החברה שתגרום לכם להתחיל ליהנות מקניית חזיות

נשים רבות מתקשות לקנות חזיות, ורובן מסתובבות עם אותן חזיות שנים. בריולה, חנות אינטרנטית לחזיות שמבוססת על חוכמת ההמונים, מקווה לשנות עבורכן את החוויה ולהפוך את הקנייה לקלה מתמיד

05/02/2018
שחר קיסינג'ר קבלו עדכונים משחר
  • בדואר
  • RSS

בריולה אתר צילום: יח"צ מאושר

שאלו אישה מה הדבר שהיא הכי מתקשה לקנות, ומרבית הסיכויים שהיא תגיד לכם חזייה. נשים רבות יחזיקו בביתן מעמד גדוש בעשרות זוגות נעליים, במבחר צבעים ולכל אירוע, ירכשו מדי חודש שמלה או חולצה חדשה במותג האופנה האהוב עליהן, אבל כשזה מגיע לחזיות, הן ילבשו שוב ושוב את אותן 3-4 חזיות ישנות ומרופטות, חלקן הולכות איתן כבר שנים ארוכות.

נשים לא סתם מתקשות לקנות חזיות. הרבה מהן מעולם לא טרחו ללמוד את המידה המתאימה להן, אחרות נכנסות לדיכאון של ממש כשהן נאלצות לעמוד בתא הלבשה מואר מדי, תחת תאורה מסנוורת שלא חוסכת מהן אף קפל של שומן, להתפשט כליל, לבחון את עצמן ולהצליח לאהוב את מה שהן רואות. ואפילו לא דיברתי על הבדלי המידות המעיקים שקיימים בין המותגים השונים, אשר מאלצים את האישה לצאת מתא ההלבשה מובכת ולתור אחר חזייה חדשה, או להטריח בפעם המי יודע כמה את המוכרת. עובדה מצערת נוספת שהופכת את מלאכת קניית החזיות בישראל למתישה כל כך היא כמובן העלות הגבוהה. אין ספק שבישראל היקרה אנו, הנשים, נדפקנו גם בנושא הזה, ועד כה לא היתה לנו ברירה, אלא לשלם את המחיר.

מסתמן שלכל הבעיות הללו נמצא כעת פתרון, והוא אונליין, נגיש וזמין מתמיד: הכירו את בריולה – סטארט-אפ ישראלי ואינטרנטי שמאפשר לנשים למצוא את החזייה שהכי מתאימה להן, תוך שימוש בחוכמת ההמונים. זה עובד כך: כל אישה שנכנסת לאתר משתפת את האלגוריתם בחזייה האהובה עליה – הן מבחינת הפירמה והן מבחינת המידה, האלגוריתם מצליב את המידע החדש שהוקלד, ומשווה אותו עם אלפי נשים מרחבי העולם שאוהבות ונוהגות ללבוש בדיוק את אותה חזייה. התוצאה היא המלצות על חזיות רלוונטיות, שנשים בעלות מידה זהה וטעם זהה רכשו והמליצו עליהן.

בריולה חנות חזיות אינטרנטית צילום: יח"צ מאושר בריולה

"חוכמת ההמון קיימת כבר הרבה שנים במיזמים אחרים, למשל במוזיקה, סרטים וספרים", מסבירה אורית חשאי, מנכ"לית ומייסדת בריולה. "את אוהבת לקרוא ספרים? את נכנסת לאתר, כותבת אילו ספרים אהבת לקרוא, והוא מוצא אנשים כמוך ברחבי העולם שאהבו את הספרים שאת אהבת, אבל קראו גם ספרים אחרים שאולי עדיין לא שמעת עליהם. אז אני לקחתי את זה צעד נוסף קדימה – במקום טעם ספרותי, טעם בחזיות. כי בניגוד למותגי אופנה שכל פעם ממציאים פריט אחר וקוראים לו בשם אחר, חברות החזיות חוזרות למעשה על אותם הדגמים במשך המון שנים.

"אז מה שעשינו בשנתיים הראשונות היה לאסוף כמה שיותר מידע והמלצות מנשים. ממש בנינו קהילה כדי שיום אחד נשים יוכלו להיכנס לאתר ולקנות חזיות מבלי למדוד אותן. מכל מסד הנתונים הגדול שאספנו נולדו עוד ועוד המלצות, כדי שכל אישה תוכל למצוא קבוצה של עשרות אלפי נשים ששיתפו שהן אוהבות את אותה חזייה שהיא לובשת, רק שהן קנו עוד חזיות וממותגים שהיא אולי לא מכירה עדיין, והאתר עכשיו ממליץ לה עליהן. בעצם, הפתרון של בריולה הוא להראות לנשים כמה קל למצוא היום חזיות חדשות וטובות שיתאימו לכל אישה ושהיא תאהב ללבוש אותן, ובהתאם הן גם תוכלנה להגדיל את המבחר שלהן ולא להסתפק רק באותן שלוש חזיות".

עד כמה המידות אצלכם מגוונות?

"בניגוד למותגי חזיות ספציפיים ולחנויות אופנה שפונות בדרך כלל לקבוצה מסוימת של נשים עם מידות מאוד ספציפיות, המטרה של בריולה היא להיות חברה של כל המותגים, ולאפשר לכל אישה למצוא את החזייה שהכי מתאימה לה. חוץ מזה, ככל שהמידה של האישה יותר גדולה, בריולה יותר מעניינת. ברור לנו גם שאלו הן הנשים שהכי מתקשות למצוא חזיות ושזה הכי קריטי עבורן. חוץ מזה, בגלל שיש מגוון כל כך גדול של מותגים אצלנו, אז יש לך מבחר של דברים שלא מוכרים בארץ בכלל".

המבחר בבריולה אכן מכובד. בריולה משתפת פעולה עם עשרות מותגי הלבשה תחתונה מובילים. בין המותגים שנמכרים בבריולה ניתן למצוא את: פלייטקס, אלומי, פנטזי וגאדסס. כל המותגים המשתתפים בחנות מציעים מבחר מידות רחב ובמחירים אטרקטיביים שלא תמצאו בארץ.

חשאי מספרת שהמודל של החברה זוכה להצלחה גבוהה מאוד בארצות הברית, ושהדבר מתבטא בשיעורי החזרה נמוכים מהממוצע, אשר עומדים של 10% בלבד, לעומת כ-30% ביחס לממוצע של קניית חזיות אונליין. לאחרונה החלה בריולה לשלוח את מוצריה גם לישראל, כשעלות המשלוח – אשר יגיע אליכן עם שליח עד הבית – עומדת על כ-17 דולרים בממוצע.

עוד מידע על בריולה תוכלו למצוא כאן




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה