחירים: 14.90-9.90 שקל למסכה.

//קושון סטיק של אסתי לאודר//

Double Wear Nude Cushion Stick 170

Double Wear Nude Cushion Stick Radiant Makeup. השם הארוך הזה שייך למוצר מצוין שמשלב מייקאפ קליל וטכנולוגיית הנחה חדשנית. המייקאפ מאופסן בשפופרת גלילית עם כרית מובנית ממנה משתחרר החומר ובעזרתה מורחים אותו על הפנים בתנועות קלות. הפורמולה של המייקאפ נוזלית וקלילה כך שהוא אידיאלי לקיץ הישראלי ובמיוחד עבור מי שנמנעת מכיסוי מלא ומחפשת את המוצר שייצור לעור גימור אחיד מבלי להכביד ומבלי לסתום את הנקבוביות.

מחיר: 170 שקל

//מסקרה לגבות מבית לנקום//

MSCARALANCOME1817

איפור עיניים יהיה מושלם רק כאשר הגבות מוברשות, מועצמות ומעוצבות. הדרך הכי קלה לעשות את זה היא באמצעות מסקרה ייעודית לגבות.

לנקום השיקה לאחרונה את SOURCILS STYLER BROWSCARA – מסקרת גבות במרקם ג'ל עם אפליקטור שעוצב בהשראת מוצרים לעיצוב השיער.

היתרון הגדול של המסקרה הזו טמון בעובדה שהיא צובעת את שיער הגבות מבלי לצבוע את העור וזה המדד האמיתי למראה טבעי. האפליקטור מתאים בדיוק לקו הגבה ומסייע להשיג גימור נקי וטבעי עם עמידות של עד 14 שעות. את המסקרה ניתן להשיג בשלושה גוונים ליצירת התאמה מקסימלית לצבע הגבות הטבעי.

מחיר: 110 שקל

//ג'ל מיסלרי להסרת איפור פנים ועיניים//

image001CARELINE18

הסרת איפור וניקוי העור הם השלבים הכי חשובים בשמירה על העור במצב מצוין לאורך זמן. אם העור לא מנוקה כראוי מדי בוקר וערב, שום תכשיר טיפוח, איכותי ככל שיהיה לא יוכל לעשות את עבודתו נאמנה.

הלהיט האחרון בתחום ניקוי העור הם מים מיסלריים שמאפשרים ניקוי יסודי ברגע ללא שפשפוף וללא צורך בשטיפה. החודש השיקו בקרליין את הדור הבא – ג'ל מיסלרי שמבוסס על אותן איכויות של המים המיסילריים עם טקסטורת ג'ל נעימה שמשפרת את הפעולה.

הג'ל מכיל גם תמצית הממליס לכיווץ נקבוביות ואלוורה להרגעת רגישות ואדמומיות בעור ומתאים לעור רגיש.

מחיר: 39.90 שקל לתכולת 260 מ"ל

//בושם GUCCI BAMBOO מבית ג'וצי//

 גוצי במבו 50מל מחיר 379שח צילום יחצ חול

את הבושם החדש של גוצ'י בחרנו להכניס לפה גם בזכות הניחוח (פרחוני-עצי) וגם בזכות המשמעות.

הבמבוק (שעל שמו נקראה הבושם), הוא צמח המשגשג בתנאים קיצוניים, חזק וחסין ועם זאת גמיש ומסתגל. בגוצ'י מייחסים את אותן התכונות לאישה המודרנית שמאזנת בין חוסן ובטחון לבין נשיות וכמו הבמבוק, גם היא תמהיל של צדדים רבים.

מחיר: 379 שקל ל-50 מ"ל, 469 שקל ל-75 מ"ל.

המחירים לפני הנחות ומבצעים. את כל המוצרים במדור ניתן להשיג בסופר-פארם.