חדשות אופנה: גולף משיקה ג'ינס ידידותי לסביבה

טרנד הקיימות באופנה מגיע לגולף עם השקת ג'ינס מסיבים ממוחזרים, משכית מקימה מותג בת במחירים נגישים ועומר דרור מצטלם עם בת הזוג לקמפיין בגדי ים

15/04/2019
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

רשת גולף משיקה ג'ינס ידידותי לסביבה

גולף צילום דודי חסון

כחלק מטרנד הקיימות בעולם האופנה, רשת גולף משיקה את ה- ECO JEANS, מכנסי ג'ינס העשויים מכותנה ומסיבים סינטטיים ממוחזרים שהופקו מבקבוקי פלסטיק. את האקו ג'ינס ניתן להשיג בשתי גזרות מובילות לנשים וגברים: לנשים בגזרת סקיני ובוט קאט ולגברים בגזרת סלים ובוט קאט (מחיר 169.90 שקל).

*

מותג חדש ונגיש מבית האופנה 'משכית'

M by Maskit צילום מאיר כהן

לכבוד חגיגות ה-65 ל'משכית' המקורית שנה וכ-5 שנים לאחר שנפתחה מחדש על ידי המעצבת שרון טל, השיק בית האופנה את M BY MASKIT - מותג בת ששם דגש על אופנה ישראלית גבוהה אך נגישה (לפחות ביחס למקור) ומציע קולקציית בגדי ערב בטווח מחירים של 450-1,250 שקל. הקולקציה החדשה שמוצעת במהדורה מוגבלת, תימכר בבלעדיות בבית משכית ביפו וברשת רזילי.

*

מותג הכפכפים הברזילאי HAVAIANAS משיק לראשונה בישראל קולקציית משקפי השמש

רשת HAVAIANAS קולקציית משקפי השמש החדשה ביצור ספילו

מותג הכפכפים הברזילאי הוואיאנס פתח סניף דגל בקונספט חדש, גדול ומעוצב, בקניון עזריאלי בתל אביב. בנוסף, מרחיבה החברה את פעילות המותג בישראל ומשיקה קולקציית משקפי שמש לנשים, גברים וילדים. משקפי השמש מיוצרים על ידי תאגיד "סאפילו" האיטלקי (השני בגודלו בעולם בייצור משקפיים) וכוללים 8 דגמי מפתח שבכולם המוטות עשויים מהחומר של רצועות הכפכפים (טווח מחירים: 150 - 350 שקל).

*

מותג הנעליים סם אדלמן עושה עלייה רשמית לישראל

סם אדלמן קולקצית אביב קיץ 2019_צילום יחצ חול

חברת GBG, יבואנית מותגי אופנה בינלאומיים, קיבלה את הזיכיון בישראל לייבוא מותג הנעליים Sam Edelman ומותג נוסף תחת ניצוחו - Circus. המותג יימכר בחנויות נבחרות ברחבי הארץ ובהמשך גם בחנויות הדגל שייפתחו החל מהרבעון האחרון של 2019 (טווח מחירים בישראל: 349.90 - 649.90 שקל). כחלק מהאני מאמין של המותג, המתמקד בהעצמה נשית ופעילות חברתית, Sam Edelman עוסקים בפעילות פילנטרופית ותומכים בעמותות, בעיקר למען נשים.

*

GALITA משיקה קולקציה תואמת לאם ולבת

GALITA קולקציית מיני קיץ 2019 מחיר שמלה דיהנ 309 שח מחיר שמלה גאיה 199 שח קרדיט צילום פרדי מולי

לקראת החג, רשת האופנה GALITA מציעה מגוון פריטים תואמים לאמא לבת וביניהם: שמלות פרחוניות, שמלות בוהו שיק צבעוניות, שמלות לבנות לחג, חליפות של חצאיות וטופים ואוברולים (טווח מחירים: 79 - 419 שקל).

*

עומר דרור ובת זוגו הצטלמו לקמפיין בגדי הים של קסטרו

עומר דרור ומיכל פרס מאחורי קלעים קמפיין קסטרו בגדי ים צילום גיל חיון

הפרזנטור הותיק של קסטרו, השחקן והדוגמן - עומר דרור, ובת זוגו הדוגמנית מיכל פרס, הצטלמו בשבוע שעבר לקמפיין בגדי הים של קסטרו לקיץ 2019 בחוף הים של תל-אביב. דרור ופרס נפרדו לפני כשנה לאחר זוגיות ארוכה ולאחרונה חזרו זה לזו בחיים ובעבודה.

*

אנה זק מובילה את קמפיין בגדי הים של Adika

Adika צילום גיא כושי ויריב פיין

כוכבת הרשת אנה זק מובילה את קמפיין בגדי הים של החדש Adika שצולם בקלאב מד במלדיבים. הקולקציה החדשה כוללת בגדי ים צבעוניים במגוון סגנונות ומאפשרת לעשות מיקס אנד מאץ׳ בין חלקים שונים (טווח מחירים: 69 - 199 שקל).

*

מור קציר מובילה את קמפיין קולקציית החג של פקטורי 54

מור קציר לפקטורי54 צילום איל נבו

פקטורי 54 משיקה קמפיין חגים לקראת פסח, עם פריטים מקולקציות אביב-קיץ החדשות של בתי האופנה המובילים בעולם. את הקמפיין מובילה מור קציר, בת 38 ואם לשלושה מפרדס חנה שנחשבה לאחת הדוגמניות המצליחות בישראל ולפני כשש שנים היא לקחה הפסקה מאור הזרקורים ומתעשיית האופנה והחלה בתהליך של חזרה בתשובה. כיום קציר היא בלוגרית ואושיית סטייל שמהווה מודל לנשים המחפשות אופנה אלגנטית וצנועה.

*

רשת גלי מציגה נבחרת פרזנטורים חדשה

רוסלנה רודינה ועדי ביטי בקמפיין רשת גלי. צילום: אסף לב

נבחרת הסלבס החדשה של רשת גלי כוללת את דידי הררי, ג'ובאני רוסו, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח , ענת הראל, בן זיני, שגיא ברייטנר ועדי ביטי. "החלטנו לבחור שמונה מובילי דעת קהל המייצגים מגוון קהלים רחב, כאשר כל אחד מהם מוביל בתחומו" מסר דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי "זהו מסר תמציתי ומדויק על גלי כמותג נחשק הפונה לקהל הרחב".

*

הפנים החדשות של ליוויס: היילי בולדווין

היילי בולדווין לליוויס. צילום: יח"צ

בחודש מאי, יחגוג המותג ליוויס  146 שנה לדגם ה-501 הפופולרי. לכבוד החגיגות הכריזו במותג על הדוגמנית היילי בולדווין, אשתו הטרייה של כוכב הפופ ג'סטין ביבר וכוכבת רשת בפני עצמה, כפנים החדשות של המותג. בולדווין תלבש את דגמי ה-501 ופריטים נוספים של המותג, כולל כאלו שעוצבו במיוחד עבורה עם פאצ'ים של שמה, בכל פסטיבלי המוזיקה הנערכים בתקופה זו ברחבי העולם.

*

ריטה אורה נבחרה לפנים החדשות של בית האופנה אסקדה ספורט

אסקדה ספורט למילוס_קמפיין אביב קיץ 2019, צילום קרייג מקדין

כוכבת הפופ הבריטית ריטה אורה (29), נבחרה להוביל את קמפיין אביב/קיץ 2019 של בית האופנה אסקדה ספורט כחלק מהאבולוציה של המותג ומחזונו של ניאל סלואן, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה, שלדבריו אורה מייצגת אישה עצמאית וחסרת פחד, דעתנית ונוטפת שיק. את הקמפיין צילם הצלם הנחשב, קרייג מקדין (את פריטי המותג ניתן להשיג בישראל בבוטיק מילוס בגן העיר, תל אביב)

*

קאיה גרבר משתפת פעולה עם מותג שעוני היוקרה אומגה

אומגה - דגם טרז'ור . מחיר 20,000שח. צילום- יחצ חול

הסופר מודל, ולעד בתה של סינדי קרופורד, קאיה גרבר, עיצבה למותג שעוני היוקרה 'אומגה', 2 רצועות שמיועדות לאחד הדגמים המבוקשים ביותר של המותג - 'אומגה Tresor'. גרבר שגם הצטלמה לקמפיין של המותג, ממשיכה את דרכה של אמה שעבדה לצד המעצבים של אומגה כדי ליצור מהדורה חדשה של קולקציית אומגה לנשים בשנת 1995. השעונים בעיצובה יימכרו בישראל ברשת אימפרס במחיר של 20,000 שקל.

*

אמה רוברטס - הפנים החדשות של TOUS

הפרזנטורית החדשה של מותג  התכשיטים הספרדי TOUS, אמה רוברטס. צילום יחצ חול

מותג התכשיטים הספרדי TOUS הכריז על הפרזנטורית הבינלאומית החדשה – אמה רוברטס שתחליף את גווינת' פאלטרו ששימשה כפרזנטורית של המותג במשך 3 שנים. לרוברטס (האחיינית של) יש 12.9 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא מוכרת, בין היתר, מהסרט "אנחנו המילרים" והסדרה "לא מדהימה".

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק



תגיות:

מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה