המיזם שמאפשר לך לעצב את הבגדים של עצמך

תמיד רציתן לעצב את הבגדים שלכן או לפחות להיות שותפות בעיצוב? תמיד רציתן לקחת חלק בלקבוע איך ייראו העטיפות שמשדרות לעולם מה ומי אתן? מיזם אופנתי חדש הופך את החלום למציאות

07/03/2016
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • בדואר
  • RSS

three coco

מי מאיתנו לא נתקלה בבגד שהיא רק רוצה לשנות לו את הכפתור, להבהיר לו את הצבע או לשנות לו את סוג הבד? בעולם האופנה הכי קל ללכת עם העדר ולבחור בבגדים היפים שמשווקים ברשתות האופנה, אבל הרצון העז שלנו לשמור על מקוריות בלבוש לא זוכה לביטוי אמיתי, ואנחנו מחפשות שוב ושוב את הבגד ואת העיצוב שיכניס את הטאצ' האישי שלנו בגיבוש המלתחה הפרטית.

שתי נשים קשובות במיוחד, שעושות ומבינות אופנה, הקימו את הקואופרטיב co.co. collective collection. צפרא פרלמוטר ודליה קפוזה הן הנשים העומדות מאחורי המיזם שמזמין נשים להיות חלק מקואופרטיב אופנה.

 co.co. collective collection מציעות מודל צרכני מסוג אחר. כן, את קונה משהו, אבל ה"משהו" הזה הוא הרבה יותר מבגד. את קונה לך חלק בתפיסה חברתית שזוכרת ש"אנחנו" זה הרבה יותר מ"אני" ועוד "אני". חוכמת ההמונות.

צילום: יעל צחור co.co. collective collection

צפרא ודליה, כיצד המיזם התחיל?

 "כשבישרו לנו בקיץ שנת 2011 שהכלכלה כפי שהכרנו אותה איננה עוד וברוך בואנו לתקופת צדק חברתי, הבנו שאנחנו ניצבות לפני מהפכה. כזו שמתחילה אמנם במחאה וטכנולוגיה, אבל בעצם היא הרבה יותר גדולה. מהפכה חברתית-תרבותית של ממש. עידן הרשתות החברתיות עזר לעורר מודעות. בעקבות אותה צעקה חברתית, הרגשנו שאנחנו רוצות רוצות ליצור מודל צרכני אחר, שקוף, קשוב, נגיש, ובשנת 2013 הקמנו את co.co.collective collection. המטרה היתה ליצור מותג המתבסס על אמון, אחריות חברתית, והכי חשוב - טעם טוב. אלא שבמקום החלטות של מעצב אחד, והשקעה של בעלים אחת, ב-CO.CO החלטנו לעשות אופנה ביחד עם הלקוחות שלנו". זה מתאים למה שקורה עכשיו ולפני חודש השקיעה בנו קרן האימפקט 2BCOMMUNITY שהקים יואל חשין, בגלל התפישה הקהילתית החדשנית.

צילום: יעל צחור co.co. collective collection

 אז איך זה עובד?

 "כל שותפה בוחרת להשקיע בין 3,000 ל-10,000 ש"ח, ולקבל את השקעתה תוך שנתיים ברכישת פריטים מהקולקציה דרך האתר או בחלל הסטודיו הממוקם בנאות אפקה בתל אביב. אם מסתכלים רגע על השקעת המינימום, זה בעצם אומר שתשקיעי 3,000 ש"ח ברכישת בגדים איכותיים שמעוצבים בדיוק לטעמך. השותפות זוכות גם להנחה קבועה לכל החיים, השותפות המשקיעות סכומים גבוהים יותר מקבלות הנחה גדולה יותר וכולן יכולות להיות פעילות בדרכים שונות במיזם. אבל הכי חשוב, השותפות יזכו להתחלק גם ברווחים של החברה כשאלו יחולקו ע"פ חוק".

צילום: יעל צחור co.co. collective collection

איך הלקוחות לוקחות חלק פעיל בעיצוב הבגדים בקולקטיב?

השותפות והלקוחות של co.co.collective collection מקבלות גם החלטות לגבי הקולקציות המעוצבות ע"י המותג. בכל עונה מועלים הדגמים לאתר האינטרנט של החברה, וכולן מוזמנות להצביע לכל דגם ולקבוע אם הוא ייכנס לייצור, ולהציע גם הצעות משלהן ולהרוויח 10% מהמכירות של הדגם שלהן. באופן הזה נבנית קולקציה של הפריטים הנבחרים, עם פחות סיכון של מלאי עודף. כך ניתן גם לתמחר את הפריטים באופן ההוגן ביותר.

 

*הצעה מיוחדת לקוראות סלונה: במהלך חודש מרץ תוכלו להצטרף כשותפות בסכום השקעה של 1,000 ש"ח בלבד, עם החזר מלא במוצרים והנחה של 10% לשנת 2016!

לפרטים נוספים היכנסו >>

צילום: יעל צחור co.co. collective collection




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה