הקאמבק של סיגל דקל

בתחילת שנות האלפיים היא היתה השם החם של עולם האופנה הישראלי, בשנים שאחרי חוותה עליות ומורדות, עברה לעצב שמלות כלה, ועכשיו היא חוזרת עם קולקציית קפסולה מרשימה שעיצבה לרשת קרייזי ליין

15/05/2017
גלי דודזון סגל קבלו עדכונים מגלי דודזון סגל
  • בדואר
  • RSS

סיגל דקל, צילום דודי חסון (Custom)

סיגל דקל היתה אחת המעצבות הישראליות הבולטות בארץ בתחילת שנות האלפיים. סימן ההיכר שלה בתחילת דרכה היה בגדי "נזירות", צנועים ומוקפדים שהיו זרים מאוד ללקוחה הישראלית. במהרה היא משכה את תשומת לב התקשורת שפרגנה, אספה קהל לקוחות נאמן ובשיא הצלחתה החזיקה רשת חנויות שמנתה 14 סניפים וחנות בסוהו בניו-יורק.

SIGAL1453

לאחר כעשר שנות פעילות, החליטה לקחת צעד אחורה. דקל חשה שסטתה מהמקום ממנו הגיעה לעסוק בעיצוב אופנה כשנכנעה לדרישת הקהל לעיצובים פשוטים ויומיומיים יותר מאלו שאפיינו את הקו המהוקצע ממנו התחילה. באותה תקופה הרשת נקלעה לקשיים כלכליים ודקל הבינה שעליה לחשב מסלול מחדש, היא הורידה פרופיל, התרחקה מפרסום וכמעט נעלמה מהתודעה הציבורית.

לפני כשלוש שנים וחצי עשתה ניסיון לחזור לפרונט, היא סיפקה ראיונות לתקשורת אחרי שתיקה ארוכה וחשפה במסיבת עיתונאים גדולה את קולקציית סתיו 2013/14 עם הבטחה לחזור למקום ממנו התחילה. בזמנו ציינה כי היא רוצה להציע אופנה שלא ניתן להשיג ברשתות, פריטים יחודיים לנשים שאוהבות להיראות ולבלוט, לאלו שרואות בלבוש אמירה.

סיגל דקל, צילום דודי חסון (Custom)

הניסיון לקאמבק ב-2013, לא צלח, העסק קרס זמן קצר אחרי השקת הקולקציה שהיתה אמורה לבשר התחלה חדשה ודקל עברה לעצב שמלות כלה וערב בתפירה אישית עם המעצב יוסי זינה, יד ימינה שהפך לשותף, בסטודיו קטן בבית טפר. לאחרונה החלו לעצב גם בגדי קז'ואל שנמכרים במספר בוטיקים ובסטודיו של המותג.

לפני כשנה, יד המקרה הובילה למפגש של דקל עם מנהלת השיווק של חברת קרייזי ליין ולתפנית מעניינת בעלילה.

בקרייזי ליין מנסים כבר מספר שנים לפנות לאוכלוסיה צעירה ואופנתית. אמנם המותג נהנה מקהל לקוחות רחב ונאמן, אבל הרצון לעניין לקוחות חדשות תמיד קיים. זה נעשה למשל באמצעות רכישת המותג לוצ'י והכנסת הקולקציה שלו לחנויות הרשת, אבל בפועל הפריטים הצעירים נבלעו בתוך העומס בחנויות והמטרה לא הושגה.

בשנים האחרונות מקובל שרשתות אופנה משתפות פעולה עם מעצבים מוכרים ליצירת קולקציות קפסולה שיימכרו ברשת וימשכו קהל שמחפש ייחוד ואיכות. בקרייזי ליין רצו לאמץ את הרעיון וחיפשו את המעצב המתאים.

במהלך חופשת סקי פגשה עופרה לוין-שביט, מנהלת השיווק של קרייזי ליין (ובתם של מייסדי המותג), חברה חדשה וסיפרה לה על הרעיון. רצה הגורל ואותה אישה היא חברת ילדות של דקל. בתוך ימים נוצר הקשר ולאחר שדקל סיירה בחנויות המותג על מנת ללמוד את הלקוחה והתרשמה מאיכות הבגדים, החליטה לקפוץ למים ולעצב לראשונה בחייה קולקציה לרשת מסחרית גדולה  במחירים נגישים.

לאחר שנה של עבודה משותפת, אתמול (ראשון) הושקה התוצאה שתימכר בכ-50 חנויות נבחרות בפריסה ארצית ובאתר המקוון.

PicturesSIGAL145

הקולקציה כוללת כ-25 פריטים מוקפדים, מבדים איכותיים דוגמת פשתן, ויסקוזה וכותנה שנבחרו במיוחד על מנת שיתאימו לקיץ הישראלי.

הפריטים נחלקים ל-2 קבוצות. הקבוצה הראשונה מספקת מראה נינוח בגווני כחול, שחור, אבן, לבן ושמנת וכוללת בין היתר, סריגים נעימים, ז'קטים על זמניים, ווסטים ארוכים, שמלות עם חיתוכי לייזר מחמיאים, חולצות אריג עם צווארונים שהיו מהמאפיינים העיקריים של דקל בתחילת דרכה ומכנסי פשתן.

הקבוצה השנייה מציעה פריטים קלאסים מחוייטים המתאימים לנשים אלגנטיות במיוחד ולאירועי ערב. פה תמצאו ג'קטים ומכנסים מחוייטים, שמלות בהדפסים גיאומטריים, שמלת שיפון בגזרת פעמון וחולצות ללא שרוול עם צווארון סיני, הכל בגווני שחור, לבן, אדום ונגיעות של זהב.

PicturesSIGAL1

אי אפשר לפספס את כתב ידה המוכר של דקל והתרגום הנגיש עושה לו רק טוב. מדובר בקולקציה מדוייקת ומרשימה שנותנת תמורה נהדרת למחיר שאינו חורג מטווח המחירים הקבוע של קרייזי ליין. טווח המידות הרחב הוא נקודת זכות נוספת וראויה לציון. שאפו.

טווח מידות: 38-48

טווח מחירים: 99.90-399.90 שקל

להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין. לבירור הסניף הקרוב - קרייזי ליין בפייסבוק

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

Save




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה