המלתחה של קייט מידלטון בנורבגיה

9 מערכות לבוש עיקריות החליפה קייט מידלטון במהלך ביקור בן 4 ימים בשבדיה ונורבגיה. איזו שמלה שלבשה קיבלה ביקורת קשה ובאיזו נראתה כמו נסיכה מהאגדות? כל הפרטים והתמונות

תם ונשלם ביקור בן ארבעה ימים של הנסיך ויליאם והדוכסית קייט מידלטון בשבדיה ונורבגיה.

את רוב מה שלבשה קייט במהלך הביקור בשבדיה הצגנו לכן כאן, אבל היתה זו דווקא שמלת הערב שלבשה בערב השני שעוררה מחלוקות וספגה לא מעט ביקורת.

 קייט מידלטון ביום השני בשבדיה. Photo by Dominic Lipinski - Pool Getty Images

האאוטפיט החמישי של קייט במהלך הביקור (כך הוא כונה באתרי האופנה הבינ"ל), הורכב משמלת קטיפה כחולה של ארדם (אותו מעצב שאחראי על שמלת הבוהו הפרחונית שלבשה ערב קודם לכן) שמחירה כ-13,000 שקל ונעליים שחורות עדינות עם רצועת קרסול של Gianvito Ross. העגילים מבית Robinson Pelham ומחירם קרוב ל-24,000 שקל.

קיט מידלטון בשמלת קטיפה כחולה Photo by Dominic Lipinski - Pool Getty Images

Photo by Eamonn M. McCormack/Getty Images ERDEM - Runway - LFW February 2017

על פי התגובות ברשת, אפשר לומר בעדינות ששמלת הקטיפה הכחולה לא היתה מהבחירות המוצלחת של מידלטון והיא זכתה לשלל ביקורות ומילים קשות כמו "נוראית" ו-"מרושלת". היו גם מי שטענו שהיא נראית כמו וילון מיושן.

tweet kate middelton

בין אם אהבתן את השמלה ובין אם לאו, אפשר להתייחס אליה כירידה לצורך עליה, כי ביום שאחרי שאחרי קייט הגיעה לארוחת ערב בארמון המלוכה באוסלו בשמלה עוצרת נשימה של המותג האהוב עליה  – אלכסנדר מקווין.

קייט מידלטון בנורבגיה Photo by Chris Jackson - Pool Getty Images

שמלת השיפון בורוד חיוור עם הגלימה הארוכה ועיטורי הקריסטל, היא בדיוק מה שמצפים לראות על נסיכה וזו ללא ספק תהיה אחת ההופעות הזכורות של קייט בכל הזמנים.

ובדיוק באותו  ערב לבשה גם מייגן מרקל לוק מבית אלכסנדר מקווין אבל נראתה אחרת לגמרי. מומחי תקשורת ושפת גוף ו"מקורבים לארמון" סברו שמייגן נזהרה לא למשוך את תשומת הלב מקייט ולכן בחרה בחליפה.

ויליאם וקייט עם משפחת המלוכה באוסלו Photo by Chris Jackson - Pool Getty Images

התכשיטים שענדה קייט עם השמלה שייכים לאוסף התכשיטים המלכותי (את הצמיד קיבלה מהמלכה במתנה לחתונה) והקלאץ' הקטן של ג'ימי צ'ו.

ויליאם וקייט בנורבגיה Photo by Chris Jackson - Pool Getty Images

בשעות שלפני ארחות הערב הרשמית, בעת סיור במוקדים מרכזיים באוסלו, לבשה קייט מעיל כחול של Catherine Walker (שפריטים נוספים בעיצובה לבשה כבר בשבדיה) ושמלה של מותג בגדי ההריון Seraphine שמחירה רק 800 שקל והיא עדיין קיימת במלאי באתר המותג.

Photo by Dominic Lipinski - Pool Getty Images קייט וויליאם בנורבגיה

Photo by Dominic Lipinski - Pool Getty Images קייט וויליאם בנורבגיה

כשיצאו לסיור בחוץ החליפה קייט את נעלי הסירה השחורות של TOD'S במגפי זמש חומים ושטוחים והוסיפה כובע מחמם מפרווה מלאכותית,כפפות וקלאץ' תואמים.

קייט וויליאם בנורבגיה Photo by Arthur Edwards - WPA Pool Getty Images

 קייט מידלטון בנורבגיה Photo by Chris Jackson/Getty Images

בבוקר השני והאחרון בנורבגיה לבשה קייט מעיל בצבע בורגונדי עם רכיסה כפולה מבית דולצ'ה&גבאנה וחזרה לנעלי ה TOD'S השחורות ששימשו אותה לא מעט במהלך הביקור. הקלאץ הוא של מולברי וגם הוא פריט ותיק מהמלתחה שלה.

את השמלה שמתחת לא זכינו לראות אבל יודעי דבר סיפרו לאתרי האופנה שהדוכסית לבשה שמלה של המותג הנורבגי byTiMo שאהוב על נסיכת נורבגיה מטה מריט.

Photo by Chris Jackson Getty Images) קייט וויליאם בנורבגיה

Photo by Chris Jackson Getty Images) קייט מידלטון בנורבגיה

הביקור המלכותי הסתיים בפעילות ספורטיבית, כמו שויליאם וקייט אוהבים. לאתר הסקי הנורבגי Holmenkollen לבשו חליפות סקי תואמות וכובעי צמר בצבעי הדגל הנורבגי – כחול, אדום ולבן.

קייט וויליאם בנורבגיה Photo by Victoria Jones - WPA Pool Getty Images)

קייט בחליפת סקי Photo by Victoria Jones - WPA Pool Getty Images)

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפיסבוק