חדשות אופנה: הרכישה החדשה של קסטרו

קבוצת קסטרו הודיס רכשה עוד אתר אופנה, מייקל קורס קנה את ורסאצ'ה, לירז אסייג מדגמנת שמלות כלה ומעצבים ישראלים מציגים בשבוע האופנה בפריז

02/10/2018
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

קסטרו רכשה את אתר האופנה LADILA

קסטרו לאדילה. צילום יח"צ

כשלושה חודשים לאחר עסקת הענק במסגרתה רכשה קסטרו את קבוצת הודיס, הודיעה הקבוצה על רכישה נוספת, הפעם של אתר האופנה LADILA.  לאדילה הוא אתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה שהוקם בשנת 2014 על ידי ארבעה יזמים צעירים ומציע שירות AFTER PAY במסגרתו הלקוחה מקבלת את הפריטים שהזמינה הביתה עוד לפני התשלום ומחוייבת רק על מה שבחרה להשאיר אצלה.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, מסר: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירות AFTER PAY כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".

*

מייקל קורס קונה את ורסאצ'ה

Photo by John Lamparski/Getty Images דונטלה ורסאצ'ה

אחרי הרכישה של מותג הנעליים ג'ימי צ'ו בשנה שעברה, קבוצת האופנה בהובלת מעצב העל מייקל קורס (CAPRI HOLDINGS LIMITED), פרסמה הודעה המאשרת כי רכשה גם את מותג האופנה האיטלקי ורסאצ'ה תמורת סך כולל של 2.12 מיליארד דולר. דונטלה ורסאצ'ה שעומדת בראש בית האופנה מאז רצח אחיה ג'יאני ורסאצ'ה שהקים את המותג בשנת 1978, תמשיך להוביל את החזון היצירתי של החברה בבעלות החדשה ביחד עם אחיה סנטו ובתה אלגרה.

*

גולברי ואסתי לאודר למען העלאת המודעות לסרטן השד

חיה בסרט ורוד צילום יניב אדרי

קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יצא לדרך גם השנה תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד". בישראל, יזמה הקבוצה שת"פ עם בית האופנה גולברי במסגרתו השיקו בגולברי קולקציית קפסולה ורודה אשר תימכר בסניפי הרשת. 30% מההכנסות ממכירת פריטי הקולקציה וביניהם חולצת טי עם הכיתוב "חיה בסרט ורוד", יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן עבור קידום המאבק בסרטן השד.

*

דיזל נגד בריונות ברשת

בחודש שעבר השיקה דיזל קולקציה בשם Haute Couture במטרה להציף את נושא הבריונות ברשת בדרך אירונית. ההשראה לקולקציה נבעה ממסרי השנאה שדיזל כמותג חווה במהלך שנות קיומו כמו: "דיזל מת", "דיזל כבר לא מגניב" "נראה כמו שקית זבל" וכדומה.

נבחרת סלבריטאים ומשפיענים שחווים מסרי שנאה ברשת באופן יומיומי, גויסו להוביל את הקמפיין עם המסר - The more hate you wear the less you care.  המשתתפים התבקשו לבחור את המסרים הגרועים ביותר שנכתבו עליהם ופריטים מתוך הקולקציה החדשה עוצבו בהתבסס על אותן תגובות ומוצגים על ידם בקמפיין מתוך אמונה שככל שתאמר על עצמך את הדברים הקשים ביותר כך תפחית את ההשפעה של הסביבה עליך.

*

המעצבת שחר אבנט הציגה בפריז

שבוע האופנה פריז שחר אבנט צילום יחצ

המעצבת הישראלית שחר אבנט שכבר זכתה להלביש את ביונסה במסע ההופעות הבינלאומי שלה, כבשה יעד נוסף והציגה את הקולקציה שלה בשואורום יוקרתי במסגרת שבוע האופנה בפריז.

עוד הציגו בפריז, מעצבת התכשיטים גיל זוהר שערכה פרזנטציה בשואו רום לצד מציגים נוספים מהעולם ומעצב האופנה ברק להב שהציג בתצוגה משותפת במסגרת הלו"ז הרשמי של שבוע האופנה.

משכית כבשה את הטיים סקוור בניו-יורק

בית האופנה משכית והדוגמנית שביט ויזל בטיים סקוור באדיבות משכית

תערוכת האומנות והפרויקט "הר סדום" בשיתוף בית האופנה משכית, צלם האופנה אייל נבו, הדוגמנית שביט ויזל ולהקת ענבל, מוצגת בימים אלו בגלריית ZAZ היוקרתית במרכז מתחם האופנה בטיים סקוור בניו יורק. התערוכה אוצרת 10 צילומים מתוך הפרויקט ווידאו ארט והיא אף הוקרנה על שני מסכי ענק בטיים סקוור, בערב פתיחת שבוע האופנה בניו יורק שנערך בתחילת החודש.

פיתוח ישראלי למוצר בינלאומי

פאנסטונז. צילום: יח"צ

לירון ג'ינו, מעצבת תעשייתית תושבת תל אביב וחגית אמסטרדם, אשת אונליין לשעבר המתגוררת בלונדון, הגו ופיתחו את פאנסטונז - סדרה של אביזרים צבעוניים שמתלבשים כקליפס על הגומי של המגפיים האוסטרליים הפופולריים בלנסטון. המוצר, שנרשם כפטנט, מגיע במגוון צבעים והדפסים ובמידות ילדים ומבוגרים (החל ממידת ילדים 29). המוצר הושק לאחרונה ונמכר באתר האינטרנט: www.funstonze.com  במחיר של $15.99 לזוג ובקרוב יימכר גם בירידים וחנויות ברחבי הארץ.

*

קמפיין בינלאומי נוסף לסופי מצ'טנר

pull and bear סתיו 2018-19 צילום חול

סופי מצ'טנר כובשת קמפיין בינלאומי נוסף, הפעם של רשת האופנה הספרדית PULL AND BEAR לקולקציית סתיו 2018-19.

*

לירז אסייג בקמפיין שמלות כלה

מאחורי הקלעים צילומי הקמפיין לימור רוזן צילום רפי דלויה

יוצאת האח הגדול הדוגמנית לירז אסייג נבחרה להוביל את צילומי קולקציית הפלאס סייז של מעצבת שמלות הכלה לימור רוזן. הקולקציה החדשה תימכר בישראל ובארה"ב.

לירז אסייג מסרה: "בסימן אידיאל יופי משתנה אני שמחה להוביל את צילומי הקולקציה של לימור רוזן שנותנת מענה לאלפי נשים שרוצות ליהנות מהיום המיוחד שלהן ולקבל מענה אופנתי כמו כולן. התאהבתי בכתב היד של המעצבת ואני שמחה על הבמה שקיבלתי כדי להפיץ את הבשורה".

*

ישראל אוגלבו הוחתם ברנואר

ישראל אוגלבו, צילום גיא כושי ויריב פיין

ישראל אוגלבו, זוכה העונה האחרונה של "האח הגדול", הוחתם בחוזה טאלנט בלעדי ויככב בקמפיינים הקרובים של "רנואר" ובאירועים שיתקיימו בעונת החורף הקרובה.

*

השחקנית מגי אזרזר תככב בקמפיין חדש של 'גרנייה'

לאור הצלחתה של מגי אזרזר כפרזנטורית של צבעי השיער הביתיים של גרנייה, תפקידה הורחב ומעתה היא תשמש כמובילת הדעה של כל מותג גרנייה בישראל. בקמפיין החדש היא תהפוך ל-"מג'יק מגי", וולוגרית ביוטי שמציגה לקהל העוקבים שלה את המוצרים והטרנדים הכי חמים בשוק הקוסמטיקה. הסרטונים יעלו השבוע ביוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק.

*

נטע אלחימסטר ממשיכה לשנה נוספת עם SACARA

נטע אלחימסטר תשמש כפרזנטורית לעונה נוספת ברשת סקארה ותקבל כמליון שח לעונה צילום יחצ

נטע אלחימסטר תמשיך לכהן במשך שנה נוספת כפרזנטורית והפנים של מותג הקוסמטיקה סקארה בתמורה למיליון שקל. במסגרת ההסכם אלחימיסטר תככב בכל הקמפיינים אשר יעלו בשנה הקרובה בערוצי המדיה השונים. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה במהלך חודש אוקטובר לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2018/19.

*

שיר אלמליח ממשיכה לעונה נוספת עם לי קופר

שיר אלמליח חתמה עונה רביעית עם לי קופר צילום אלכס ליפשיץ

הדוגמנית שיר אלמליח נבחרה זו העונה הרביעית ברציפות כפרזנטורית של מותג הג'ינסים לי קופר. אלמליח תקבל 150 אלף שקל עבור קמפיין עונת סתיו-חורף 2018/19. תקציב הקמפיין עומד על כ-3 מיליון שקל והוא יכלול סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.

*

 קלואי קרדשיאן פרסמה מוצר ישראלי

קלואי קרדשיאן אינסטגרם

חברת הקוסמטיקה הישראלית MAELYS עושה צעדים ראשונים בשוק האמריקאי וכחלק מהפריצה הראשונה שכרה את שירותיה של קלואי קרדשיאן, בעלת 78.6 מיליון עוקבים באינסטגרם,להפיץ את הבשורה. קרדשיאן העלתה לסטורי שלה 3 סרטונים קצרים בהם הציגה את מסכת הישבן של של המותג B-TIGHT  שמבטיחה לסייע בהשגת מראה ישבן מוצק יותר ובהפחתת הצלוליט.

*

גווינית' פאלטרו ממשיכה לעונה נוספת עם TOUS

גוונית פלטרו לקמפיין סתיו חורף 2018-19 של TOUS, צילום יחצ חול

TOUS חברת האקססוריז והתכשיטים היוקרתית מספרד שלה מספר סניפים גם בישראל, הודיעה על המשך שיתוף הפעולה לעונה חמישית עם הפרזנטורית והשחקנית גווינת' פלטרו, שנישאה בסוף השבוע האחרון לבן זוגה בראד פלאצ'ק.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

 



תגיות:

מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה