הצעד החכם של אסוס

אתר האופנה אסוס מציע שירות חדש במסגרתו ניתן לראות באתר את אותו הבגד על דוגמניות במידות שונות, הודות לפיתוח של סטרטאפ ישראלי

08/04/2018
אופנה ויופי קבלו עדכונים מאופנה ויופי
  • RSS

אתר האופנה הבריטי ASOS (אסוס) שנמצא ברשימת המועדפים של מיליוני נשים בארץ ובעולם, ידוע, בין היתר, בשירות הלקוחות המעולה שלו ובהקשבה לרחשי לבן של המכורות. לכן אין זה מפתיע שהשיק לאחרונה שירות חדש וייחודי שעל אף שהוא נראה בסיסי ומובן מאליו, אף אתר או מותג אופנה לא עשה זאת לפניו.

אף אחת מהדוגמניות לא לבשה את הפריט באמת Zeekit יחצ

מעכשיו תוכלו לראות באתר את אותו הבגד על נשים במידות גוף שונות ולא רק על דוגמניות הבית הדקיקות. הדבר מתאפשר הודות לסטרטאפ ישראלי בשם  Zeekit שפיתח אלגוריתם שמאפשר להלביש דוגמנים ודוגמניות בעזרת הדמיה במקום צילומי סטודיו הכרוכים בזמן יקר והוצאות גבוהות.

אסוס צילום מסך

אסוס צילום מסך

אסוס צילום מסך

מייסדת ומנכ"ל Zeekit, יעל ויזל מסבירה: "אין צורך אפילו שהפריט יגיע לאסוס כדי שנבצע איתו הפקת אופנה. מספיק שהיצרן שולח את תמונת המוצר ואנו מבצעים את ההדמיה על בנק דוגמנים שצולמו מראש, ללא צורך בהפקת סטודיו וללא צורך בצלמים, מאפרים, מעצבי שיער ועוד. בנוסף, כדי לתת מענה למקרים בהם צילום של הופעה מלאה צריך לרדת כי נוצר מחסור במלאי של חלק מהפריטים, Zeekit מאפשרת לשנות את תצוגת הפריטים על הדוגמנים בזמן אמת בהתאם למלאי".

הפיתוח מאפשר ללקוחות לראות את הבגד, מזוויות שונות, על אשה בעלת מבנה גוף דומה לזה שלהן, זה עוזר לקבל החלטה נכונה ובתקווה, גם מפחית את כמות החזרת הפריטים. בשלב זה אפשר להלביש וירטואלית רק מבנק הדוגמניות של אסוס, בשלב הבא גם הלקוחות יוכלו להעלות תמונות של עצמן למדידה וירטואלית.

אסוס צילום מסך

אסוס צילום מסך

אסוס צילום מסך

חשוב להבהיר, לאסוס מחלקת פלאס סייז מוצלחת ובה כל הבגדים מוצגים על דוגמניות במידות גדולות. במקרה הזה מדובר בפתרון למידות הביניים, נשים במידות 38-44 שאינן נחשבות למידות גדולות ויכולות לקנות בגדים מהקולקציות ה"רגילות", אבל בפועל אינן נראות כמו דוגמניות "סטנדרטיות".

אסוס צילום מסך

אסוס צילום מסך

בשלב זה הטכנולוגיה מיושמת רק על חלק קטן מהפריטים ויש גם מבקרים שטוענים שכיון שמדובר בהדמיה ולא בצילומים אמיתיים של הנשים עם הבגדים, התמונות אינן משקפות את המראה שיתקבל בפועל. ובכל זאת, למרות הביקורות, זהו צעד נוסף ומשמעותי בעידוד דימוי גוף חיובי והרחבת מודל היופי המקובל שאסוס מקדמת לאחר שהתחייבה לא להעסיק דוגמניות רזות מדי ולא לעשות פוטושופ לתמונות.

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה